-Nuk t'a jap.
-Si nuk ma jep?!
-Nuk dua pra.
-Pse?
-Nuk ke ce do.
-Mos me bej t'a marr vet me force.
-Hej nuk ke asnjë te drejte te fusesh duart ne gjerat e mia.
-Ateher ma jep ti.
-Dakort do t'a jap se me cmende,me jep telefonin t'a shenoj.Me jep telefonin dhe shenoj numrin tim.
-Ishte shume e veshtir?!
-Ishte.Emm si ma shenove emrin ti mua?
-Pse?
-Pyes kot.
-Aha,nuk t'a them.
-He tani!
-Shtrihu se neser ke mesim,nuk do qe te ngrihesh perseri vone apo jo?E shikoj me inat dhe shtrihem tek krevati im.
-Eja shtrihu me mua vogelushe.
-Nuk dua.
-Amelia eja shtrihu pran meje.
-Hajde ti shtrihu ketu,pse duhet te shtrihem une aty?!
-Krevati im eshte pak me i madhe se yti,tani hajde shtrihu.
-Pertoj,-dhe mbuloj koken me jastek,pa i'a hedhur syte.Dhoma eshte ne qetesi dhe po me duket e pazakontë.Zbuloj ngadal koken dhe shikoj krevatin e tij.Ai nuk ndodhet aty.
-Ske nga vete tani,-me thote duke me ngritur hopa dhe me shtrin tek krevati i tij.
-Me lesho,nuk dua te fle me ty.
-Nuk te pyeti njeri do apo s'do.Po te them qe do te falesh me mua.
-Leon ben mire te me leshosh tani.
-Sa agresive,do te me pelqente te dija cfare do me beje.
-Mi acarove nervat,-dhe marr jastekun dhe filloj t'a godas.Ai nuk me kunder sulmon ashtu sic une prisja po vetem qesh.-Dakort boll luajtëm vogelushe, flem tani,-me heq jastekun nga duart dhe me perqafon forte.
-Une nuk po luaja.
-Ne rregull engjell,fli tani.Dhe shiko se mos me vret ne gjume,- me thot dhe fillon te qeshe perseri.
-Nuk eshte ide e keqe ne fakt. Mund te te mbys me jastek teksa fle dhe ti nuk do te ndihesh asgje, t'a premtoj.
-Vajzave te embla nuk u shkojn per shtat kto lloj mendimesh.Afron fytyren e tij me timen dhe shikojmë njeri tjetrin ne qetesi. Gjumi me merr duke pare fytyren e tij.
Hap syte dhe shterhiqem paksa. Kthehem nga Leon e ai eshte duke fjetur.Ngrihem pa bere zhurem dhe futem ne tualet.Bej nje dush te gjate e me pas behem gati.Dal nga tualeti dhe Leon nuk eshte aty.Dera e dhomes eshte larguar,ka ikur.
Rregulloj shtratin dhe bej librat gati.Kyc deren dhe nisem për ne klase.
Hyj brenda dhe shikoj per Leon por ai nuk ndodhet as ne klase. Shkoj drejt bankes t'ime dhe nxjerr librat.Klasa mbushet me nxenes dhe ne klas hyn mesuesi i kimisë.-Mirmengjes nxenes sot..,-nuk e perfundoi dot fjaline pasi ne klase hyn Leon me Noah.
-Pse jeni me vones djema?
-Ishte shume trafik rruges,-i pergjigjet Leon.
-Eshte gje faji im?!
-E kush te vajsoi ty?!
-Leon mos vazhdo me perndryshe te cova ne drejtori.
-E ti mendon se kam frike nga drejtori?!
-Po e tepron djalosh,-berrtet presori dhe perplas doren ne banke.
-Leon, mjaft shoku,-perpiqet t'a qetesoj Noah,-na fal presor nuk vijmë më me vones.
-Do te ishte mire per ju cuna.Leon i hedh edhe nje veshtrim percmues mesuesit dhe ulet ne karrigen e vet.Nxjerr librat nga banka dhe nxjerr telefonin nga xhepi i xhinseve dhe shkruan dicka ne te.
