-Cfare keni qe shikoni ju merruni me punet tuaja,-berrtet Leon dhe te gjithe heqin shikimin nga ne,- pra ku e lam ne sheqerk?
-Po me ndihmoje me eksperimentin?!
-Jo.Mu pergjigj pyetjes.
-Ciles pyetje?
-A do te kesh me shume se miqesi me mua?
-Leon a mund te flasim pas mesimit te lutem,po me shperqendron dhe dua te dal e para.
-Ti e ke mendjen vetem per mesim,peshkope.
-Leon mos me thua mua peshkope.Do te te pergjigjem pas mesimit te premtoj.Tani me ler te qete.
-Pff ne rregull.Vazhdo punen,duhet te marrim note te mire.
-Ti nuk ke ndermend te me ndihmosh?
-Ti mund t'a besh shume mire dhe vetem.
-Leon!
-Ne rregull,do te te ndihmoj. Thjesht me thuaj cfare duhet te bej.Fillojme punen sebashku e shikoj perreth.Ka grupe qe jane me perpara nesh.Pas disa minutash hyn mesuesi ne kabinet.
-Si po ju shkon puna,-pyet duke vendosur syzet dhe afrohet për te na par me mire,-keni shume pune?
-Duam edhe pak kohe presor,-i pergjigjet Ira pa ngritur koken po vazhdon eksperimentin.
-Ne rregull,po ju le edhe pak,-dhe shkon prane karriges se tij.
-Tani po qe do kenaqemi,-flet me ze te ulet Leon dhe ne momentin qe mesuesi ulet tek karriga ajo thyhet.Te gjithë ia plasim se qeshurës dhe presori mundohet te ngrihet por bie perseri kur pengohet tek banka.
-Pushoni,-berrtet ai dhe ne te gjithë rrim ne qetesi,-kush ishte ai palaco qe e beri kete gje.Ka per ta paguar kete shaka,nuk po tallem.
-O presor me ca do paguajmë,me leke ne dore apo me kart krediti,-pyet Leon e te gjithe qeshin perseri.
-Leon eja menjëherë me mua ne drejtori.Mesuesi del i pari dhe pas tij Leon.
-E hengri,-degjoj Noah.
-Nuk ka per te shpetuar pa u denuar.
-Ke te drejt Amelia,po ti e njeh Leon,ai perjashtohet edhe denimet e drejtorit si ben.
-Si ka mundesi qe eshte kaq gjaknxehtë?!
-Edhe shume inaci,-shton Noah,- nuk ke cfare i ben asht eshte gatuar ai.Une po iki te shikoj se c'behet.Noah del nga klasa dhe mbas tij del edhe Marko.Filloj te rregulloj tavolinen ku po kryeja eksperimentin por nje dore me ndalon.
-Ti e bere apo jo?
-Cfare bera?
-Ti e di shume mire se per cfare po flas une.
-Sara mund te flasesh me qartë?
-Ti je vecese nje kurv e vogel e mbuluar.Te gjithe e dime kete,te gjithe e dime se pas asaj fytyre engjellore fshihet dikush i përbuzur.Te urrej me gjithë shpirt,te kam urryer qe kur te pash per here te pare,ti je vecese nje hajdute,nje ziliqare,deshiron te prishesh lumturinë e te tjereve.
-Nese vazhdon te flasesh te betohem qe do perfundosh keq,- dua te dukem sa me bindese por nuk jam fort e sigurt nese i'a dola.
-Cfare do besh,-pyet dhe fillon te qesh dhe ne ate moment ia heq kapuçin nga koka.Floket e saj jane shume keq,disa te shkurtra e disa te gjata.Duket skandal.Te gjithe fillojn te peshperin me njeri tjetrin kur shikojne floket e Sares.Ajo afrohet ngadalë afer meje.
-Ke per te ma paguar per gjithcka Amelia,per cdo gje,-dhe largohet.
Une isha ajo?Si munda t'a beja kete gje kaq te ulet?!
-Hej Amelia mos u merzit,-me thote Iris dhe me perqafon.
-Nuk duhet t'a kisha bere ate gje.
-Ti nuk ke pse ndihesh ne faj,ajo u kruajt vete e para,-flet e acaruar tanimë.
-E di,por ishte vertet veprim i ulet.
-Nuk e di per ty po une them qe ajo mori mesimin e merituar.Boll folem per Saren tani,eja te bejme nje shetitje.Me kap nga krahu dhe dalim nga kabineti.Dalim nga kolegji dhe shkojme mbrapa saj.Ulemi tek nje stol aty afer dhe rrim ne qetesi.
-Uff Amelia boll tani,po me acaron,mos u bej kaq e ndjeshme.
-Ke te drejt,-dhe marr frymë thell,-nuk do e vras me mendjen.
-Me mire keshtu.Amelia ikim ham ndonje gje se vdiqa.Kam disa ditë qe vetem ha.
-Mos moj,mos me thuaj qe e bete procken ju te dy e tani do behesh mami?!
-Ule moj zerin,se na felliqe.Nuk ka ndodhur asgjë e till.Ne nuk kemi as nje jave te dashur ca procke do bejme ne.Pse ti e ke bere procken?
-Jo me.
-Epo pusho dhe eja te ikim te hame.Shkojm tek mensa dhe ulemi tek tavolina ne fund.Porosisim te dyja pica e me pas aty vjen Noah bsshke me Leon.
-C'kemi goca,-na pershentet Noah dhe ulet prane Irisit kurse Leon afer meje.
-Po ju nga e dinit qe ishim ketu,-pyes e cuditur.
-I shkruajta une Noahs,-thote Iris dhe kafshon picen e saj,-nejse,po he Leon ca u be me ty?
-Hic.
-Hic?!Nuk more denim more.
-Mora.
-Ca denimi,-pyet Iris dhe Noah qesh me te madhe.
-Nuk ka rendesi,se une fundja fare nuk e bej.
-He na trego ca denimi te dhane,- pyes dhe Leon merr picen time dhe merr gjysmen.
-Denimi ishte qe te laja banjon e cunave per nje jave,-dhe ne moment e hedh picen ne goje.
Une,Iris dhe Noah ia plasim te qeshures.
-Boll se ju rane dhembet,-flet ai i inatosur dhe merr gjysmen e mbetur te pices.
-U ku i paska shkuar mendja drejtorit,-flet Iris mes te qeshurash duke mbajtur barkun me dore.
-Ai eshte vetem nje cope mishi me dy sy,-thote Leon tere inat dhe ne fillojmë te qeshim akoma me shume,-boll tani se e tepruat.
YOU ARE READING
Play Dirty✓
RomanceAmelia eshte nje vajze e embel,e sjellshme,e dashur, kokëfortë,e zgjuar dhe nje nxenese shembullore. Por e kunderta e saj eshte Leon Ai eshte nje djal simpatik,capken, gjaknxehte, i nxituar dhe shume problematik. High rankings: ...