Ndaloj se lexuari kur degjoj deren teksa hapet.Leon e mbyll e mbeshtetet pas saj duke me pare ne sy.
-Cfare?!
-Po te degjoj.
-Cfare saktesisht duhet te degjosh?
-Pse mutin po sillesh keshtu?
-Une po sillem normal.Mos je ti ai qe nuk po sillesh normal.
-Degjo ketu,-vjen afer meje dhe me kap nga krahët,-mua mos me fol me nenkuptime po thuaje troc.
-Nuk kam asgje,te thash.
-Ashtu qofte.Heq telefonin nga karikimi e fut ne xhep dhe del perseri.Ai doli dhe nuk me tha se ku do shkonte. Ai se ka bere kurre kete.Mos thjesht eshte nje loje prej tij?
Hap perseri librin por shikoj ekranin e telefonit tim te ndricohet.Mendohem pak t'a hap apo jo dhe ne fund fiton kureshtja.E hap telefonin dhe shikoj perseri nje mesazh nga instsgrami.Shtyp mesazhin dhe shikoj perseri nje foto te Leon me Melisen.Me pas vjen nje foto e tij me Saren.
Cfare dreqin po ndodh keshtu.Fus telefonin ne xhep dhe shkoj perseri tek Iris.-Lajme te reja.
-Po tani cfare ndodhi?I jap telefonin e ajo i shikon me kujdes fotot e ardhura.
-Keto me siguri jane foto qe kane ndodhur me perpara.
-Se di.Me Saren e dija qe kishin pasur lidhje bashke ama me Melisen nuk e dija.
-As une te them te drejten.Nuk di cte them Amel.Mbase eshte nje loje per tu ndare.
-Se di Iris.Eshte shume e ngaterruar.Noah ku eshte?
-Doli te blinte nje cola.
-Aha.
-Me shiko pak,mos e vrit mendjen se do jete thjesht shaka.
-C'kemi Amelia,-me pershendet Noah sapo hyn ne dhome.
-C'kemi Noah,me ty ishte Leon?
-Jo.Pse ka dal ai?!
-Po.Nejse po ju le vetem.Naten.
-Naten,-me thone te dy e vendos te bej nje xhiro nëpër kolegj mbase gjej edhe Leon.Kontrolloj tek menca,ne palester madje edhe mbrapa kolegjit.Shkoj tek 'cepi' vendi ku djemte pune duhan pa problem.
Mberrij atije dhe shikoj Leon duke pirë duhan,e perpara tij ndodhet Melisa dhe Sara.Ato flasin kurse ai degjon ne heshtje duke pire cigaren e tij e i hedh ndonje veshtrim here pas here atyre.Nxitoj hapat për ne dhome.Mbyll deren dhe shtrihem perseri ne shtrat.Duart po me dridhen perseri e shkoj ne tualet dhe u hedh pak ujë syve.Degjoj deren e dhomes se hapet dhe me shpejtësi fshi fytyren me peshqir.
-Cfare mutin eshte kjo?!
-Cfare?Ai nxjerr telefonin dhe shikoj nje foto timen me Andrean.Eshte pikerisht momenti kur ne u perplasem ne korridor.
-Me thuaj cfare mutin po beje me kete pederastin korridoreve? Prandaj nuk dole me mua,se do rrije me kete shkerdh@ten!E di cfare te bej une,-flet neper dhemb,me kap nga nofulla dhe me perplas ne dollap,-te p@lloj fort derisa te te le pa ndjenja.
-Me lesho!Po me frikson,-syte e tij kanë marr nje ngjyre te zeze te erret.E shtyj dhe ai largohet paksa nga une.
