.16.

4.8K 111 11
                                    

-Heh te lumte engjëll,-thote dhe heq doren nga mbathjet dhe me puth lehtë ne qafe.

Ndjej faqet te me skuqen nga fjalët e tij.Ngrihet nga krevati heq xhinset dhe bokset tregonin dukshem pjesën e tij te fryre.Ul koken por ai me terheq dhe bashkon fytyrën e tij me timen.

-Nuk eshte nevoja te kesh turp nga une vogelushe.Duhet te ndihesh krenare sepse shume vajza  nuk mund te me eksitojnë ashtu si ty,-thote duke qeshur.
-Leon mjaft,-i thash dhe mbuloj fytyren me duar.
-Dakort kotele nuk qesh me.Fli tani,-me flet embel e me mbeshtjell me krahët e tij tere muskuj.Krahet e tij jane goxha te rehatshem dhe gjumi me merr shpejtë.

Hap syte dhe gjeja e pare qe shoh eshte fytyra e tij.Eshte engjëll kur fle,por djall kur behet fjale për interesin e tij.Bej te ngrihem por krahët e tij jane rreth belit tim dhe sme le te leviz.

-Leon,-i peshperis ne vesh por nuk reagon.
--Leon,-i pershperis perseri.

Ohuu me merziti.

-Leon,-berrtas me sa fuqi kam.Ai ngrihet menjeherë e shikon rreth e rrotull,me pas me shikon mua.

-Cfare dreqin pate?
-Dua te bej dush po ti s'po me lije te ngrihesha.
-Tallesh ti?Per kete me ngrite ashtu,-pyet dhe ngrys pak vetullat.
-Jo nuk tallem Leon,-e ngrihem dhe shkoj në tualet.

Hap rubinetin dhe uji i ngrohtë prek lekuren time dhe ndiej muskujt te shplodhen.Bej nje dush te gjate dhe vesh nje kostum sportiv gri.Shyqyr qe nuk kemi mesim sot se jam e keputur.

Dal nga tualeti dhe shikoj Leon i cili po kontrollon dicka ne telefon por qendron akoma i shtrire ne krevat.

-Bjondin e di qe duhet te kursejme ujin,-flet duke mos ia shqitur syte telefonit.
-Cfare thua ore?
-Po vogelushe duhet ta kursejme ujin pasi ai eshte i rendesishem,-dhe me shikon direkt ne sy.
-Dhe si mund t'a bejme kete gje?
-Duke u lare bashke,-e buzeqeshja djallezore shfaqet. Marr nje jastek dhe i'a hedh ne fytyre.Kur jastëku prek fytyren e tij ai ben sikur i dhembi dhe qesh me veprimin e tij.

-Pra cfare planesh ke sot meqe e kemi pushim?
-Pse di mbase dal me vajzat.
-Sa kot, duhet të me thuash mua ne cdo vend qe do ikesh,-me flet serioz.
-Pse?
-Sepse keshtu dua une.
-Ska shance.
-Ehe.
-Te kam thënë  ndonjehere qe je person i padurueshëm?
-Ma thua perdit.
-Epo po t'a them perseri,je person irritues.
-Sa kompliment i bukur,-thote dhe vendos duart mbrapa kokes duke lejuar muskujt dhe tatuazhet te duken me qartë.Celulari im bie dhe shkoj e marr.

-Amel ku je-degjoj zerin nga telefoni dhe Leon qe me pyet se me ke po flas.
-Ne dhome,-i pergjigjem dhe ai pyet perseri vrazhdë.
-Po bisedojë me Irisin,-i them dhe ai ben nje "aha" e futet në tualet.
-Ti ku je?
-Edhe une ne dhome jam sa u zgjova.
-Epo mirë,per cfare more ti?
-Thash te dilnim pas nje ore.
Ne rregull,dalim,-dhe ne ate cast Leon del nga tualeti,-shihemi me vone.
-Me ke do dalesh?
-Me Irisin.
-Sa do vonohesh?
-Oho Leon me merzite.Cfare ke filluar pune si dedektiv?
-Pergjigju Amelia.
-Nuk i'a kam idenë Leon.Po shkoj te vishem.
-Mund te vishesh ketu dhe jo ne tualet sheqerk.
-Ha ha ha shume shaka e bukur.
-Kush tha se po tallesha. Vogelushe nuk duhet te kesh turp nga une,-afrohet dhe me godet nga te pasmet lehte.
-Leon boll.
-Pse vogelushe nuk i perballon dot emocionet?

Play Dirty✓Where stories live. Discover now