.24.

4.7K 118 14
                                    

-Ti flet pak si shume apo jo engjell?
-Nuk mundem te rri pa folur Leon,tani me lesho.
-Pse nxiton kaq shume vogelushe,-me peshperit tek veshi dhe dora e tij perfundon poshte fundit tim duke me shtrenguar te pasmet.
-Leon e kam seriozisht,mund te vije dikush,-flas me zerin e dridhur pasi prekjet e tij fillojn te
me turbullojnë mendimet.
-Qepe gojen engjëll,dhe ti ke nevojë për pak djallezi.

Perplas buzet me te miat dhe nderthur gjuhen e tij me timen.
Me shtyn pak dhe ben qe te te perplasem pak me raftin e librave.Fillon te me puthe qafen e dora e tij mes kembeve te mia.

-Ahhh Leon.
-Cfare ke vogelushe,-flet provokueshem,-nuk eshte e  mjaftueshme prekja?Nese do mund të provojmë dicka tjeter.
-Nuk kam ndermend te bej seks ne bibliotekë Leon.
-E kush tha qe une do te te prishja ne bibliotekë sheqerk?
Me beso dua vertet te te ul siper tavolines dhe te futem brenda teje,por do te presim,-dhe ne ate moment me heq mbathjet.
-Cfare ben?!
-Hapi pak kembet vogelushe.
-Jo nuk kam për t'i hapur.
-Nje gje nuk kuptoj une,ti vdes qe une te te prek dhe prap bene te veshtiren.
-Mendoj se je ti ai qe vdes te me prekesh.
-Nuk e mohoj,me pelqen kur te prek ama edhe ty te pelqejne prekjet e mia vogelushe.Tani hapi ato dreq kembesh.

Hap paksa kembet dhe Leon fillon te me puthe dhe kafshon qafen.Ndiej doren e tij mes kembeve dhe me prek lehte.
Prekja e tij nuk eshte  si heret e tjara.

-Hapi pak me shume kembet engjell.Nuk po me lejon te te prek ashtu si ti ke dëshirë.

I hap pak me shume kembet dhe dora e tij fillon te leviz pak me forte dhe me shpejt.Kembet fillojne te dridhen.

-Me shiko me sy Amelia.

E veshtroj direkt ne sy dhe ndiej doren e tij te ndaloj.

-Do te me shikosh ne sy gjate gjithe kohes,ne rregull kotele?

Nuk i kthej pergjigje thjesht tund kokën ne shenj pohimi.

-Mu pergjigj,dua te te degjoj.
-Ne rregull.
-Ne rregull cfare?
-Do te te shikoj ne sy gjate gjithe kohes.
-Nese ti i heq syte nga une kam per te ndaluar.

Rrim per disa sekonda ne qetesi duke pare njeri tjetrin me pas perplas buzet e tij me te miat.
Puthja behet me pasionante kur kalon gjuhen e tij ne gojen time.
Ndalon se me puthuri kur e ndiejmë qe kemi nevojë per ajer.

Bashkon ballin e tij me timen por syte nuk i ndajmë nga njeri tjetri.
Me pas ndiej dy gishta brenda meje.Sapo ai rreshket gishtat mes kembeve te mia  leshoj nje renkim te lartë.

-Ben mire t'a ulesh pak zerin kotele,-e fillon te leviz gishtat,- dhe mos e hiq shikimin nga une.

Gishtat e tij fillojne te levizin me shpejt.Kembet e mia dridhen pak me shume edhe e ndiej qe jam lagur shume.

-Zot Amelia je lagur kaq shume,- e me doren e lire me shtrengon paksa qafen.
-Leon.
-Cfare,do qe ti leviz me shpejte gishtat,-pyet dhe gishtat e tij levizin me shpejte dhe me forte btenda meje.
-Dreqin Amelia po kullon,-flet me ze te ulet dhe shtrengon qafen time pak me forte.

Renkimet nuk ndalojnë per asnje sekond.Kembet i mbledh paksa kur ndiej kenaqsine te behet me e forte.

-Mos i mbyll kembet Amelia.Nuk kam mbaruar akoma me ty,-dhe ne ate moment shton edhe një gisht brenda meje.
-Mos guxo te heqësh shikimin prej meje.
-Leon,-nuk mundem te flas pasi gishtat e tij fillojne te levizin me shpejte.

Kaloj njeren dore ne floket e tij dhe  tjetren shterngoj shpatullën e tij.Mundohem te mos bej shume zhurem por eshte e pamundur.

Renkoj emrin e tij kur ndiej kenaqsine ne te gjithë trupin.
Leon heq gishtat dhe me puthe ne koke.Me pas merr te brendshmet e mia dhe me ndihmon ti vesh.

Dalim nga biblioteka pa i thene ndonje fjale njeri tjetrit.

-Pra cfare planesh ke per sot,-thyen heshtjen i pari Leon.
-Nuk e di,do shkoj ne dhome dhe do mesoj.
-Ti meson pak si shume apo jo?
-Jo edhe aq.
-Cfare thua?Ti je nxenesia me e mire e klases tone.
-Ama kjo nuk eshte e mjaftueshme.
-Cfare profesioni do te marresh kur te dalesh nga kolegji?
-Dua te behem psikologe.
-Hmm interesante.
-Ti?
-Se di.
-Ti je shume i mire ne matematike.Mund te behesh llogaritar.
-Ska shance.Te rri ulur dhe te çaj bythen tere diten me llogari? Une rri pa pune dhe llogaritar nuk behem.
-Une thjesht sa te dhash nje ide, qetesohu.
-Ishte ide koti.Nejse,shko ne dhome ti.
-Ti ku do te dalesh?
-Xhiro me cunat.Takohemi me vone.
-Ok.
-Mos dil nga kolegji dhe sidomos mos rri me ate pederastin e klases.
-Per ke po flet?
-Per Andrean.
-Aha.
-Epo mire,besoj se u morem vesh,nuk dua te dalesh,-me thote dhe largohet.

Sa i cuditshem eshte.Shkoj ne dhome dhe gjeja e pare qe bej eshte dushi.Vishem,thaj floket dhe hap librat.Dikush troket dhe shkoj e hap.

-Ameliaaaa.
-Ca ke moj.
-Nuk ke per ta besuar cfare ndodhi.
-Ke vrave?
-Jo me,nuk vrava njeri.
-Po cfare ndodhi.
-Une dhe Noah u puthem,-berrtet e gezuar dhe hidhet tek krevati im.
-Me behet qejfi pet ty.Domethen jeni te dashur tani?
-Po,jam shume e lumtur.Hej ti si ndihesh?
-Mire,si duhet te ndihem.
-E kam fjalen si ndihesh me Leon.
A e pelqen?Dhe mos me genje se e di qe ti e pelqen ate,po ashtu edhe ai ty.
-Hhmm,nuk do te genjej.Me pelqen vertet Leon.
-E dija.Ju jeni puthur besoj?
-Po jemi puthur.
-Je e lidhur me Leon domethënë?
-Jo.
--Pse po vonohet kaq shume ai djalë?
-Se di,ik shko edhe pyete.Nejse e leme kete.Dua te me ndihmosh me dicka.
-Me thuaj.
-Dua te marr hak ndaj Sares.

Play Dirty✓Where stories live. Discover now