.38.

4.7K 123 53
                                    

Tek updati i sotme ka pak pak pjese "+18".Ju paralajmerovaaa
💀💥🔥.
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Dalim nga makina te kapur
perdore.Vajzat e klasave te tjera shikojne drejt e tek ne.Ne fakt tani qe po e shikoj mire ato po shikojnë Leon.

-Shiko kush na qenka ketu!
-Cfare dreqin do?
-Asgje,thjesht mendova se mund te benim pak muhabet.
-Nuk kemi për te humbur kohe me ty.
-He pra tani,rrini pak me mua. Apo axhenda juaj eshte shume e ngarkuar?
-Kemi gjera me te bukura për te bere sesa te flasim me ty Sara.
-Qetesohu Leon.Thjesh mendova se mund te rrinim pak bashke.
-E ke menduar gabim.
-Uff,nuk mund te flitet me ty Leon.

Ajo ka veshur thjesht nje fustan gjumi,pa recipeta.Forma e gjoksit duket shume qarte dhe me beri pershtypje fytyra e saj pa makeup.Parukja e kuqe i mbulon modelin e perktyer te flokeve.

-Paruke e bukur,-buzeqesh me ironi e ajo me hedh nje veshtrim percmues,-mos me thuaj qe te ndodhi ndonje aksident ne parukeri.
-Jo Amelia,me pelqen vetja me shume keshtu.
-Aha,po e marr me mend,-zot fytyra e saj duket si mumje,-me thuaj si ndodhi.
-Cfare ndodhi?
-Aksidenti.
-Cili aksident?
-Cfare,mos me thuaj qe ke lindur me ate fytyre,-i them gjoja e shqetesusr kurse Leon qesh me te madhe.
-Te na falesh zonja 'kurve e vogel'  por na duhet te largohemi.Ishte kenaqesia qe folem me ty Sara.
-Shiko ketu Leon,mua mos me fyej ne ate menyre.
-Oh,me fal.Harrova qe ti je 'mbesa e vogel kurve',-Sara duket sikur do shperthej nga momenti ne moment.
-Dua te bisedoj pak me Amelian.
-Jo,Amelia vjen me mua.
-Nuk e ha,pa merak.
-E nga e di une qe ti nuk ka njerez?!
-Leon,do rri pak me te,-ai me shikon nese e kam seriozisht dhe me mbeshtet prane trupit të tij.
-Nuk dua qe kjo nate te shkaterrohet,-me thote prane veshit ne menyre qe Sara te mos degjoj.
-Me beso nuk ka për tu shkaterruar.
-Amel eja me mua.
-Leon,do rri vetem pak.Nuk do vonohem shume.
-Je e sigurt?
-Po,nuk kam pse te kem frike, madje ajo duhet te me kete frike mua.
-Cfare ke ndermend te besh engjell.
-Asgje, thjesht do sqaroi disa gjera me te.
-Mos kam ndikuar pak si shume tek ti vogelushe?Je ber si nje luan.
-Leon!
-Ne rregull,mos u nxeh.Une po shkoj lart.Nese vonohesh me shume se njerëzit minuta do vi te te marr.U kuptuam?
-Po zoteri,-zeri im duket me i qete dhe me lozonjar.Ai me kap nga qafa dhe me shtrengon lehte.
-Po te pres ne dhome per njezet minuta,-me kafshon buzen dhe me godet shume fort ne te pasme,-njezet minuta Amelia,- me hedh nje veshtrim nga kembet tek koka dhe ferkon duart.Sapo Leon largohet kthehem nga Sara dhe i hedh nje shikim kercenues.

-Cfa..,-nuk e lashe te perfundonte fjaline pasi e kap nga floket dhe e parplas ne mure.Ajo leshon nje psherëtim dhimbjeje.E rrezoj ne toke dhe i hidhem persiper.Fillij t'a godasë me grushte e i'a kap floket e i'a perdredh forte paruken dhe i'a heq nga koka,-me lesho.
-Perndryshe?!
-Do pendohesh per kete.
-E shohim.

E kap nga dora dhe e ngre nga dyshemeja.Ajo qendron perpara meje me floket e shpupuritura dhe njeriin rrip te fustanit te grisur.Ajo terheq me force doren nga imja dhe perpiqet te me godas me shpullë.Ia kap doren qe donte te me godiste dhe i perthyej  gishtat.Ajo ulet para meje dhe fillon te ulerasi nga dhimbja.

-Shiko ketu,-i berrtas e ajo kthen shikimin e saj nga une,syte i jane  mbushur me lote dhe te berrtiturat degjohen deri tek kati poshte,-te sqarojmë dicka.Leon eshte imi.Nese te shikoj edhe nje here prane tij do te ti thuaj fare gishta.U kuptuam,-i berrtas prane fytyres dhe i'a leshoj gishtat.
-Do marr hak per kete,ta kesh te qarte.
-Mos me thuaj qe do ikesh te ankohesh tek xhaxhai?!Je nje njeri pa vlerë.E di qe ndihem me e cliruar tani.Duhet ta kisha bere me perpara kete.Do rrija me gjate me ty,ama nuk mund t'a le Leon te pres.

Rregulloj floket dhe fustanin e para se te largohem i jap edhe nje shpulle Sares.Filloj te dridhem, emocionet po fillojne te me mberthejne te teren.Ne cdo hap qe hedh paniku me mberthen ngadal.Ndaloj perpara deres dhe marr fryme thellë.Shikohem per here te fundit tek ekrani i telefonit dhe hyj brenda ne dhome.

Play Dirty✓Where stories live. Discover now