-Pff ne rregull por nuk do të pime alkool.Me premton?
-Te premtoj.Pas mesimit behemi gati.Nese nuk ke fustan mund të dalim për te bler nje te till.
-Jo seshte nevoja e kam nje fustan per sonte.
-Shkelqyeshem,pasi te jesh bere gati eja tek dhoma ime.
-Ne rregull,-i them dhe ulemi tek vendet tona.Presori hyn brenda dhe fillon te shpjegoje.Pas 5-oresh te gjata dhe te merzitshme mesimi mbaron ama Leon nuk erdhi me qe kur doli.
Mbledh librat dhe shkoj ne dhome.Mbase ai ndodhet atje.Hyj brenda dhe dhoma eshte bosh.
Ku mund te jete?
Po mua cme duhet?Futem në tualet dhe bej nje dush te shpejte.Thaj flolket dhe i bej me onde nga fundi.Bej makiazh por nuk e teproj.Vesh nje fustan te zi dhe te ngushte pas trupit.Pjesa e bustit eshte pak e hapur.Fustani me tregon qartë format e mia trupore.Per te perfunduar veshjen time vesha nje pale taka te zeza jo shume te larta dhe ne fund hedh parfumin me luleshtrydhe.
Kyç deren dhe trokas tek dhoma e Irisit.-Uuaauu Amelia!Qenke bere super.Pse nuk thua ti qe do thyesh zemra sonte.
-Hahaha,lere bukurinë time ti po me cfare do te ikim.
-Me taxi.
-Ne rregull,shkojmë.Dalim nga kolegji dhe hipim ne nje taxi.Pas disa minutash ndodhemi perpara nje diskoje.Muzka eshte shumë e lartë dhe degjohej qe larg.Hyme brenda dhe menjeherë ndiej eren e alkoolit.Ne piste shikon njerez qe kercejn dhe pine.Atmosfera eshte mjaft energjike.
-Amel,ja ku jane Ira dhe Melisa.Shkojme ulemi me to.
Kalojmë me veshtiresi mes turmës dhe ulemi me gocat.Prane vjen kamarieri.
-Cfare do pini vajza?
-Goca une dhe Amelia nuk do te pime alkool,-thote Iris.
-Si thoni marrim pepsi,-pyes.
-Ide e mire,-thote Melisa.
-Kater pepsi,-porosit Ira.
-Ne rregull vajza.Pasi kamarieri largohet vjen Andrea.
-Uau cfare Jane keto bukuri ketu.
-Nuk ke pse e tepron,-i thash atij.
-Ahhh Amelia,po them te verteten.Ama ti qenke bere me e mira ketu,-me komplimenton dhe me shkel syrin.E ndiej qe faqet e mia jane skuqur, por për fat te mire ai nuk mund t'i verej per shkak te dritave te zbehta.-Vajza do te shihemi pastaj.
-Pafshim Andrea,-berrtet Melisa dhe ai thjesht e pershendet me dore dhe largohet.-Uff goca kam nje ore qe shikoj diskon por nuk e shoh gje kundi Noah.Ku mund te jete?
-Do te jete ne ndonjë cep me ndonjë kurve.
-Jo Amelia ai nuk eshte i tillë,-me flet tere inat.
-Haj qetesohu po tallesha.
-Epo sme pelqeu aspak shakaja.
-Vajza urdheroni pepsit.
-Faleminderit.
-Gocaaa,-berrtet Iris e ngrihet ne kembe.
-Cpate moj,-e pyes.
-Ja ku eshte Noah.Ai ndodhet ne anen tjeter te diskos bashke me Leon dhe disa djem te tjere.Pervec shokeve ndodhet edhe Sara me disa vajza te tjera.Shikimi im perplaset me ate te Leon.Noah ngrihet dhe vjen drejt nesh,pas tij edhe Leon.
-Me behet qefi qe erdhe Iris.Po te kerkoja po nuk te pash.
-Dhe une po shikoja per ty.-Ti cfare Ben ketu,-me -pyet Leon.
Kishte veshur bluzë të bardhë me meng te shkurtra dhe xhinse te zeza.Tatuazhet dhe muskujt dallohen lehtë.
-Mu pergjigj Amelia,cfare dreqin po ben ketu dhe cfare dreqin eshte kjo veshje.
-Do notoj,pse pyet kote kur e di qe ne disko vihet për te kercyer.
-Mos me fol mua ne ate menyre,-me tha me inat dhe afrohet afer meje.
-Djema qetesohuni,-flet Andrea.Po ky kur erdhi?
-Cfare mutin do,-e pyet Leon.
-Thjesht doja te ftoja Amelian dhe gocat te vinin tek tavolina ime.-Amelia te vij me t tek tavolina jote,me shoket e tu?
-Po
-Ska shance.Ajo do vij te ulet me mua tek tavolina ime.Djemtë duken sikur ishin gati te zihen.Leon eshte i acaruar ne kulm pasi ka mbledhur duart grusht dhe damarët ne qafe dhe ne duar duken sikur do shperthejn.
-Apo jo Amelia,-me pyet Leon dhe me shtrengon krahun.
-Heh,po,-pergjigjem disi e tmerruar.Me kap nga kyci e me terheq tek tavolina e tij.
-Ulu,-me flet me ate tonin e tij te ftohtë,dhe vete ulet duke me lene vend edhe mua.
-Cfare pret ndonje ftesë?Hajde ulu,-thot duke bere me shenj tek vendi afer tij.
-Nuk kam qejf te ulem aty.Do ulem tek kjo karrigia ketu,-i them duke u ulur ne karrige,e cila ndodhet perball tij por mjaftueshem larg.
YOU ARE READING
Play Dirty✓
RomanceAmelia eshte nje vajze e embel,e sjellshme,e dashur, kokëfortë,e zgjuar dhe nje nxenese shembullore. Por e kunderta e saj eshte Leon Ai eshte nje djal simpatik,capken, gjaknxehte, i nxituar dhe shume problematik. High rankings: ...