.15.

4.4K 108 40
                                    

-Uff Leon te urrej.
-Edhe une kotele.Shko ne dhome tani.

Dal nga tualeti duke perplasur deren forte dhe shkoj perseri tek palestra.Nuk do t'i degjoj fjalet e Leon debilit.

-Hej ja ku qenke.Thash se te kishin rrembyer,-thote Iris duke qeshur.
-Perpak.Nejse e morre telefonin?
-Po dhe Andrea po te kerkonte.
-E ku ndodhet?
-Eshte ne fund te palestres.
-Ok po shkoj andej.

Teksa eci ndiej nje shtrengim ne kyc dhe me pas disa buze te ngjeshura tek te miat.Hap syte dhe shikoj Leon.Ndalin se me puthuri e me thot tek veshi.

-Kurre mos me nenvlereso engjell.Une e bej gjithmonë ate qe them.Mos me thuaj qe ste paralamerova.

Shoh perreth e qe te gjithë po na shikojnë.Syte me mbushen me lot por nuk do te qaj.I jap nje shikim te ftohtë Leon dhe largohem prej aty.

-Bjondin prit,-kthehem pas dhe shikoj Leon duke ardhur pas meje.
-Me ler te qete Leon.
-Amelia ndalo.
-Cfare do,pse vazhdon të me besdisesh ,pse vazhdon te me turperosh.
-Shkojme ne dhome.
-Nuk dua te shkoj askund me ty.
-Mos ma bej fjalen dysh ti e di qe nuk tallem.
-Te kam inat,te urrej Leon.
-Ose eja me mua ne dhome me deshir ose do te me detyrosh te te marr me force.
-Sdua.
-Ahh Amelia,vete e kerkove,-me thote dhe me ngre tek shpatullat e tij.
-Pse duhet te perfundoj gjithmonë keshtu?
-Vete e ke fajin.
-Fajin e ke vet.
-Ahhh vogelushe,pse duhet te jesh kaq e padisiplinuar?
-Cte besh keshtu jam une kokëforte.
-Ahahahah une jam me shume se ty engjell.
-I urrej edhe njerzit qe me thone cfare te bej.
-Hah,kurse une njerezit qe nuk me binden sheqerk.

Mberrim para deres dhe Leon nxjerr celesin nga xhinset.Hyme brenda dhe ai me hedh tek krevati i tij.
-Cfare mutin be..,-por s'munda dot t'a mbaroj fjaline pasi buzet e tij jane mbi te miat.
-Vogelusheve te mira nuk u shkon fjalori i piset,-me thot duke hequr bluzen e me puth perseri.Me kafshon dhe nga dhimbja hap gojen, e ai perfiton duke nderthurur gjuhën e tij me timen.Duart e tij perfundojne tek bluza ime.Me njeren dore me ngre dhe me tjetren me heq bluzen.

-E di qe te shkon e kuqa,-flet dhe e k fjalen për sutjenat e mia.Ndiej faqet te me marrin flake.

-Nuk eshte nevoja te skuqesh bjondin,dhe nuk dua te ti shikoj me keto xhinse,-flet me inat e me zberthen xhinset e me pas mi heq.
-Cfare po ben?
-Thjesht po mundohem te te qetesoj sheqerk,-me flet djallezisht,-ke trupe te bukur.Je mjaft seksi.

Me prek trupin me duart e tij te nxehta.Rreshket doren nga pjesa e gjoksit dhe arrin tek pjesa "ime intime".Bashkon ballin e tij me timin dhe me shikon me ato syte e tij te zinj.

-Ahhh,-renkoj kur dora e tij hyne poshte te mbathurave te mia.Fillon te levize doren duke shkaktuar kenaqesi qe shperhapet ngadal ne te gjithë trupin.

-Je kaq e lagur,-peshperin dhe leviz doren me shpejte.
-Leon.
-Qetesohu vogelushe,-flet qete dhe dora e tij leviz akoma me shpejte duke me shkaktuar renkime.Buzet e tij puthin dhe thithin pjesën e gjoksit qe eshte zbuluar nga sutjenat.Shtrengoj forte carcafin kur me kafshon lehtë.Trupi me ka marr flake dhe ndiej veten kenaqesite qe Leon po me fal.Dora e tij e ngrohte leviz me shpejtësi ne mes te kembeve te mia duke i bere ato te dridhen.

-Eja për engjell,-degjoj Leon te flase me zerin e tij provokues.Leshoj nje renkim te lartë kur ndiej kenaqsine te behet me e forte.

-Heh te lumte engjell,-me tha dhe heq doren nga mbathjet e mia dhe me puth lehte me qafe.

Play Dirty✓Where stories live. Discover now