Drita e diellit me bie ne sy dhe detyrohem te ngrihem te mbyll petden.Ne dhome bie perseri ajo erresira e qete.I hedh nje veshtrim te shpejte dhomes me pas Leon.Mbeshtetem ne mure dhe veshtroj cdo tipar te tijin.Nuk arrij t'a besoj ate qe ndodhi mbrëmë.Qesh me vete dhe mbuloj fytyren me duar,me kujtohet cdo pjese e asaj nate.
Marr nje peshqir te paster dhe futem te bej nje banje.Futem ne dush dhe le ujin e ngrohte te me relaksoi muskujt.Dhe pse u lava mbrem dushi i mengjesit me beri mire.Mbyll rubinetin dhe rrethoj trupin me nje peshqir te bardhe kurse floket i lash te njome.Zhurma e pikave te ujit qe perplasen ne dysheme po me duken qetesuese.
Dal nga tualeti dhe perballem me nje Leon te pergjumur me ato floket e crregullta.Ai me veshton nga poshte lart dhe fishkellen.-Dukesh vertet seksi.
-Leon,eshte akoma mengjes.Mund te me ngacmosh pak me vone.
-Kur vjen puna tek ty nuk do te kete kurre nje kohe ngacmimi.
-Pse je kaq ngacmues?
-Pse je kaq seksi?
-Aaa,je i vetmi person qe ke aftesi acaruese qe ne mengjes.
-Mos doje te thoje aftesi joshje?!
-Po thaj floket se nuk dua qe te behemi vone per mesim.
-Pse duhet te thahesh.Mua me pelqen me shume e lagur.
-Leon!
-Cfare,te verteten thash.Si thua te perserisim skenarin e mbremshem,-tani qendron perpara meje dhe dora e tij bene levizje te vogla rrethore ne krahun time.
-Leon...nuk jam e sigurtë per kete,-nuk mundem t'a shikoj ne sy,ul koken dhe veshtroj dyshemenë,-kam akoma dhimbje.Ai me kap nga mjekra butesisht dhe me ngre koken.
-Nuk ke pse te kesh turp nga une kotele.Duhet te flasesh pa ndrojte,pasi jam i vetmi qe te njeh si brenda edhe jashtë.Dhe me qera fjala nuk ishte edhe aq e ndrojtur kur ma more ne goje dhe me masturbove.
-Aaa,-i mbyll veshet me duar,- nuk te degjoj dot.E di ca po shkoj te vishem ne tualet.Nxjerr uniformen nga dollapi dhe futem ne tualet.Te qeshurat e tij nuk kane ndaluar akoma.
-A ka mundesi te mos qeshesh me,-i berrtas e sikletosur.
-Nuk mundem,sillesh si nje femij i vogel.
-Heh,kush po na flet ketu per siellje femijesh.
-U veshe se bo behet vone.
-E shikon ti te merr me muhabet,-thaj floket me shpejtësinë e eres dhe vesh uniformen.
-Amelia mbarove,ke edhe shume?!
-Jo vetem sa te bej pak tualet.
-Nuk ke pse ben tualet.Ti je e bukur vete.
-Vertet,-e leshoj canten e makeup
dhe dal nga tualeti.
-Vertet.Tani eja poshte se nuk kam ndermend te degjoj traplleqet e kujdestares qe ne mengjes.Ose mund te mos shkojme fare ne mesim.Ti mund te me mesosh ketu.
-Ejaa,-marr canten e shkolles vesh atletet dhe marr telefonin.
-Pra kjo do te thote jo mesime private?!Nese ti nuk do mundem te jap une,-vjen prane meje dhe zhyt koken ne floket e mi.Njera dore shtrengon te pasmet e mia kurse tjetra shtrengon forte gjoksin tim.Ndahemi prej njeri tjetrit kur bie dera.Leon shan dhe godet murin me grusht me pas hap deren gjithe inat.
-Mirmengjes,pse po me shikon ashtu shoku?Oo,mos me thuaj qe...ishte kenaqesi qe ju pash tani po iki,-Noah ben te vrapoj ama Leon e kap nga kemisha.
