.8.

3.8K 111 1
                                    


-Debil ajo qe sapo bere nuk ishte për te qeshur.
-Cfare me the,-pyet dhe ngrihet nga shtrati e vjen drejt meje qetesisht.
Perkulet dhe afrohet aq afer sa ndiej frymën e tij te ngrohte prane fytyres time.

-Pse nuk flet kotele,s'je edhe aq e guximshme sa mendoja.Perserite ate qe the.

Nuk mundem, s'mundem te leviz kam ngrire.Jam perhumbur tek syte e tij dhe tek shkelqimi i tyre i pazakontë.

-Dakort nese nuk flet do të bej une dicka.

Buzet e tij mishtore prekin qafen time.Fillon te me puthe bute por me pas fillon te me puthe eger dhe te me kafshoj.Nga goja ime dalin renkime te pavetedijshme.

-Je shume e embel.
Nuk mundem te leviz thjesht vazhdoj te renkoj dhe ai vazhdon te me puthe eger e te me kafshoj.

-Aroma jote po me cmend,-dhe fillon te eksploroj trupin me njeren dore kurse tjetren e mban ne qafen time.

-Nuk e ke idenë se çfarë efektesh i shkakton trupit tim renkimet e tua.

Me kap nga mesi e me ul siper tij.Vazhdon akoma te me puthe.Kaloj doren ne flolket e tij edhe doren tjeter ja hedh ne qafe.
Dua te ndaloj por trupi nuk me bindet.

-Ahhh ,-leshoj nje renkim te thellë kur dora e tij shtrengon forte fundshpinen time.

Mes kembeve ndiej te fryren e tij.Nidej qe une po i shkaktoj te njejten ndjesi si ai mua.

-Ndalo,-doja ti thoja por doli thjesht si nje renkim.Leon vazhdon të me puthe e te me prek si i cmendur.
E ndiej qe jam lagur poshte.Trupi me ka marre flake dhe frymëmarrja me eshte renduar nga prekjet e tij.

-Te lutem ndalo,-e ai ndalon.
Zbres nga preheri i tij dhe Leon ngrihet nga krevati.Shikoj qe pjesa e perparme e tij eshte fryre dhe kthej koken e turperuar.Ai vesh xhupin merr telefonin  dhe del nga dhoma.

O zot cfare bera.E di qe eshte gabim por me pelqeu shume.
Amelia ndalo,as mos e mendo,ajo qe ndodhi nuk duhet te ndodh me.Ishte thjesht dobesi e castit.
O zot tani po filloj te flas me veten.

Vesh pizhamat,fik driten dhe shtrihem te fle.Ne mengjes shoh qe Leon po fle i qetë ne krevatin e tij.Marr uniformen e futem ne tualet.Bej nje dush te shpejte,laj dhembet dhe  rregulloj floket.Tek qafa kam shenja te medha lejla.Me kujtohet casti kur ai fillon te me puthe qafen,kur eksploron trupin tim, kur ndodhesha siper tij e ndjeja cdo kenaqesi qe ai me shkaktonte vetem duke me prekur.Ehh nejse,marr kremin pudër dhe mbuloj shenjat lejla tek qafa.

Dal nga dhoma me qetesi qe te mos e zgjoj dhe trokas tek dera e Irisit.Nuk vonon shume e ajo del e veshur me uniformen.

-Iris mirmengjes.
-Mirmengjes Amel.
-Si thua shkojmë te hame mengjes?
-Po per zotin vdiqa per buke.
-Hajde pra.
-Cfare do marrim?
-Si thua te hame tost?
-Me pelqen idea.

-Po he ca thot Noah,-i shkel syrin dhe ajo skuqet.
-Mire,nuk e ke iden sa i bukur eshte kur fle.
-Mos moj,e shikon edhe kur fle eee.Se mos na behesh maniake e rrezikshme ti.
-Jo moj jo po ha shpejt se do ikim ne klase.

Mbarojme tostin dhe shkoj ne dhome.Sapo hyj brenda perballem me Leon i cili sapo kishte dale nga dushi.Peshqiri i bardhe rrinte ne bel dhe floket e crregullt pikonin.Qarte dukeshin muskujt dhe tatuazhet e shumta.Fofma V ishte e theksuar mjaftueshem.Ka nje fizik te mahnitshem.

-Do te rrish me tek dera duke me pare sikur te isha fantazëm?
-Heh,po me fal po dal jashtë qe te vishesh.
-Rri ketu,do vishem ne tualet.

Merr uniformen e futet brenda.Amelia përmendur,duhet te behesh gati.Marr canten dhe fus librat brenda.Dera e tualetit hapet.Loen del duke mbajtur peshqirin ne duar.Ka veshur uniformën dhe i rri vertet mire.Kemisha e bardh i rri pak e ngushte e i'a tregon qartë krahët me muskuj.Vendos te gjitha librat dhe fletoret ne cante dhe e hedh ne kurriz.

Play Dirty✓Where stories live. Discover now