.20.

4.2K 113 12
                                    

-Mirmengjes Iris.Ceshte kjo dashuri qe ne mengjes?
-Kot me erdhi deshira për te te perqafuar dhe te perqafova.
-Ti je e cuditshme,-i them dhe te dyja fillojme te qeshim.

-Amelush ke ndermend te ulesh apo jo,-degjoj Leon dhe shkoj prane tij.
-Mos me thirr me ashtu.
-Mos te te therras me "Amelush".
-Po Leon.
-Me pelqen te te therras Amelush.
Eshte nje emer i bukur per nje vajze te embel si ty,-thote dhe qesh me te madhe.
-Nuk me pelqen kur me therrasin ashtu Leonush,-i them ai ndalon se qeshuri.
-Cfare dreqin eshte ky emer?
-Nuk te pelqeu Leonush?
-Mos me therrit me ashtu,duket si emer pederasti.
-Ateher as ti mos me quaj me ashtu.
-Si te duash ti,Amelush,-thote duke me lene vend te ulem tek karrigia ime.

Ne klase hyn kujdestarja.

-Mirmengjes nxenes,-na pershentet dhe ngrihemi ne kembe ne shenj respekti por vetem Leon nuk ngrihet,-Zoti Stone keni punuar shume mbrem dhe jeni i lodhur te ngriheni tani?
-Nuk e ke iden sa jam lodhur mbrem,jam keputur fare-i kthen pergjigje kujdestares dhe kjo e fundit e shikon me inat.

-Zoti Stone po ju paralajmeroj nese me ktheni perseri te tilla pergjigje do te dalesh nga klasa,- Leon nuk flet por e shikon i inatosur.
-Me behet qejfi qe u morem vesh.Ne rregull nxenes fillojmë mesimin,-thote ajo dhe merr kolorin e shkruan ne derrasen e bardhe.

Leon e godet me nje leter ne koke.Ajo kthehet ngadalë tere nerva dhe na shikon te gjitheve me radhe.

-Kush  ishte ai shejtan qe me gjuajti?

Po kjo me te meta mendore eshte?Kush eshte ai budalla qe te spiunoje veten kur godet nje mesues me leter.Asnjeri nuk flete,por te gjithe e dine qe shejtani i letres eshte Leon.

-Do flisni apo jo,-pyeti dhe te qetesi,-Te mos ndodhe me,-na thote tere nerva dhe kthehet perseri nga derrasa.

Ama Leon s'ka ndermend te lere te qete.Ai merr gomen time dhe e godet perseri.Goma i ngec tek topuzi qesharak qe ajo kishte kapur ne maje te kokes.Te gjithe filluam te qeshnim dhe ajo doli nga klasa.

-Oo Leon i madh je per zotin,-i flete Marko duke qeshur.
-U be ajo ajo koke corapia te me flase mua ashtu,-thote Leon e te gjithe qeshin akoma me shume.
Te qeshurat ndalojnë kur ne klase hynë kujdestarja me drejtorin.Ajo duket akoma e nxehur dhe gomen se ka hequr nga topuzi.

-Mesuesja me raportoi disa ankesa per ju,-na thote drejtori tepër serioz,-mund te me thoni cfare jane keto lojera femijesh qe  beni ju?
-A mundem te them dicka?
-Urdheroni zoti Stone.
-O presore keni nje cope gome ne maje te kokes,-thote ai dhe te qeshurat ne klase shperthejne perseri.Kujdestaria del nga klasa dhe ne ngelim vetem me drejtorin.

-Zoti Stone ceshte kjo sjellje.E dini qe te gjithë mesuesit ankohen për ju,keshtu qe kujdes.
-Ore nuk thash gje une.Une i fola mesueses tone bukuroshe per mire,te mos turperohej neper shkolle,-flete Leon me miresjellje dhe me pas ben si i lenduar.Se dija qe edhe mund te aktronte ky djale.

Zhurma e ziles prish qetesine e klases e drejtori merr Leon me vete dhe dalin nga klasa.

Play Dirty✓Where stories live. Discover now