Secili prej nesh merr një kafe,e me pas shkojme perseri ne mesim.Hym ne klase dhe pas nesh vjen kujdestarja.
-Mirmengjes nxenes.
Te gjithë ngrihemi ne shenj respekti ama Leon si preher nuk i behet vone fare.Ajo e ve re Leon ama nuk i thotë gje.
-Ateher sot kemi teme te lirë.Secili prej jush duhet te thuaj nje gje qe e pelqen vertet.
Mesuesja fillon dhe i pyet me radhë nxenesit dhe pergjigjet me te shpeshta kane qene:miqesia, dashuria dhe familja.Me duken shume te shtirura pergjigjet.Vjen radha e Leon per te kthyer pergjigje.
-Ateher Leon,cila eshte gjeja qe te ka pelqyer se fundmi?
-Prit te mendohem,buzet e Amelias?
-Leon...jo,-sme besohet qe e tha ate,sa e sikletshme.
Fytyra e kujdestares merr nje mimik te cuditshme.-Ohh e urrej punen time,-ankohet dhe ulet ne karrigen e saj,-pse pikerisht duhet te me bije ti ne kujdestari.
-Ti duhet te ndihesh krenare qe zgjodha te vija ne klasen tende.
-Nuk mundem me,nuk kam nerva te merrem me nje nxenes si ty.Si thoni bejme pak pushim,- e ngrihet nga karrigia me duart ne koke dhe del nga klasa.Kthehem nga Leon dhe e shikoj me inat.Ai thjesht ngre pak supet sikur do te thoj "c'bera".
-Ti mendje ndritur!
-Cfare ke engjell?
-Si mund te thuash dicka te tille para mesueses.E ke iden ne cfare situate me cove,ishte shume e sikletshme.
-Nuk eshte faji im,ajo me pyeti se cfare pelqej dhe une iu pergjigja sinqerisht.
-Eshte e kot te merresh me ty.Ti te lodh.
-Te njejtat fjale i degjova dhe nga kujdestaria.
-Une po dal.
-Nga do shkosh?
-Do shkoj ne bibliotekë,do mbaroj se lexuari librin qe e nisa para disa ditësh.
-Do te thuash,libri qe nuk e mbarove dot se lexuari pasi te futa gishtat?
-O zot,po fole perseri keshtu,nuk kam për te te folur me.
-Oh sheqerk,mos bej keshtu.Une e di qe te pelqen kur te flas piset. Canten mos e merr me vete,e coj une ne dhome.
-Do qendrosh ne dhome?
-Jo do behem gati dhe do dal.
-Emm,shume mire,me ke ke ndermend te dalesh?
-Je gje xheloze vogelushe?
-Jo thjesht po pyes.
-Do dal me cunat.
-Aha.
-Mos u shqeteso nuk kam për te dal me vajza te tjera kur te kam ty,-me puth ne buze dhe hedh canten time me kurriz,ama nuk largohet pa me goditur lehte ne fundshpine.Shkoj ne bibliotekë dhe takoj perseri Xhovanin.
-Pershendetje Xhovani.
-Pershendetje,mesa shoh erdhe perseri.Mendova se hoqe dore nga librat.
-Haha,jo nuk kam për te hequr dore nga librat.Ato kane qen shoqerues per shume kohe dhe nuk mendoj se do heq ndonjehere dore prej tyre.
-Me behet qejfi bije.
-Ee,libri qe lexova para disa ditësh ndodhet tek rafti i fundit?
-Po atije eshte.
-Ok,flasim me vone Xhovani.
-Lexim te kendshem bije.Shkoj tek rafti i fundit dhe gjej librin qe po lexoja para disa ditësh.Ulem dhe filloj te lexoj.
Leon P.O.V
-Hajde pra shoku.
-Prit ore sa te mbyll deren.
-Marko dhe Rafaeli po na presin poshte.Me ke makin do ikim,me tenden apo te Markos.
-Ikim me timen.
-Ok.Zbresim poshte dhe shikoj Markon dhe Rafaelin te ulur tek shkallet.Sapo me shikojnë ngrihen ne kembe.
