-Ok nuk qeshim me.
-Me mire per ju se po mi acarimit keq nervat.Amelia eja me mua.
-Hej Amelia ka per te qendruar me mua,-i kundervihet Iris.
-Ste foli njeri ty,kshu qe mbylle.
-Hej shoku,ngadal me fjalet,-i flet Noah.
-Nejse Amelia eja me mua,-nuk pret pergjigjen time po me kap nga krahu dhe me terheq.
-Hej po me vret,-dhe ne ate moment me leshon krahun.
-Ajo shoqja jote me acaron.Nuk me besohet qe Noah e pelqen ate.
-Ajo eshte një shoqe e mire dhe besoj se eshte një e dashur e shkelqyer.Leon qesh me te madhe dhe me pas hap deren e dhomes.Sa hyj brenda ai me kap nga beli dhe me me mbeshtet pas deres.
-Le te mos flasim me per shoqen tende te cuditshme.Flasim per gjera me interesante,si thua?
-Per cfare do te qe te flasim.
-Dua te di pergjigjen tende,-dhe aty fillon duke me torturuar duke me puthur lehte ne qafe.
-Nuk e di Leon.Nuk e di nese mund te te besoj,nuk jam e sigurt.
-Me shiko pak,-me kap lehte tek mjekrra dhe dhe me ngre pak koken duke bere qe veshtrimet tona te perplasen me njeri tjetrin.
-Nuk ke per tu penduar me beso.
-Cfare ndien për mua Leon?Ai rri pak ne qetesi duke veshtruar pllakat e dyshemese dhe me shikon perseri ne sy.
-Shiko,nuk mund te them me saktësi se cfare ndiej me ty,por te siguroj qe kjo nuk eshte nje loje. Me beso,nuk kam deshire te te mendosh qe po tallem me ty apo te te bej per te qare. Thjesht ta provojme.Kam shume deshire qe te behesh e mija,dhe pse e di qe ti ke qen e imja qe ne fillim.He pra Amelia,me fol.
-Si mund ti dhuroj zemren dikujt kur as ai vet nuk e di cfare ndien.
Nuk e bej dot Leon.
-Amel me beso sado pak.
-Ne rregull Leon.
-Pra kjo do te thotë qe u bere imja?
-Po Leon,-dhe nje e qeshur degjohet prej meje,-nuk e dija qe mund te tregoheshe aq romantik, sa vjen dhe me surprizon.
-Ka shume gjera qe ti si ke pare dhe mund te surprizohesh prej tyre vogelushe.E ndien si rreh zemra ime,-e merr doren t'ime dhe e vendos tek zemra e tij,-po ty po te rreh zemra?Dhe ne moment vendos doren afer zemres time.Me pas fillon te me preke lehte gjoksin.
-Leon,hiqe doren,-dhe e largoj doren e tij nga nga vetja.
-Me keqkuptove sheqerk,une po përpiqesha të te ndieja zemren,-dhe qesh.
-E di une sa doje te me ndjeje zemren.Afrohet afer meje dhe bashkon buzet e tij me te mijat.
-Si thua te dalim?
-Tani?!Eshte vone dhe per me teper nuk besoj se do kete taksi apo autobus.
-Mos u shqeteso.Thjesht eja me mua.
-Duhet te nderrohemi njeher,nuk besoj se do dalim me uniformat e kolegjit veshur.
-Natyrisht qe jo.
-Ateher une po nderrohem ne tualet kurse ti ketu.
-Mund te te nderroj une sheqerk.
-Jo Leon.
-He tani,mos bej keshtu.Une te kam pare te gjithen,si veshur si zh'veshur.
-Jo,nuk mendoj se do jete ide e mire.Marr nje fustan te zi,jo shume te gjate me meng te gjata dhe hyj ne tualet,e kyc deren e tualetit se nuk i dihet.Fesh fustanin,shtrij floket,lyej buzet me shkelqyes e qerpikët me rimel.Hedh parfum dhe dal nga tualeti.
Leon ka veshur xhinse te zeza te grisura dhe bluze te zeze.-Nuk mendon se fustani eshte shume i shkurtër?
-Jo mendoj se eshte mire.Nuk te pelqen fustani?
-Jo eshte shume seksi po puna eshte se nuk do jem i vetmi qe do te te shikoj me te.
-Lere fustanin Leon,eja dalim.
-Jam perseri me mendimin qe duhet ta nderrosh fustanin.
-Eja tani,-e terheq nga dora dhe ai kyc deren.
