-Heh po na sillesh si vajze e mirë ketu,-tha idioti dhe nuk leviz as edhe një gisht.
-O debil leviz qe te ulem.
-Degjo ketu ti mos ma ngri mua
zerin,-berrtiti idioti edhe u ngrit ne kembe e ishte shume afer meje.Shume afer.-Dhe ben mire te mos me ofendosh mua perpara te tjereve.Ti je e re ketu dhe mbase se di kush jam une por për te miren tende qep gojen dhe mos u ngaterro me mua.
Kush mendon ai se eshte.
Hundë perpjeti.Sa isha gati t'i
ktheja pergjigje nje grua e gjatë me syze te medha qesharake foli.-Ju te dy nese mbaruat zenken,beni mire te uleni.Ne qoftë se jo ateher shkoni ne drejtori.
Idioti me la vend te kaloja e u
ula ne karrigen time.Ktheva shikimin dhe ai ishte duke me pare nga koka te këmbët.Me
pas shikimi i tij u pozicionua tek syte e mi.Kishte buze te plota,hunde me forme te bukur dhe sy te zinj.Ishte vertet i pashem.
-Atehet une quhem Matilda Zani dhe jam mesuesja kujdestare.Bashke do te bejme lenden e gjuhës.Pas ores se pushimit dua të jeni te gjithe ne klase sepse drejtori do te shperndaj uniformat dhe do t'ju caktoj shokun ose shoqen e dhomes,-lajmeroj kujdestarja.
Shpresoj shume qe mos te bie me ndonjë matuf.
-Ok nxenes besoj se u kuptuam.Dua te qendroni disa minuta ne qetesi pasi mua me doli nje problem e me duhet te shkoj ne drejtori,-tha Matilda dhe del nga klasa.
Pfff sa kote kjo ditë.
-Ti moj cohu shpejt prej aty,-para meje qendronte nje vajze me floke te gjata.Iii ca zeri ka,si sorre.Pale veshja e saj.Kishte veshur nje minifund te kuq dhe bluzë te bardhe ku mund te dallohej lehte ngjyra e zeze e sutjenave.Mos ka ngaterruar
klubin e striptisteve me shkollën kjo?-Ty po te them moj,ngrihu,-cfare thot kjo ore.
-Po ne qofte se nuk ngrihem,cfare do te me besh,-e pyeta duke ngritur pak tonin e zerit dhe njeren vetull.Leon po qeshte pa ze.-Uaa moj e di ti kush jam unë?Jam Sara,mbesa e drejtorit dhe sa per dijeni Leon eshte i dashuri im.Dua qe te ulem me te prandaj ngrihu.
-Hah, as qe me behet vone se kush je apo se cfare e ke Leon.Nese e ke kaq merak te dashurin uluni ne nje banke tjeter.Oj kjo,- i thash e kjo sorra pa nga idioti por ky nuk tha asnjë gje.
-Pff,ok dashuri takohemi ne ore te pushimit.
Ajo iku duke shfryrë dhe pash qe ky budallai po qeshte.Sa me ngriti nervat laraska e dreqit.
-Ti re c'ke qe qesh?Shko tek e dashura jote,-i thash ter nerva.Po ky njeriu çyryk qe kisha ne banke vetem sa buzeqeshi.
-Jo me pelqen te rri me shume ketu.Je njeri interesant dhe pa mend e dua te shikoj budalliqet qe bene dhe thua,-me foli me nje ngersheshje ne surrat.
Une njeri qe them dhe bej idiotesira!?Une njeri pa mend?!Cfare thotë ky?.Doja ti thoja nja dy te shara por erdhi kjo shtriga qe fatkeqësisht na ra per kujdestare.
-Ne rregull nxirrni librat dhe fillojme mesimin.
Gjatë gjithë ores nuk pata shqetesime nga ky matufi qe kisha afer vetes.Ai rrinte i fokusuar tek telefoni e une degjoja mesimin.Pas dy oresh bie zilja e pres se pushimit.
Leon ngrihet,fut telefonin ne xhep dhe del me disa djem te tjer nga klasa.Prane meje afrohet Iris.
-Amelia do te bashkohesh me ne per dreke?
-Me gjithe qejf.U drejtuam tek menca e morem te katerta sanduiç.Pervec Irisit ndodheshin Ira dhe Melisa.
-Ateher Amelia na trego pak per veten,-pyeti Melisa duke kafshuar sanduiçin e saj.
-Nuk kam shume gjera interesante per te treguar,por nejse.Jam nje tip zakonisht i qete, me pelqen shume te lexoj,lenda ime e preferuar eshte matematika.-Uu gjera te merzitshme keto.Na thuaj a ke pasur ndonjë te dashur ose a e ke dhen puthjen e pare.Gjera si keto,-pyet Iris.
YOU ARE READING
Play Dirty✓
RomanceAmelia eshte nje vajze e embel,e sjellshme,e dashur, kokëfortë,e zgjuar dhe nje nxenese shembullore. Por e kunderta e saj eshte Leon Ai eshte nje djal simpatik,capken, gjaknxehte, i nxituar dhe shume problematik. High rankings: ...