-Eshte hera e dyte,-berrtet me te madhe Leon,-kesaj radhe jo vetem qe do te ti shkul fare floket po do te mungojnë edhe disa dhembe.
-Ore me fal, nuk e dija.Po ju varni nje tabelë ketu tek dera 'Mos na shqetesoni,jemi ne kohe aksioni'
-Je ne telashe shoku,-flet qetesisht Leon dhe nxjerr nje cakmak nga xhepi.
-Po me ate cfare do besh,-pyet disi i frikesuar Noah.
-Me kete,-flet Leon duke mos ia hequr syte cakmakut dhe e ndez,- do te te djeg floket.Noah e shikon i trembur dhe fillon te berrtasi me gjithe fuqin.
Dera e dhomes se tij hapet e aty del Iris me nje shkop ne dore.-Lere te dashurin tim,-berrtet Iris dhe kur shikon situatën e krijuar ne korridor krruan koken duke mos kuptuar asgje.
-Iris,shpirt me shpeto.Ky matufi do te me djegi floket.
-Ti kujton se do te te shpetoj e dashura nga une?!S'ka shance.E kam vendosur do te te le pa flokë trap besdises.
-O Ameliaaa,-berrtet perseri Noah,-ma hiq qafe kete te dashurin tend psikopat.
-Kujt ti thua psikopat ti ore kar,- i flet Leon tere inat dhe e godet Noahn.
-O Amelia,-berrtet perseri dhe e kap Leon nga krahu duke e terhequr.
-Lere tani Leon.
-Si t'a le?!Ti,-i kthehet tere inat Noahs,-po trokite edhe nje here do te te hedh nga taraca e kolegjit.Dhe nuk po bej shaka Noah,po flas shume seriozisht.
-Leon po te them t'a lesh kete muhabet tani.Shkojme ne mesim.
-U kujtuat paksi vone per kete pasi ora e pare ka filluar tashmë,- thote Iris duke pare nga ora e saj e dores.
-Po tani cfare do bejme?
-Shkojme pim nje kafe.
-Jam dakort me ty Iris.
-Mua s'po me pihet kafe,shkoni ju goca une do iki te pi nje cigare mbrapa kolegjit me cunat.
-I sigurt qe nuk do vish me ne per kafe Leon.
-Do pi nje cigare,pastaj do vij.Dhe shiko ketu,do te rrish vetem me Iris,ne rregull.Nuk dua qe te vij dhe te te shikoj duke biseduar me ndonje cune.
-Pa merak,-i buzeqesh embel e ai me puth ne buze para se te largohet.
-Mesa duket ngelen ne te dyja.
-Po,eja te ikim poshte.Secila mbyll deren e dhomes dhe shkojme tek menca.Iris merr nje kafe te zeze pa sheqer kurse une nje kafe me qumësht te embel.
-Pra Amel,cfare bere mbreme,- me pyet pa mi ndare syte dhe kafeja qe po pija me ngec ne fyt.
-Emm...po beja detyrat.
-I perfundove?
-Po,i perfundova.Ti cfare bere mbrem,-e pyes për te hequr vemendjen nga une.
-Kam pare filma te vjeter me Noahn.Nuk ja ke idenë sa romantike ishte mbremja e djeshme.E di cfare?
-Cfare?
-Kam vendosur t'a coi lidhjen tone ne nje nivel me larte.
-Vertet?!
-Po,ndihem gati.
-Me behet qejfi.
-Per cfare po flisni,-pyet Noah duke puthur ne koke Iris.
-Asgje shpirt,po bisedonim për veshje e keshtu gjerash.Leon vjen pas pak dhe afrohet prane meje.Me puth ne faqe me pas ne buze.Aroma e duhanit thuajse nuk ndihet fare pasi parfumi i tij dominonte.
-Eja futemi ne klase,fillon ora e dyte pas dhjetë minutash,-na lajmeron Leon e merr canten time she nisemi për ne klase
YOU ARE READING
Play Dirty✓
RomanceAmelia eshte nje vajze e embel,e sjellshme,e dashur, kokëfortë,e zgjuar dhe nje nxenese shembullore. Por e kunderta e saj eshte Leon Ai eshte nje djal simpatik,capken, gjaknxehte, i nxituar dhe shume problematik. High rankings: ...