-Nuk kam qef te ulem tek ai vendi.Me pelqen te ulem tek kjo karrigia ketu,-dhe ulem ne karrige e cila ndodhet perball tij por mjaftueshem large.
Iris ulet prane Noahs dhe Melisa e Ira prane dy djemve te tjere.-Leon si thua shkojmë te kercejm,-i drejtohet Sara.
-Jo.
-Uff po cfare do te bejme?
-Ju beni cfare te doni,-thote Noah,-une me Irisin do ikim te kercejm.Iris dhe Noah dalin ne piste për te kercyer,Ira dhe Melisa po bisedojnë me djemtë qe kane afer,Sara eshte e zene me telefonin kurse Leon mi ka ngulur syte.Papritur vjen Andrea dhe me ftone per te kercyer.
-Je bere flak fare sonte.
-Faleminderit.
-Pra ti dhe Leon jeni bashkë?
-Jo,nga te erdhi kjo ide?
-Pasi ai te mban large djemve.
-Hahaha jo nuk eshte e vertet.
-Domethene une kam shance me ty,-me tha dhe i vendos duart tek beli im.
Ne ate moment vjen Leon dhe e gotet forte me grusht sa qe Andrea bie ne toke.Ai tenton te ngrihet por Leon e godet me shkelm ne brinj.-Cfare dreqin pate,-tha Andrea.
-Ti e di qe sme pelqen prania jote prane Amelias,-i berrtet Leon.
-Cfare ke mor burr ajo nuk eshte jotja.
-Cfare thua more kar,kur dua dicka e marr,-dhe ne ate moment Leon afrohet drejt meje.Me kap nga beli dhe ngjesh buzet e tij siper te mijave.Nuk di si te veproj.Perpiqem ta shtyj por ai me shtrengon forte pas vetes.Me kafshon buzen dhe perfiton duke eksploruar gojen time me gjuhen e tij.Me kafshon perseri dhe detyrohem t'ia kthej puthjen.
Eshte ndjesi e cuditshme te ndjej buzet e dikujt tjetër mbi te tuat dhe gjuhën e dikujt nderthurur me tenden.Sapo ndjeva qe ai me liroi nga shtrengimi,e godita me shpullë dhe dal jashtë diskos.Pas meje vjen Iris.
-Amelia prit,Amelia ndalo.Hej qetesohu,mos qaj,nuk ia vlen,-me ngushëllon dhe me fshin lotët me nje shami,-eja shkojmë tek dhoma ime.
Futemi ne kolegj dhe shkojmë tek dhoma e Irisit.
-A mund të me thuash me saktësi cfare ndodhi?
-Isha duke kercyer me Andrean dhe ai afrohet dhe ne ate moment vjen Leon dhe e gotet.Pastaj skenën e puthjes besoj se e pe.Ne fakt te gjithë e pane.-Hej mos u shqeteso.
-Me duhet te shkoj ne dhome tani pasi Noah do jete duke ardhur,-i thash duke fshirë lotët me dore.
-Mos u shqeteso I thash Noahs qe do te rrije tek dhoma jonë.Degjojme nje te trokitur dhe brenda hyn Noah.
-Amelia si je?
-Mire,nese do mund të largohem.
-Jo s'ka problem mund te rrish pasi edhe Leo e di.
-E ci duhet atij ku jam ose s'jam,-i flas tere inat.
-Hej qetesohu,ai thjesht me pyeti dhe une i ktheva pergjigje.
-Dhe ku eshte ai tani?
-Ne dhome do nderrohet dhe do shtrihet.
-Hmm interesante,-them duke u ngritur ne kembe
-Cfare ka interesante ketu,-pyet Iris.
-Jo asgje,une po shkoj ne dhome.
-Ne rregull.Keshtu mund te fle edhe une,-thote Noah me nje fytyrë femie dhe heq xhaketen e atletet dhe shtrihet.Une dhe Iris qeshim dhe dal nga dhoma e drejtohem për tek imja.Hap deren dhe shoh Leon duke fjetur pa bluzë.Tani eshte koha e duhur per hakmarrje.Marr kolorin tek canta e shkollës dhe i shkruaj diçka ne ball.
-Nuk do t'ia hedhesh aq lehte,pasi ajo qe me more nuk ishte nje puthje e zakonshme por ishte puthja ime e pare,-flas me qetesi ne menyre qe te mos e zgjoj nga gjumi dhe i bej nje foto,t'a kem si kujtim.
YOU ARE READING
Play Dirty✓
RomanceAmelia eshte nje vajze e embel,e sjellshme,e dashur, kokëfortë,e zgjuar dhe nje nxenese shembullore. Por e kunderta e saj eshte Leon Ai eshte nje djal simpatik,capken, gjaknxehte, i nxituar dhe shume problematik. High rankings: ...