.14.

4K 119 18
                                    

Kyç deren dhe nisemi për tek palestra.

Palestra ishte mbushur me nxenes qe pinin dhe kercenin,gota te kuqe plastike ndodhen ne nje tavolinë.

-Hej Amelia ja ku qenka Leon.

Ai qendron i ulur ne fund te palestres me Noahn dhe Markon duke pire cigare dhe birre.Prane tij ndodhet Sara e cila ka veshur nje fustan te kuq pas trupit.

-Cme duhet mua se ku eshte ai.
-Eja ikim tek ta,-tha Iris.
-Nuk dua te iki atije.
-Pse u merzite?Apo u inatose qe Sara po rrij prane tij,mos je gje xheloze Amel?
-Cfare thua moj.Nuk jam xheloze, boll fole brockulla.Hajde marrim dicka për te pire.
-Me mire jo se neser nuk do te jemi ne gjendje per mesim.
-E ke mir ti.

Leon P.O.V
-Leon zemer,-degjoj Saren te me flase,-pse nuk shkojme ne dhomen tende dhe rrime pak vetem,si thua?
-Hah ti ne dhomen time?Ska shance.
-Cfare dreqin ke qe sillesh keshtu Leon.Pse sillesh kaq ftohtë me mua.Mos e ka fajin ajo Amelia?Mos po me le pas dore per ate llasticen?
-Sara boll.
-Leon ti e di qe ajo nuk krahasohet me mua dhe gjerat qe une mund te te bej te ndihesh.
-Sara me cave trapin.Skam per te ardhur pas avazit ty.
-Me fal zemer,-thote me një fytyrë te lenduar,-nuk dua te te merzis.
-E mire,ik rri me gocat andej.
-Hah,do iki te rrij me Amelian.
-Cfare Amelia thua,ajo eshte ne dhome.
-Jo ajo eshte duke biseduar me Andrean.

Dreqin,cfare i ka ato xhinse qe ka veshur dhe pse po rri afer Andreas pederastit.

Amelia P.O.V
-Amelia une po shkoj ne dhome se kam harruar telefonin,-tha Iris
-E mir.Mos u vono.
-Hej Amelia,-degjoj nje ze te me therrase.
-Hej Ander,-zot fytyra e tij qenka plotë të nxira prej zenkes me Leon,-me vjen keq per ate qe ndodhi tek diskoja.
-Nuk ka problem,nuk eshte faji yt.

-Mesa duket nuk te ka mjaftuar rrahja,-o mos.
-Cili eshte problemi jote shoku?
-Te kam thënë qe sme pelqen prania jote prane saj.
-Mbase ty nuk te pelqen por te tjereve po.
-Mbylle gojen pederast dreqi.Kurse ti do te vish me mua,- me flet ashper dhe me terheq nga krahu.

Dalim nga palestra dhe futemi tek tualeti i djemve.Leon mbyll deren dhe me flet i acaruar.

-Si dreqin e ke hallin Amelia?Kaq e veshtire eshte te besh ate qe te them une?
-Hej pse me berrtet.
-Amelia mos ma ngri mua zerin.
-Cili eshte halli yt?
-Nuka dua te te shikoj prane atij karit.
-Ti nuk ke te drejte te me thuash me ke te rri.Ti s'je mami im.
-Bjondin mos ma kthe mua fjalen dhe per me teper ci ke keto xhinse?Mos tu versulen qente rruges apo t'u shqyen.
-Ooo zot ti te lodh.Mi ngre nervat ne kulm.
-Nese do mund t'i ul nervat, meqe ti ngrita,- flet me ate zerin e tij djallezor,-mund te bej shume gjera qe do te qetesojne dhe do te pelqejne,-me thot afer veshit me ate zerin e tij provokues.
-E di cfar po iki qe ketu.
-Ik ne dhome.
-Jo do iki tek palestra sepse po me qelqen shoqëria e Andreas.
-Amelia mos me acaro.
-Nuk dua te iki ne dhome.
-Le dy zgjidhje,ose do te shkosh ne dhome dhe te rrish atije,ose do të te puth para te gjithve nese vendos te rrish tek palestra.Per mendimin tim ti nuk do te doje te beheshe objekt bisede opo jo?
-Nuk do mundje.
-Mos me nenvlereso vogelushe.
-Uff Leon te urrej.

Play Dirty✓Where stories live. Discover now