-Do argetohemi,-i shkel syrin e ajo qesh djallezisht.
-Do ma thuash ca ke ne mendje?
-Jo ne fillim bojen.
-Ktu ne kolegj nuk besoj se ka boj muri.
-Eja shkojme blejmë pra,cfare presim.
-Di une ku ka nje dyqan bojerash ktu afer kolegjit,nuk kemi nevojë për automjet ose dicka e tille.
-Ikim ateher.
-Prit sa te coj librin ne dhome.
-Merre me vete nuk na prish pune.
-Ne rregull.Dalim nga gjimnazi dhe ecim ne trotuarin e rremujshem.Te gjithe nxitojn per punet e tyre.Duket sikur secili rri ne ate boten e vet me probleme.Te gjithe kanë ate zymtesine ne fytyre,ate hijen e erret qe nuk i lejon te buzeqeshin.Nuk ngjason aspak me vendin tim te lindjes.Ate vend ku te tjeter te pyesnin për shqetesimet dhe problemet,ku te tjeret shqetesoshin per njeri tjetrin.Eshte nje ndryshim goxha i madh mes Shqipërisë dhe Amerikës.Atije kishte me shume qetesi dhe te gjithe i shihje duke qeshur.Kishte hare dhe gezim.Tani qe po e mendoj asnje shtet nuk mund krahasohet me vendin e lindjes.
-Amel,Amelia a je mire?
-Heh,po,jam mire.
-Je e sigurt?
-Po mos u shqeteso,thjesht po mendoja dicka.
-Kemi edhe pak rruge per te ber.
Le ti levizim kembet me shpejt para se te mbyllet dyqani.
-Ne rregull.Nxitojnë hapat dhe kalojme ne anen tjeter te tretuarit.Posht saj gjendet një dyqan i kendshem me postera neper dritare.
-Ja ku eshte dyqani.
Hym brenda e syri mund te te zinte bojra me kanace,forca te ndryshme dhe gjera te tjera.
-Si mund t'ju ndihmojë vajza,- pyet zonja e moshuar qe rrinte ulur ne karrige.
-Pershendetje,po kerkojme boje muri.
-Po kemi boje muri.Kemi boje te holle dhe te trash.
-Duam boje te trash,nuk na hyn ne pune e holla.
-Ne rregull,cfare ngjyre e doni bojen?
-Si thua,e marrim blu?
-Jo Iris,duhet dicka me e erret. Keni boje te zeze?
-Te zeze,-pyet e cuditur shitesja.
-Po boje te zeze dhe të trash.
-Kemi,po ua sjell menjëherë,-ajo shkon tek rafti i bojrave dhe merr nje kanoce jo shumë të madhe boje te zeze.
-E di cfare,do marrim dy,-i them dhe Iris me shikon me habi.
-Ci do dy kanoce boje moj?!
-Shhh, e di une se cfare do bejme me to.Marrim bojrat,paguajme pre kanocet dhe nisemi për tek kolegji.Mberrijme atije dhe shkojme direkt tek dhoma e Irisit.
-Pra do ma thuash cfare ke ne mendje tani,-shfryn e lodhur.
-Akoma jo,po me nevojitet edhe dicka e fundit.
-Ca?
-Pupla.
-Pupla?!Po puplat per cfare te duhen moj?!
-Oo Iris po na mbaron koha,dua t'a perfundoj kete plan pa ardhur Leon.Eja te ikim te gjejme pupla tani.
-Kam une nj shall me pupla rozë.
-Bukur,akoma me mire.A mund t'a sakrifikojmë shallin tend,te lutem?
-Uff,ok.
-Eja ti heqim puplat nga shalli,pa humbur me shume kohe.O Iris.
-Cfare ke tani?
-Me duhet edhe një kove.
-Po kova për ca dreqin duhet?
-Te kova do hedhim bojen.
-A e ke seriozisht ti?!
-Po.Vazhdo punen me shallin ti, kurse une po shkoj tek sanitaret te kerkoj ne kove.Dal nga dhoma duke vrapuar dhe arrij të marr nje kove nga sanitaret.Hyj tek dhoma e Irisit e ajo eshte duke futur puplat roze ne nj qeske.
-Mbaruam pune me puplat?
-Po.
-Shume mire,te hedhim kanocet me boje tek kova tani.Hapim kanocet e bojes me kujdes,për t'u mos u bere pis dhe i derdhim tek kova.
-Tani,Iris ti mbaj qesken me pupla kurse une po mbaj koven. A ke ndonje mendim se ku mund te jete Sara tani?
-Do jetë ne dhomen e saj ose ka dale shetitje me ate kurven tjeter.
-Kush kurv tjeter?!
-Melisa.
-Melisa?!Ajo sikur ishte shoqja jote.
-Ishte,kurse tani eshte shoqe e ngushte me Saren.
-Fff,nejse te bej ca te doj Melisa, ne na duhet Sara.