-Po dilni,-pyet Noah i cili del nga dhoma e tij.
-Po dalim,ke nevojë për ndonje gje Noah?
-Jo Amelia nuk besoj se ai ka nevojë për ndonjë gjë,-dhe shikon Noahn me inat.
-Ne fakt po.
-Me thuaj.
-Pata nje zenke me Iris dhe ajo me nxori nga dhoma.Leon fillon dhe qesh me te madhe.
-Ajo te nxori nga dhoma?!Po ti pse dole ore qullash?
-Ore ajo ishte gati te me rrihte mua.
-Po ti Noah cfare i bere?
-Ku ta di une cfare pati shoqja jote.Une po rrija dhe gjeta nje patatin ne dollap dhe e hengra.Ajo pa qesken e patatines bosh dhe filloi te me berrtiste...
-O Noah na cave trapin,po dilnim me thuaj cfare doje.
-Doja te rrija tek dhoma juaj sa t'i binin nervat asaj.
-Merre celesin,kur te vim do ikesh nga dhoma dhe ben mire te mos prekesh asgje aty brenda.
-Ok shoku,dilni ju.Amelia kujdesu për Leon se ai humb rrugën.
Ti ore palle,-i berrtet Leon dhe Noah hap deren dhe futet brenda ne dhome,-sa te merzit.Nejse eja dalim.Ndodhemi jashte kolegjit dhe oborri ishte thuajse bosh.Nuk kishte shume levizje.
-Eja shkojme tek makina ime.
-Prit,ti ke makine?!
-Kam,ndodhet tek parkingu poshte kolegjit.Nuk merzitesh apo jo?
-Jo aspak.Pas dhjetë minutash ndodhemi tek hyrja e parkingut.Asnjeri prej nesh nuk ka folur,thjesht kemi ecur ne qetesi te kapur për dore.
-Makina ime ndodhet ne fund.Do vish me mua apo do presesh ketu?
-Po pres ketu.
-Nuk vonohem,-me puth tek koka dhe largohet.Nuk kalojnë as nje minut dhe ai ndodhet me makine para meje.Ai del nga makina dhe me hap deren.
-Pse me shikon me habi?
-Nuk prisja qe ti te me hapje deren e makines.Ishte goxha gjest i sjellshëm.Ai nuk flet thjesht buzeqesh dhe nget makinen.
~~~~~~~~ Pas 20 min~~~~~~~
Dal nga makina e inatosur dhe shkoj drejt kolegjit.Leon nuk e con makinen tek parkingu poshte po e le aty perpara.
-He pra tani mos bej keshtu,-degjoj Leon pas meje.
-Mos fol më me mua.
-He tani vogelushe mos u inatos.Hyj brenda ne dhome dhe gjej Noahn te shtrire tek krevati i Leon duke pare televizor.Ai cuditet kur me shikon dhe ngrihet nga shtrati.Me pas ne dhome hyn Leon.
-Cfare ndodhi,pse erdhet kaq shpejt?
-Pyet shokun tend idiot.
-He tani Amelia mos bej keshtu.
-Ca bere ore.
-Nuk bera asgje.
-Ti nuk bere asgje?!Je shume xheloz Leon.
-Une xheloz?!Une nuk jam xheloz eshte qesharake.
-Ti i berrtite atij djalit sepse si me pyeti nese doja nje pije.
-Po e pastaj?
-Ai ishte kamarieri!
-Vertet e beson qe ai ishte kamarier?Ai ishte duke te pare gjatë gjithë kohës,per me teper ai nuk kishte as edhe nje uniforme. Dhe nuk behem pishman fare qe i dhashë nje dru te mire.
-E rrahe shoku?
-Oj te rrahur.
-Po e prej xhelozisë tende,pronari na nxorri jashte lokalit.
-Bera gabim qe nuk e rraha dhe ate.
-Me lodhe Leon.Marr canten e shkolles fus librat qe duhen per neser dhe marr uniformen.
-Ku do ikesh ti,-pyte dhe me kap nga krahu.
-Do iki te rri me Irisin dhe ben mire te mos me shqetesosh.Terheq doren dhe dal nga dhoma.
YOU ARE READING
Play Dirty✓
RomanceAmelia eshte nje vajze e embel,e sjellshme,e dashur, kokëfortë,e zgjuar dhe nje nxenese shembullore. Por e kunderta e saj eshte Leon Ai eshte nje djal simpatik,capken, gjaknxehte, i nxituar dhe shume problematik. High rankings: ...