Satır arası bol bol yorummmm...
"KİMİNLE KONUŞUYORSUN SEN?"
Arkamdan gelen davudi sesle irkildim.Bu sesi tanıyordum.Sert ve hesap sorucu otoriter ses tonundan arkamı dönüp bakmama bile gerek yoktu.
"Gökhan ben seni sonra arayacağım"deyip telefonu alelacele kapattım.
Miraç öfke saçan gözleriyle bana bakıyordu.Sesli bir şekilde nefes alıp
"Sana kiminle konuşuyorsun dedim?" dedi.
Ama bu kadarı da yeter artık.Kiminle konuştuğumada mı karışacaktı.Tamam onun yanında çalışıyor olabilirim.Ama bu bana karışabilme yetkisini vermiyor ona. Hem hangi patron yanında çalışan bir çalışanına karışıyor ki.
Başımı dik tutarak cevap verdim.
"Kusura bakmayında sizin yanınızda çalışıyor olmam size her şeyimle ilgili hesap verebilme hakkını vermiyor.Sorunuza gelecek olursak da kiminle konuşup konuşmadığım sizi ilgilendirmiyor"
Ben cidden yürek falan yemiştim.Ya da cesaret hapı falan içmiştim herhalde.
Söylediklerimden sonra kaşları şaşkınlıktan en çokta sinirlendindiğinden olsa gerek derince çatılmıştı.Burnundan seslice aldığı sert solukları buradan duyabiliyordum.
Arkamda duran Heline bakıp ondan beklenilmeyecek bir sakinlikle konuştu."Boşalt burayı"
Helin cevap vermeden hemen koşarak hızla uzaklaştı.
Miraçın gözleri yine buldu.Şuan ne yapacağımı hiç ama hiç bilmiyordum.
Ama söylediklerimde sonuna kadar haklıydım."Bu bana kaçıncı diklenişin?"sakince sorduğu soruya bir anlam veremedim.
"Anlamadım"tek kaşımı kaldırıp bende ona soru sorar bakışlarla baktım.
Yavaş yavaş yanıma yaklaşmaya başladı.
"Fazla cesaretli,fazla asi,fazla başına buyruk ve haddinden fazla azimlisin.
Biliyor musun daha önce hiç kimse benim karşımda bırak bana hesap sormayı karşımdayken uzun cümle kurmaya bile cüret edememişti.Edemezde zaten."Daha fazla yaklaşıyordu.O her bir adım attığında bende onunla birlikte bir adım geriye gidiyordum.
Bir yandanda konuşmasına devam etti.
"Cesaretini takdir ettim doğrusu.Ama bu asiliklerin seni bir çıkmaza sürükleyebilir.Dikkat et.Sonra içinden çıkamazsın.Ve şunu asla unutma bundan sonra.Seni son kez uyarıyorum Rüya Soykır.BİR DAHA DEDİKLERİMİ SORGULAMA.Ben ne diyorsam o.Burada ne sıfatla,kimin için olduğunu sakin unutuyum deme.Aksi taktirde ben sana bunu hatırlatırım.Ama senin hoşuna gitmeyecek bir şekilde.Bu son şansın.Söylediklerimi o küçük beynine kazı"Son söylediği şeyle eliyle şakaklarımı göstermişti.Muhtemelen beni abimle tehdit ediyordu yine.Bu kadardı işte.Benim cesaretim de konunun abime gelmesine kadardı.
"Peki.Buna da tamam.Bir daha olmaz Miraç bey"kelimelerim zoraki bir şekilde ağzımdan çıkıyordu.
Hafif sırıtarak yine küstahça cevap verdi.
"Olamayacak zaten.Yoksa bir dahakine bu kadar yumuşak davranmam bilesin."
Şimdi bu yumuşak halimiydi.Bu yumuşaksa ben sert halini düşünemiyordum.
"Şirketteki işin bitti.Toparlan 5 dk içinde arabada ol bara gidiyoruz"
"NE!"ne barı ya.Benim görevim asistanlık değil miydi.Benim ne işim var barda.Bu adamın yine kafası güzeldi herhalde.Aslında kafası hep güzeldi ya neyse:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBEDİŞ
General FictionBırak..gideyim..ne olu-rr Bakışları halâ buz gibiydi.Aynı onu ilk gördüğüm gün gibi.O zaman anlamalıydım bu zalim gözlerin ne demek istediğini.Ama çok geç farkettim en başından beri beni istediğini.Şu an ise köşeye sıkışmış gibi hissediyorum.Gururum...