-Ikim me makinen time,-pyet Marko.
-Jo do ikim me timen.
-E mire.Makina ime ndodhet perball kolegjit,Noah futet tek vendi i pasagjerit kurse Aleks dhe Marko mbrapa.
-Ku do ikim djema,-pyet Aleks.
-Shkojme ne ndonje klub striptzmi.
-Jo nuk kemi per te ikur.
-He mor burr,rrim pak dhe largohemi.
-O cuna,po them qe nuk kam per te ikur,po deshet pim ndonje gje po nuk deshet s'brisni nga makina.
-Ta ka mbledhur bjondja apo jo?
-Me mire qepe gojen Aleks,se te hodha nga makina.
-Merre me qetesi mor burr,se isha duke bere shaka.
-Si thua shkojme tek lokali ku ikim gjithmonë?
-Ikim.Rruga kalon,me te qeshura biseda dhe histori.Pas disa minutash gjendemi perball lokalit ku rrim zakonisht.Aty mund te pime, cigare, alkool dhe shisha e askush nuk te pyet për moshen.
Ulemi tek tavolina ne fund te lokalit,e porosisim nga nje gote uiski.-Ahh Leon,na cudite vertet sot.
-Cfare bere qe ju cudita,-tanime zeri im eshte i ftohtë.
-Nuk na e priste mendja se do lidheshe me bjondinen.Mos eshte thjesht loja jote e radhes?
-E shi...
-C'kemi bukurosh,-nuk munda ta mbaroja ate qe kisha nisur pasi Sara me nderpreu.
-Cfare do ti ketu?
-Thjesht doja te rrija prane teje, nuk e besoj historin tende te dashurise Leon,madje askush nuk e beson.
-Cfare u ke ber flokeve,-pyet Noah.Floket e saj jane te kuq dhe pak me te shkurtra se me pare.
-Emm,doja te beja nje ndryshim.
-Mos jane gje paruke,-pyet perseri Noah.
-Po janë paruke,me ndodhi nje aksident i vogel d...
-Leri fjalet e kota Sara.Nga e dije qe ishim ketu?
-I shkruajta une,-degjohet zeri i Aleksit.
-Per cfare mutin i shkruajte.
-Leon,kjo nuk ka rendesi pasi une ndodhem ketu tani.Dua qe te bisedojmë.
-Per cfare?
-Per ne.
-Nuk ka pasur kurre 'ne' Sara.
-Ishte Leon,para se te vinte ajo. Mu pergjigj sinqerisht,nuk te mungojnë netet tona,puthjet e mia mbi ty,kenaqesia qe krijoja kur pen*** yt ishte ne gojen time?A mundet ajo te krijoi ato kenaqesi qe une te krijoja?
-Nuk e ke kuptuar akoma apo jo?
Ka nje ndryshim te madh midis Amelias dhe te gjitha vajzave qe kam pall*** juve ju thoja zhvishu kurse asaj i them te vishet se nuk dua qe ta shohi askush pervec meje.Je aq e afte ta kuptosh kete qe sapo thash.Dhe mos u bej merak,asnjera nuk mundet te me eksitoi ashtu si Amelia.Nuk eshte nevoja te sillet si kurve për te me eksituar,se vetem me një veshtrim te sajin,miku im ngrihet perpjet.
-Hah,je shume patetik,-thote ter inat dhe kthen një gllenk nga gota ime,-Leon mos je gje WIFI?
-Pse?
-Sepse ndiej nje lidhje.
-Hah sa keq per ty,se vetem Amelia e ka passwordin.
-Je nje kar Leon.
-Kurse ti je vetem një kurve e vogel.
-Ke për t'u penduar Leon,do kthehesh perseri tek une,ke per t'a pare.Perplas goten ne tavolinë dhe largohet duke turfulluar.
YOU ARE READING
Play Dirty✓
RomanceAmelia eshte nje vajze e embel,e sjellshme,e dashur, kokëfortë,e zgjuar dhe nje nxenese shembullore. Por e kunderta e saj eshte Leon Ai eshte nje djal simpatik,capken, gjaknxehte, i nxituar dhe shume problematik. High rankings: ...