-Uu gjera te merzitshme keto.Na thuaj ke pasur ndonjë herë te dashur ose a e ke dhene puthjen e pare.Gjera si keto,-pyeti Iris.
-Aaaaaa une nuk kam patur kurrë te dashur.Te treja po me shikonin sikur të isha jashtokesore.
-Me te vertet e ke ti,-than te treja njekohesisht.
-Epo nuk kam menduar te kem ndonjë te dashur,-u them duke kafshuar sanduiçin tim.Perballe tavolines ngjitur me tonen ulet Leon me disa djem te tjer nga klasa.Sara i ulet ne prehër e i ledhatonte flokët.Ma shpifen.
-Hej Amelia,-me terheq vemendijen Ira,-e pashe qe kishe disa konflikte me Leon por me beso nuk do te duash te mpleksesh me te.
-Pse nuk duhet?Ai eshte vecese nje djal arrogant.-Degjo,-thote Iris dhe kthehet nga une,-ai nuk eshte tipi i djalit qe ti je mesuar te përballesh.Leon
Stone eshte djali me reputacion me te keq ketu.Askush nuk ngaterrohet me te.Hera e fundit qe ai pati një zenke nuk përfundoi mire per djalin qe ishte rrahur me te.Leon e rrahu shume keq sa u deshen tre javë qe ai te dilte nga spitali.-Cfare thua me te vertet i ke te gjitha këto?
-Po kështu që mos ia var shume ngacmimeve të tij.-Po ka edhe me shume,-shoti Ira,-Leon konsumon duhan dhe alkool.Ai njihet edhe per historitë e tij me gocat e kolegjit.Te gjitha vajzat i mban vec per te kaluar naten.Nuk ka pasur ndonjë marrëdhenie serioze deri tani.
-Po Sara,-pyes une duke kërkuar te dija me shume.
-Sara eshte kurva me e madhe e kolegjit.Ben cfare te doje sepse ka xhaxha drejtorin.-Nejse ateher ju goca a pelqeni ndonje djale ketu,-i pyeta per te ndryshuar temen e bisedes.
-Une jo,-pergjigjet Ira.
-As une,-thote Melisa pas saj.-Te them te drejten une pelqej dike,-thote Iris me ndrojtje e ne moment iu skuqen faqet.
-Kush eshte ky fatlumi,-i them une me nje kureshtje te madhe.-Shiko tek tavolina ngjitur,-tha duke drejtuar gishtin per tek tavolina ku ishte ulur Leon,-djali ne te djathten e Leon eshte shoku i tij i ngushtë.Quhet Noah.
-Mos me thuaj qe te pelqen shoku i ngushtë i debilit?
-Po ai me pelqen.-Eshte shume i bukur.Ai vertet eshte shoku i ngushtë i Leon por nuk sillet si ai.Noah nuk pi alkool dhe nuk i konsideron femrat si kukulla,-foli ajo duke mos ia shqitur syte Noahs.
-Te them te drejten qenka goxha simpatik,zgjedhje e zgjuar.
-Hej Amelia e ke vene re qe Leon ka tere ores qe te veshtron,-me thotë Iris prane veshit qe t'a degjoj vetem une.Kthej syte drejt tavolines ngjitur dhe perballem me syte e zinj te Leon.Shikimi i tij eshte i eger, nuk ishte aspak si shikimi qe isha mesuar te merrja zakonisht.
Shikimi i tij me krijoj vibrime dhe mornisa ne trup.
Ul shikimin drejt duarve të mia te cilat ishin djersitur paksa-Zemer shpresoj te biem bashke ne dhome,-degjoj zerin e Sares sorres.
Ai nuk pergjigjet por thjesht nxjerr nga xhepi pakon e cigareve dhe ndez një.Me pas Sara e puth ne faqe.
-O zot ne iku oreksi,-them e vajzat qeshnin e une bashke me to.
Zilja bije dhe te gjithe futemi brenda.Futem ne klase dhe ulem ne banke.Leon vjen pas meje e ulet rendshem ne karrige.
Pas disa minutash hyn drejtori me nje kuti ne duar dhe pas tij dy mesues me disa qeska.Mesa duket duhet te jene uniformat.-Nxenes kam vendosur qe prezgjedhia e shokut te dhomes tuaj te zgjidhet me short.Tek kutia,-iu referua kutisë qe mbante ne duar,-kam shkruajtur emrat e djemve.Kam vendosur qe dhomat do te ndahen midis nje vajze dhe nje djali.Te gjitha gocat te vine e te zgjedhin nje lezet.
Shkoj prane drejtorit dhe terheq nga kutia nje cope leter.
-Ne rregull goca tani do te rrini perpara klases dhe do te thoni emrin e shokut te dhomes.
Te gjitha rreshtohemi pa ze.Hap letren dhe lexoj emrin.Sa sme bie te fiket.
-Zonjusha Blake mund te me thoni emrin e shokut te dhomes,-me flet drejtori.
Leon Stone,-them me nje ze te ngjirur.
YOU ARE READING
Play Dirty✓
RomanceAmelia eshte nje vajze e embel,e sjellshme,e dashur, kokëfortë,e zgjuar dhe nje nxenese shembullore. Por e kunderta e saj eshte Leon Ai eshte nje djal simpatik,capken, gjaknxehte, i nxituar dhe shume problematik. High rankings: ...