-Ti nuk ke te drejte te sillesh keshtu me mua.Nuk kam ber asgje,madje ti duhet te ndihesh keq Leon,-marr telefonin tim dhe i tregoj fotot e ardhura nga instagrami,-dhe nuk eshte vetem fotot,te pash poshte me to tek cepi.Dukej qarte qe po te pelqente shoqeria e tyre.Keshtu qe mos me trajto mua sikur jam une ajo qe po vepron gabim ne kete mes,-i berrtas dhe e shtyj perseri,kesaj radhe me forte.Ai me kap krahët mi con pas shpines dhe me mbeshtet ne mur.
-Mua mos me ngri zerin e fotot janë shkrepur perpara se ti te vije ketu.Sa per Melisen,e kam p@lluar ne vit te dyte.Ishte thjesht seks.Ishte nje vajze naive qe mendonte se une e doja.Dhe sa per ate punen tek cepi ishin ato qe donin te me benin shoqeri.
-Dhe ti i le?!
-Nuk u fola fare ne te vertet.
-Pra edhe une jam thjesht sa per seks?!
-Jo ti je ndryshe.Nuk je loje.
-A mund te me leshosh Leon po me vret me te vretet,-ndiej qe shtrengimi tek krahët lirohet paksa.
-Nuk kam per te te leshura deri sa te me thuash cfare deshe neper korridoreve me ate karin,- shtrengimi behet perseri i dhimbshëm.
-Dola nga dhoma e Iris e u perplasa me Andrean.Ai me ftoi per kafe ama une ika ne dhome,- Leon me leshon dhe kthehem
perball tij,-dhe nuk eshte puna jote me ke dal ose me ke shoqerohem.Nese dua te dal me djem te tjer do dal.Leon shtrengon dhembet dhe forma simetrike e nofullës del ne pah.Damaret rreth qafes dhe ne krah shfaqen.Duart i ka mbledhur grusht nga inati.Me kap prej qafe dhe me perplas ne mure.
-E ke shume gabim vogelushe,nuk e ke kuptuar akoma kujt i përket?Me degjo me vemendje.Ti je imja.Vetem imja.
Bashkon buzet e tij me te mijat dhe puth eger.Nuk eshte si heret e tjera.Kafshon shpesh buzet e mia,sikur ato jane ushqimi i tij i preferuar.Shkeputet nga une dhe me shikon ne sy.
-E kuptove besoj se e kujt je.Mos luaj me nervat e mija.Jane loje e rrezikshme.Me beso nuk je loje engjell.Heren tjeter me thuaj nese ke dyshime për ndonje gje ose nuk ndihesh e sigurt.U kuptuam?!
Shkund koken dhe rrethoj duart rreth qafes se tij.Ai vendos krahët rreth belit tim dhe rehaton fytyren ne floket e mi.
Duart e tij shkojne tek pullet e kominosheve te mia.Arrin me nje levizje te shpejte mi heqi nga trupi.Filloj ti zberthej me shpejtësi kemishen dhe puthis buzet e mia me te tijat.I largoj kemishen dhe tani eshte radha e xhinseve.Duart e tij perfundojne tek te pasmet e mia duke i goditur dhe kapur forte.
Leon ngelet vetem me bokse ne trup kurse une vetem me te brendshme.-Prit pak vogelushe,-shkon tek komedina e tij dhe nxjerr nje prezevativ,vjen drejt meje qetesisht dhe rrezikshme,-ku ke deshire?Ne kravatë apo ketu.
-Ketu!
-Si te kesh deshir vogelushe.Me heq ngadal te brendshmet me pas heq bokset e veta.Hap prezevativin dhe e rreshqet ngadal ne gjenitalin e tij.Me mbeshtet ne mure dhe ngre me peshë e rrethoj belin e tij me kembe.Futet brenda meje dhe fillon te leviz ngadal.Me pas ndiej te futet me shume brenda meje.I ndiej kembet me te lehta dhe kenaqesine te me perhapet. Renkimet tona kryqëzohen me njera tjetren duke krijuar nje melodi te kendshme.Ai ngadalëson pak levizjet dhe fillon te sulmoj qafen time.
-Te lutem mos ndalo,-i lutem mes renkimesh.
