Mberrim ne dhome dhe me ul poshte.
Leon P.O.V
Hyj ne dhome dhe e ul poshte,e terheq me force dhe e perplas ne mure.Duart i'a ngre siper kokes.
Duket pak e trembur pasi syte e saj blu e embel e tregojnë qartë.
Kthej shikimin tek buzet e saj te plota.-Me thuaj diçka,-i them qetesisht pa e leshuar,-une t'a vodha puthjen e pare?
Ajo sme kthen pergjigje thjesht skuqet,mesa duket e vura ne siklet me pyetjen qe i bera,sa vajze naive eshte.Bashkoj buzet me të sajat por nuk ma kthen puthjen.I kafshoj buzen the kaloj gjuhen ne gojen e saj.Me cmend aroma e saj prej luleshtrydhe.
Amelia P.O.V
Me kafshon dhe kalon gjuhen e tij ne buzen time.Mi leshon kycet e duarve dhe duart e tij perfundojn tek te pasmet e mia duke i kapur forte.Me ngre lart dhe me shtrin tek krevati i tij dhe me hipen siper.Ndalon se me puthuri dhe heq kemishen e vet.Ne pah dalin tatuazhet dhe trupi plot muskuj.
-Leon cfare je duke bere?
-Qetesohu kotele.Do te ndaloj kur ti te mos ndihesh rehat,-dhe me puth eger.
-Me prek engjell,-me thot me nje ze tundues dhe mi merr duart dhe i vendos tek muskujt e tij te barkut.I rreshkas duart ngadal dhe ndiej te gjashtë pllakëzat.Me zbulon pak barkun dhe fillon te me puthe.Sapo buzet e tij prekin lekuren time i gjithë trupi me dridhet.Vazhdon te me puthe dhe duart e tij perfundojne tek fundi im.Me prek kembet dhe me puth embel.
-Leon nuk mundem,- ndalon,
zbret nga une dhe vesh kemishen qe ndodhet ne dysheme.Vishet por syte si ndan nga une.Nje e trokitur degjohet ne dere dhe hidhen perpjet nga frika.-Haha qetesohu kotele,-me flet Leon me perqeshje.Ai hap deren dhe aty del Noah.
-Pershendetje njerez,-flet duke na pershendetur me dore.
-Cfare do,-thot Leon.
-Ouu pse me flet me kaq inat,apo mos ju kam ndërprerë ndonjë gjë të rendesishme?
-Oo na cave trapin,fol cfare do.
-Marko na ka ftuar per birra tek palestra.Si thua ikim?
-Ikim,sa te nderrohem.
-Ok po te pres poshte,-thote dhe iken.Leon nxjerr disa rroba nga dollapi dhe iken ne tualet.Ngrihem nga krevati dhe marr nje roman te cilin e kam blerë ne Shqiperi para se te vija ne New York.Ai del nga tualeti i veshur me te zeza,si zakonisht,hedh parfum dhe kthehet nga une.
-Mos dil nga dhoma,-me thot teksa vesh atletet.
-Me fal?!
-Te thash te mos dalesh nga dhoma,-dhe largohet.I urrej urdherat.Kush mendon ai se eshte?Marr telefonin dhe marr Irisin.
-Amelia ka ndonjë problem?
-Jo me,thash te dilnim bashke.
-Ska mundesi! Ti po thua te dalim jashte,tani?
-Do dalim apo jo?
-Po moj.Do behem gati dhe do vij aty tek ty.
-Ok takohemi pastaj.Nxjerr nga dollapi nje pale xhinse te gjata te zeza te grisura vende-vende.Vesh xhinset dhe nje bluze te bardhe.Rregulloj floket bej pak make-up dhe hedh parfumin me luleshtrydhe e vesh atletet.Shikohem ne pasqyre dhe me pelqen vetja.Dera bie dhe shkoj e hap.
-Amel u bere gati?
-Yep ti?
-Edhe une.Ku do dalim me qe ra falja?
-Si thua te shkojme tek palestra?
-Me pelqen si ide.Kyc deren dhe nisemi për tek palestra.
YOU ARE READING
Play Dirty✓
RomanceAmelia eshte nje vajze e embel,e sjellshme,e dashur, kokëfortë,e zgjuar dhe nje nxenese shembullore. Por e kunderta e saj eshte Leon Ai eshte nje djal simpatik,capken, gjaknxehte, i nxituar dhe shume problematik. High rankings: ...