.43

3.2K 112 72
                                    

                    Leon P.O.V

Kam nje ore qe i'a bej koken dhall ketij te shkretit.Eshte zverdhur fare,sikur do ti bjeri te fiket.

-O Leon po lere tani,gjyna.Do e nxjerrësh ne pension me shpejte se c'duhet,-degjoj Noah.
-Po cte besh.Nuk shtyhet mesimi.
Po me duket vetja shume bosh,- i them Noahs e ai qesh.
-Djama ju lutem.Po me lodhni vertet shume.Me lini te shpjegoi mesimin.
-O presor një pyetje kam une.
-Leon kjo eshte pyetja e njëmbëdhjetë qe me ben per sot.
-O presor pse ske femij ti!?Apo pushka jote nuk ishte ne rregull,- fytyra e tij si pjepër behet e kuqe flak.
-Nese do ishte Amelia tani do te te kishte goditur,-me thote Noah.
-E vertet!Nuk i pelqen kur ngacmoj presoret se,prit si me thot ajo mua,ahh i parespektueshem!
-Djema nese vazhdoni te flisni do ju nxierr nga klasa dhe nuk keni për te hyre me ne oren time,-flet ky poci pasi e ka marr veten.
-Ore po asaj pyetjes time do i pergjigjesh apo lesht.
-Leon po me ve ne siklet dhe kjo pyetje nuk kishte lidhje me mesimin.Me lini te shpjegoj ju lutem.

E gjithe klasa bie ne qetesi.Ai fillon te shpjegoi për te disaten here mesimin.Ne klase hyn kujdestarja me regjistrin ne sqetull.

-Po nxenesja Blake,-pyet poci i kimisë.
-Znjushen Blake e mori drejtori.
-Pse e mori?
-Zoti Stone nuk e di.A ka mundesi te mos pyesni për gjithcka.

Ne korridore degjohen zhurma dhe te berrtitura.

-Cfare po ndodh?
-Prisni te pyes.Ju lutem mos krijoni panik,-thote kujdestaria dhe del nga klasa.

Te berrtiturat nuk jane ndaluar per asnje sekond.Pas pak degjojme disa sirena.Nuk mund te kuptohen nese jane te nje ambulance apo zjarrefiksi.Ku eshte Amelia?
Kujdestaria vjen ne klase duke vrapuar.

-Nxenes dilni ngadal neper rreshta dhe pa bere kaos.
-Cfare ka ndodhur mesuese,-pyet njera.
-Ka rene zjarr,-keto fjale mjaftuan për te krijuar panik dhe për te vrapuar.

Ku dreqin ndodhet Amelia?

Eci ne krah te kundert duke vrapuar dhe duke kontrolluar neper cdo klase.Mbase ajo ndodhet ne dhome dhe nuk di gje.Shkoj me shpejtësi ne dhome e dera eshte e kycur.Nuk ka mundësi që ajo te jete ne dhome.

Shkoj perseri poshte dhe nxenesit nuk duken me.Tymi ka mbushur korridorin.Mesuesit vrapojne te shpetojne koken e tyre.Ndiej nje dore te mberthehet pas krahut tim.

-A nuk ju thash qe te dilni poshte,-flet duke u kollitur kujdestaria.
-Po ama nuk po gjej Amelian.
-Mos u shqeteso do jete poshte me te tjeret.

Zbresim shkallet dhe ne oborr ndodhen nxenes qe berrtasin dhe mesuesit qemundohen ti qetesojne.Paskan ardhur tre ambulanca,dy patrulla policore dhe nje zjarrfikëse.
Kontrolloj me sy për te gjetur Amelian por me kote

-Ajo nuk ndodhet ketu,ajo s'eshte ketu.
-Leon ku po shkon?!
-Ajo nuk eshte ketu.Me duhet t'a gjej.
-Leon mos guxo.

Futem brenda dhe ndjek disa infermier me nje barrel ne dore. Pas tyre ndodhen disa zjarrfikes me disa shuajse zjarri.Ata ndalojnë dhe bisedojne pak me drejtorin.

-Ku ndodhet nxenesia,-pyet zjarrefiksi.
-Ne bodrum.

Nxenesia?!Shkajo prane tyre te pyes.

-Kush nxenese eshte ne bodrum?!
-Nxenesja Blake.
-Si mutin perfundoi ne bodrum ajo?!
-E dergova u..,-gtushti ne surratin e tij i nderpret fjalen dhe e shtrin mberdhe.
-Kam per tu marr me ty me vone.

