.25.

4.1K 111 22
                                    

-Dua te marr hak ndaj Sares.
-Do e vrasesh?
-Cfare thua moj.Normal qe jo,nuk kam deshire te mbyllem ne burg per 15 vjet për te.Thjesht dua qe ajo te marri nje mesim.
-A mund te ma thuash cfare do te besh?
-Do ta tregoj rruges.Ama dua te me tregosh ku e ka dhomen ajo.
-E ka nje kate poshte.
-Ok eja ikim edhe sendet i kam gati.
-Ca sendesh me?!
-Leri llafet,duhet te ishim para deres se Sares tani.

Dalim nga dhoma dhe shkojme tek kati poshte.Nuk kalon shume dhe gjendemi përballë dhomes se saj.

-O Iris,ne jemi idiote.
-Pse me?
-Po sikur t'a kete mbyllur deren ajo,si do hyme brenda ne?
-Nuk besoj.E provojme njeher.

Iris con doren tek doreza e deres dhe e ul poshte shume ngadal.
Dera hapet dhe ne hedhim një sy perreth.Ajo eshte shtire dhe po fle.

-Perfekt,mos bej zhurem,-i peshperis Irisit.

Afrohemi tek krevati i saj e ajo duket ne gjume te rende.

-Cfare ke ndermend te besh me ato,-pyet e alarmuar kur shikon qe nxjerr një pale gersher nga xhepi i xhinseve.
-Mos u shqeteso,nuk kam për t'i ber gje,thjesht sa do i ndryshoj modelin e flokëve,-i them me ze te ulet ajo buzeqesh djallezisht.
-Me pelqen ideja jote.

Marr gersheret dhe pres nje tuf floku.Me pas edhe nje tjeter.Disa pjese floku i pres shume te shkurtra dhe disa te tjera u pres vetem majat.

-Iris,baluket kanë dal ne mode sivjet.Si thua,-e pyes e ajo cone doren perpara gojes dhe mundohet te mos qeshi me ze te larte.

Marr disa fije floku qe asaj i kishin rene ne fytyre dhe ja pres shume shkurt,me shkurt se te tjerat.

-Mbaruam pune,eja te ikim para se ajo te zgjihet dhe te na gjej ketu.
-Shkojme.

Dalim nga dhoma mbyllim me kujdes deren dhe vrspojme.
Futemi tek dhoma e saj dhe qeshim me te madhe.

-Per zotin Amelia,ca paske qen!
-Hej,nuk kam faj une,ajo u krruajt vet.
-Po si te erdhi ndermend t'i prisje floket?!
-Oo lere tani Iris,une bera gjithë ate pune dhe s'mora pagesë.Sa inat me vjen.
--He me,edhe ti si bene.Mendo sikur bere nje pune vullnetare.
-Si ka mundësi qe ajo nuk kishte shoke dhome?
-Epo meqe ajo nuk ra me Leon ne dhome,iu ankua xhaxhait te saj te dashur se nuk donte shoke dhome,madje ai i dha edhe dhomen me te madhe.
-Cfare pret ti,e ka mbese normale qe do e mbaj me te mira.
-Nje gje me beri pershtypje mua,pse nuk e kyc deren kur fle ajo?Po sikur ti futet gabimisht ndonje cun i dehur ne dhome?
-Aman,ca kujton ti,se ajo do trembet?Ajo do hapte kembet pa pyetur se kush ishte.Tani mendoj se do jete me mire sikur te iki ne dhome.
-Si te duash.Naten Amelia.
-Naten.

Dal nga dhoma e Iris dhe futem tek imja.Sapo hap deren shikoj Leon duke bere stervitje.Ai eshte pa bluze dhe vetem me tuta te shkurtra te zeza.Ne shpine dallohen mjaft mire tatuazhet e shumta.

-Ke ndermend te rrish me tek dera duke me pare,-me thote duke mos ndaluar stervitjen.
-Kush tha se po te shikoja ty?
-Ahh kotele,ti nuk di as te genjesh .Duhet te praktikoshesh pakez.
-Do marr disa leksione nga ty.Duhet te mesoj nga dikush profesionist, e ku ka me mire se ty.
-Fiks vogelushe,ku mund te gjesh me te mire se mua ti,-mburret e une i bie ballit me dore.
-Hej nuk ke pse i bie ballit tend, mund te me biesh mua dhe jo ne ball.
-Iu idiot,ca i ke kto fjale.
-Hej je ti ajo qe po i keqkuptone fjalet e mia.Pse te vete mendja gjithmonë per keq.Une po thoja qe mund ti biesh krahut tim.
-Leon mos vazhdo me se do te viell.

Ai qesh e une shtrihem ne krevat.

-Ku ishe ti?
-Heh?
-Kur erdha ne dhome ti s'ishe.Ku ishe fshehur?Nuk besoj qe ke dal ne kete ore jasht kolegjit apo jo?
-Jo nuk dola, thjesht bera xhiro neper shkolle me Iris më pas biseduam tek dhoma e saj.
-Mire.Ti nuk ma ke dhene akoma numrin e telefonit.
-E per cfare e do numrin tim ti?
-Per cfare thua ti mendje ndritur?!
-Nuk t'a jap.

Play Dirty✓Where stories live. Discover now