-Eja kontrollojmë jashte.Gjerat leri ketu.Dalim bashke nga dhoma dhe shkojme mbrapa kolegjit.Sara ndodhet e mbeshtetur tek muri dhe prane saj qendron Melisa dhe disa cuna me te medhenj ne moshe.
-Ja ku qenka.
-Bukur eshte ne nje pozicion perfekt.Apo nuk paska edhe shume audience.
-Nuk po te marr vesh.
-Do e marresh vesh pastaj po hajde.Futemi perseri brenda dhe marrim gjerat nga dhoma e Irisit.Ngjitemi nje kate me siper dhe dalim tek dritarja.Pasht nesh ndodhet Sara e cila po puthet me njerin nga cunat.Kthehem nga Iris e ajo me shikon e cuditur.
-Le te filloi argetimi.
Marr koven me boje dhe e hedh nga dritarja.Boja bie ne koken e Sares pastaj tek fustani i kuq.Te gjithë ata qe ndodhen poshte filluan te qeshnin.Ca i benin foto e ca te tjere video.
-Iris,ne ngjyren asaj ja shtuam,si thua t'a zbukurojme,-i shkel syrin e ajo zbras qesen me pupla.
Shumica e puplave bie mbi te kurse gjysmen tjeter e merr era. Sara fillon te qaj me te madhe dhe vrapon sa me larg,pas saj iken edhe kurva numer dy,Melisa.Iris qesh e kthehet nga une.
-Uaa,kushedi si do jete ndier,paske qen shejtane ti.
-Ee lere tani.
-Nuk me besohet qe e degjeneruam para gjysmes se kolegjit.Ti ke dhumti te errëta.
-Po jam magjistare une.
-E madhe je,-flet mes te qeshurash.
-Eja ikim te menca,pime ndonje gje.
-Ok hajde.Leon P.O.V
-O plak,s'kemi asnje munges.
-Shyqyr.
-Ca ke ndermend te besh?
-Hic,do dal me Amelian.
-A nuk eshte pak vone per te dal?
-Jo pse?
-Po se drejtori nuk lejon askend te dal jashtë ne kete ore.
-Ku pyes une.E kam vendosur qe do dal.
-E mire,ti e di.Ecim duke biseduar dhe rrugen ma ze pederasti.E shikoj me inat dhe i afrohem.
-Kujt mutin i'a nderpret rrugen ti?Kush ka*in mendon se je?
-Nuk dua te zihem me ty.Dua te flas per Amelian,-ndiej gjakun te me rrjedhi me shpejte se zakonisht neper vena.Syte fillojn te me erresohen dhe e vetmja gje qe me vjen ndermend eshte menyra me e mire dhe me e dhimshme per vdekjen e tij.
-Ca mutin ke me Amelian ti?
-Une e dij qe ti nuk e do ate,kurse une e dua sinqe..,-nuk e lash te mbaronte fjaline pasi e godita me sa kisha fuqi.Ai shtrihet mberdhe dhe kap hunden e tij me duar.E kap nga jaka e bluzes dhe filloj t'a godas perseri.
-Mos te degjoj te thuash emrin e saj,-e godas me shqelm ne stomak dhe Noah me mban per te mos e goditur me.
-Leon,lere mor burr.Nuk e shikon si eshte.
-Mire me lesho,nuk e godas me.Noah me Leshon kurse Andrea ngrihet me veshtiresi.
-Ti e di shume mire qe ajo mund te kete krah saj dike me te mire se ty,-flet me veshtiresi.Njeren dore e mban tek brinja kurse me tjetren mbahet tek muri per te qendruar ne kembe.Hunda e fashuar eshte bere me gjak dhe nga goja e tij del gjak gjithashtu.
-Ajo nuk gjene dot nje me te mire.Une jam i mire ne gjithcka.
-Keshtu mendon ti.
-Une nuk mendoj,une e di qe jam. Tani hapma rrugen para se te te vras.E shtyj Andrean e ai bie ne dysheme.E shikoj me inat,e peshtyj dhe largohem me Noahn.
Amelia P.O.V
-O me,duhet te ikim neper dhoma tani.Leon do kete dal nga drejtoria.
-E ke mire ti,eja shkojme.Zbresim tek kati i dhomave tona e Iris futet ne dhome.Hap deren dhe futem brenda.
-Ku ishe?
-Heh?
-Ku ishe deri me tani.
-Me Irisin.
-Ti me the qe nuk do vonoheshe shume.
-E di,ama na doli nje pune.
-Ca pune?
-Oho Leon,do iki te lahem se pyetjet e tua nuk kanë fund.
-Po te flas une,mos ma kthe shpinen kur une flas,-me kap nga krahu dhe me kthen nga vetja,-me thuaj ca pune kishe qe u vonove kaq shume.
YOU ARE READING
Play Dirty✓
RomanceAmelia eshte nje vajze e embel,e sjellshme,e dashur, kokëfortë,e zgjuar dhe nje nxenese shembullore. Por e kunderta e saj eshte Leon Ai eshte nje djal simpatik,capken, gjaknxehte, i nxituar dhe shume problematik. High rankings: ...