-Ju cfare doni ketu?!Nuk duhet te jeni ketu eshte shume e rrezikshme,-me drejtohet nje infermiere.
-Me ler,e di cfare bej.
-Ju e dini.

Shkojme ne bodrum dhe zjarrefiksit mundohen te hapin deren e blinduar.Dera hapet dhe qe prej aty del nje tym shume i madh.Zjarri fillon te shuhet prej fikseve te zjarrit.Infermieret futen me shpejtësi brenda.

-Duhet te largoheni qe ketu,-degjoj njerin prej zisrrefikesve te me drejtohet.
-Me ler te futem brenda!Dua t'a shoh si eshte.
-Ju lutem shkoni larte me te tjeret.
-Ore nuk kupton ti?!Te thash qe do pres ketu.

Prej atij bodrumi del ajo.E vetmja qe arrin te me kuptoi.Ajo ndodhet e shtrire ne ate barrel krejt e pambrojtur.Lekura e saj nuk eshte me e bardh si qumesht,ngjyra e zeze mbizotëron.Rrobat e saj jane paksa te djegura ama nuk eshte kjo ajo qe me shqeteson.Ajo qe po me vret.Ajo qe po me dhemb eshte kraherori i saj,ai nuk po ben asnje levizje.Ndiej gjunjet te me dridhen dhe te mos kene me fuqi.

-Menjeher ne ambulanc.Duhet te iki patjeter ne spital,-degjoj te berrtiturat e nje infermiere.

E shikoj ate te shtrir,duke mos marre frym dhe duke mos levizur.Ngjisim shkallet me shpejtësi dhe e fusim ne ambulanc.Une shkoj bashke me te dhe gjate gjithe kohes i mbaj doren.Eshte shume e dhimshme teksa e shikoje engjellin te rrethuar me tuba dhe maske oksigjeni.

E vetmja gje qe arrij te degjoj eshte zhurma shurdhuese e pajisjeve.Nuk kalojne me shume se dhjetë minuta dhe ndodhemi para spitalit.

-Te dua,-i them prane veshit qe vetem ajo te me degjoj.Ndiej disa pika loti te me lagin fytyren.E theva premtimin.Bera ato dy gjera qe i isha betuar vetes qe kurre nuk do t'i beja,qava dhe i shpreha ndjenjat nje personi.Ama ajo nuk eshte nje person i thjeshtë,ajo eshte kurajoja ime,forca ime.Me dhemb zemra kur e shikoj ne ate gjendje.Ndihem ne faj.Dua te ha veten me dhembe,si nuk mundja t'a mbroja.

Duart e kapura leshohen kur asaj i duhet te futet e vetme ne salle.Perplasem forte ne mure dhe ulem ne cimendon e ftohtë.

Ndiej cdo pjese te trupit te me mpihet.Ajo nuk mund te me braktisi.Nuk mund te me leri si ata.Jo ajo.Nuk do mund t'a perballoja dot.Nuk kam fuqi.Nuk dua te ngelem vetem,nuk mundem.Kam nevojë për te.

Pas pak çastesh aty vjen nje zonje dhe nje burre.Mesa duket jane prinderit e saj.Qe te dy duken shumë të frikesuar.

-Ajo ndodhet brenda apo jo,-pyet gruaja e merakosur.I ngjason shume asaj.
-Po.
-Ka shume aty brenda,-pyet zoteria.
-Nuk ka shume.
-Ju kush jeni,-pyet duke me drejtuar gishtin.
-Jam i dashuri.
-I dashuri?!Amelia paska te dashur,-pyet i shokuar.
-Normale qe nuk di se cfare behet me te.Thusjse mbaron viti i fundit i kolegjit dhe ti e mban mendjen vetme tek seksi,-i kundervihet ish bashkeshortia.

Te dy shikojne veten me inat por asnje nuk flet.Qendrojme ne qetesi deri sa hapet dera.Ngrihem menjeherë nga dyshemeja dhe shikoj ne sy doktorin.

-A eshte mire ajo,-pyes me zerin e dridhur nga frika.Ai heq dorashkat dhe shkund koken me keqardhje.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Ata ishin te perktyer per njeri tjetrin.Ishin si e bardha me te zezen.Nuk kishin asnje te perbashket ama shkonin shume me sebashku.

Kjo ishte nje dashuri qe kurre nuk ishte pranuar.Nje dashuri e paster.

Fund

















































Shaka,shaka😂😂!
Vazhdon akoma historia mos mendoni se perfundoi me kaq.

Shihemi ne updatin e radhes ❤️❤️💋💋

Play Dirty✓Where stories live. Discover now