-Nuk do te ndaloj vogelushe,jo derisa ti te vish.Dua te ndiej muret e tua te ngushtohen rreth meje.Dua te te degjoj te berrtasesh emrin tim,keshtu qe te gjithë do t'a dine qe ti je imja.
E kujtoja je?!
-E jotja!
-Sakte engjell,tani me thuaj mashkulli i kujt jam une?!
-Imi!Levizjet e tij shpeshtohen dhe forcohen koma me shume.Levizjet tona jane ne sinkron.E ndiej kenaqesine e levizjeve te kapi kulmin.
-Eja për mua vogelushe!
-Leon,-renkoj vazhdimisht emrin e tij deri sa te kaloj ne org@zem.Me mban ne ate pszicin dhe ndahet nga une kur me shtrin ne shtrat.Ai heq prezev@tivin dhe shtrihet prane meje.Me bulon me carcafin e Bardh te krevatit dhe strukemi ne krahet e njeri tjetrit.
-Kam nje pyetje.
-Me thuaj.
-Nga kush te erdhen fotot ty?!
-Nga nje faqe ne insta.
-Qif$ha ropt,ke insta ti?!
-Emm,po kam.
-Ke?!Edhe sme ke then?!
-Po.
-Pse?!
-E ca ndryshoi nese e dije apo jo per instan tim?
-Shume gjera.Me jep godin tani.
-Ska shance.
-Amelia ben mire te me japesh kodin e instas nese nuk do qe te rrah cdo cune qe te ndjek.
-O zot,ne rregull, Qetesohu!
-Tani!Mos me thuaj qetesohu.I jap kodin e instas dhe ai kontrollon nje per nje cdo account.
-Kush mutin eshte ky Dejvi?!
-Kusheriri nga ana e mamit.
-Aha,po ky Xhulio?!
-Cuni i xhaxhait,kushëriri i pare.
-Po ky tjetri?
-Kevi?!Kevi eshte cuni i halles.
-Opo sa kushërinj paske!
-Cte bej.Jemi fis i madh ne Shqiptaret.Ka rreth nje ore qe vazhdon te kontrolloj instan tim.Mesazhet, followrsat dhe savet madje.
-Mbarove!
-Jo prit se do ti bej ktij Sandrit block,me duket shume kar.
-Jo atij.
-Pse,-pyet me shume seriozitet dhe ngre njeren vetull.
-Ai ka qen shoku im qe ne kopesht.
-Aha,ateher po i bej report.
-Mos guxo.Hej kjo nuk eshte e drejte.
-Cfare nuk eshte e drejt,-pyet pa i'a ndar syte telefonit.
-Ti ke instan tim,ama une tendin jo.E dua edhe une kodin tend.
-Je xheloze,-pyet me ate ngersheshjen e urryer.
-Jo,ti je xheloz.
-Ahh sheqerk,nuk ekziston xheloz ne fjalorin tim.
-Do ma japesh apo jo.
-Sigurisht qe do ja jap vogelushes time.Je e vetmja qe ke instan tim.
-Nuk ja ke dhen ndokujt kodin?
-Jo,je e para.Te kam thene ndonje here sa me fat je qe me ke mua ne krah?!Ai fillon te qeshi e marr nje jastek dhe e godas.Hap instan e tij dhe ia heq te gjitha gocat nga insta. Epo plumbi del me plum.Koha kalon duke u zen per djemt ne instan tim.Me pas bisedojmë rreth ngjarjes se ndodhur me perpara dhe me pas na merr nje gjum i thell te dyve.
YOU ARE READING
Play Dirty✓
RomanceAmelia eshte nje vajze e embel,e sjellshme,e dashur, kokëfortë,e zgjuar dhe nje nxenese shembullore. Por e kunderta e saj eshte Leon Ai eshte nje djal simpatik,capken, gjaknxehte, i nxituar dhe shume problematik. High rankings: ...