Heq veshtrimin nga ai dhe ndiej tefonin te dridhet paksa.
E hap dhe shikoj nje mesazh i ardhur nga Leon.Kthehem drejt tij e ai ma ben me shenj te hap mesazhin.Hap telefonin dhe me pas mesazhin.
"Me fal qe u largova ashtu ne mengjes"shkruante ai.
"Nuk ka problem",-i shkruaj dhe fik telefonin.
Asnjeri prej nesh nuk flet,thjesht degjojme shpjegimin e mesuesit.-Nxenes ne oren e dyte ju dua te gjitheve ne kabinetin e kimisë,- na lajmeron kur degjon zilen te bjeri.
Leon ngrihet dhe me kap prej krahu.-Ti do te vish me mua,-dhe dalim nga klasa,-degjo mu desh te largohesha se me doli nje problem ne rregull.
-E cme duhet mua,nuk ke pse me shpjegon asgje,nuk te pyeta.
-E di qe nuk u ndieve mire prandaj po te them.
-E nga e di ti cfare ndiej une,-e ne ate moment ndej shikimin e turbullt prej loteve.
-Amelia me degjo pak,-e bashkon ballin e tij me timin,-Noah ndodhej ne telashe dhe mu desh t'a ndihmoja.Me vjen vertet keq qe nuk te lajmerova.
-E pse duhet te me lajmerosh ti mua?!Mesa di une nuk jemi ndonje gje ne te dy.
-Ti deshiron te kesh ndonje gje me mua,-pyet duke me par direkt e ne sy.
-Nuk e di Leon,-dhe ul shikimin ne dysheme.
-Me shiko ne sy kur te flas,-dhe e shikoj perseri ne sy,-me kthe pergjigje Amelia.Deshiron qe te jemi me shume se shok?Sa isha gati t'i ktheja pergjigje zilja na nderpret.
-Bejm mire qe te shkojme tek kabineti tani,-leshoj doren prej shtrengimit te tij dhe nisem për tek kabineti i kimisë.
Sapo hyj ne kabinet Iris vjen drejt meje.
-Amel shiko kush ka ardhur,-shikoj rrotull dhe syri me ze Saren.Ajo ka ven një kapuç,-do e bjme keshtu.Ti do e shperqendrosh kurse une do i heq kapuçin.
-Iris mendoj se mjafton ajo qe i bem te mos e teprojmë.
-Hej ne nuk bem asgje,ajo vet e nise keshtu qe do e cijme deri ne fund planin.Moj po ata ca po bejne?
-Kush?
-Leon me Noah ca po i bejn karriges se mesuesit?
-Nuk i'a kam idenë,ata vetem per probleme jane.Mesuesi hyn ne kabinet.Leon e Noah largohen nga karrigia dhe vijnë drejt nesh.
-Tani kam vendosur qe te kryejme nje eksperiment por do te punoni dyshe me shokun e bankes.Dyshja e pare qe kryen eksperimentin do marri note maksimale.Filloni punen,-thote mesuesi dhe largohet.
Marr mjetet e nevojshme për eksperimentin dhe filloj e vetme se nga Leon nuk pres gje.Ndaloj kur ndiej doren e tij ne fund shpinen time.
-Leon hiqe doren.
-Ishte nje aksident.
-Dora ndodhet akoma aty.
-Eshte akoma nje aksident,-e me godet fort ne te pasme.Te gjithe kthehen nga ne.
-Cfare keni qe shikoni ju,merruni me punet tuaja,-berrtet Leon dhe te gjithe heqin veshtrimin nga ne.
YOU ARE READING
Play Dirty✓
RomanceAmelia eshte nje vajze e embel,e sjellshme,e dashur, kokëfortë,e zgjuar dhe nje nxenese shembullore. Por e kunderta e saj eshte Leon Ai eshte nje djal simpatik,capken, gjaknxehte, i nxituar dhe shume problematik. High rankings: ...