Pasi drejtori largohet ne klase futet mesuesi i biologjisë.
-Mirmengjes nxenes.A ka mungesa?
-Presor mungon Leon dhe Noah,- i pergjigjet me te shpejte Andrea.Mesuesi nxjerr fletoren e mungesave dhe aty ne ate cast djemte futen ne klase.
-Mire se erdhet cuna,na nderuat me praninë tuaj ne klase.
-O presor u vonuam pak se ishim ne drejtori.
-Mire shkoni uluni tek vendet tuaja dhe asnjë fjale.
-Po presor.Leon vjen drejt meje dhe me shkel syrin,pastaj ulet ne vendin e vet.
-Mire nxenes sot nuk kemi mesim për te shpjeguar.Keshtu qe si thoni te beni pyetje rreth mesimeve qe nuk i keni kuptuar shume mire.
-O presor e kam une nje pyetje,- flet Leon dhe te gjithë veshtrojne ate,sa qejf e ka vemendjen ky djale,-une nuk kam kuptuar dicka.A mund te ma shpjegosh?
-Po me thuaj cfare nuk ke kuptuar.
-A mund te me tregosh se si behen femijet,-pasi mbaron fjalen te gjithe i'a plasin se qeshurës,kurse presori duket pak i surprizuar nga pyetja e tij,-vajta gjithë ky djal dhe nuk di kaq gje te rendesishme.
-Zoti Stone cfare jane keto shaka.
-E ku e pe shakanë këtu ti?!A je mesues biologjie,po,shpjego pra.Mesuesi duket i sikletosur dhe fytyra e tij eshte ber flak e kuqe. Ai nxjerr nje shami nga xhepi i xhaketës dhe fshin djerset nga balli.
-O presor do na shpjegosh apo si e ke hallin.Dua te di si behen femijet,se nuk i'a kam idenë.
-Ateher per kete 'proces' duhet nje femer dhe nje mashkull,-fillon te shpjegoje mesuesi,-dhe për krijimin e femijes duhet te kryesh marrëdhënie.
-Ehe vazhdo,se po behet interesante,-presori duket shume jo rehat ama Leon vazhdon t'a ngacmoj.
Po si behet kjo marredhenia saktesisht,-e pyet perseri dhe une e pickoj Leon ne kembe e ai kthehet nga une,- cfare pate?
-Boll bere si femi.
-Cfare ke,eshte e drejta ime te pyes,pastaj edhe ai per te shpjeguar e mer rrogen.
-Boll pyete per keshtu gjerash.
-Te vjen keq per mesuesin?Epo mirë s'po e pyes me.O presor mos vazhdo ti se do ma shpjegoi Amelia me vone si behen femijet,-berrtet dhe e gjithe vemendja fokusohet tek ne.Ky djale nuk mbush,-apo jo Amelia,- me shkel perseri syrin dhe e vendos doren tek kemba ime.Mesimi vazhdon normalisht dhe Leon nuk me le rehat per as edhe nje sekond.
-Si thua dalim jashte pas mesimit vogelushe?
-Nuk mundem.
-Pse?
-Po se pas mesimit me duhet te iki tek palestra.
-E cfare mutin do besh tek palestra ti?
-Do iki te ndihmoj presorin te sistemoj sendet.
-Po pse duhet te ikesh pikerisht ti?
-Se di,ashtu me tha drejtori.
-Te tha drejtori?
-Po.
-Nuk ke per te shkuar.
-Cfare po thua,duhet te iki.
-Te thash jo.
-Me duket se ti nuk e kuptove,me tha drejtori prandaj me duhet te shkoj.
-Do e bisedojmë ne ore te pushimit.Pas asaj bisede nuk e kemi permendur drejtorin apo vajtjen tek palestra.Tre oret e para mbarojne dhe klasa boshatiset. Une,Leon,Noah dhe Iris qendrojne ne klase.
-Leon ke ndonjë gjë per te me thene?
-Cfare te te them?
-Nuk e di,ke ndonjë gje qe s'ma ke thene mbrem?
-Jo asgje.
-I sigurtë?
-A mund t'a thuash troc ate qe ke ne mendje?
-Dole me Saren mbrem?
-Jo,shiko,dola me cunat dhe shkuam ne nje lokal.
-Moret edhe Saren me vete,-zeri im ishte me i larte se zakonisht, ama nuk mund t'a imagjinoi dot Saren prane Leon.
-Kotele me degjo pak,ishim ne lokal dhe ajo erdhi papritur,me pas ajo u largua.Nuk ndodhi asnjë gje.Ti nga e more vesh?
-Vertet?!Kjo eshte ceshtja tani, kush ma tha?Pse duhet t'a merrja vesh nga te tjerët kur mund te ma thoje ti.
-Po te them nuk ndodhi asgjë,nuk ke pse behesh xheloze.
-Ashtu?Dhe me qe ra fjala nuk jam xheloze.
-Je.
-Nje pyetje.Ca quan xhelozi ti Leon?
-Xhelozi eshte kur ti me shikon te eci ne rruge me dy vajza.
-Ahaa pra edhe une me dy djem.
-Haha,mos e ngaterro xhelozinë me dajakun Amelia.
-O ju zogj te dashuruar,keni ndermend te ziheni me,-pyet Iris.
-Me Amelian jo,po me ty do zihesha me gjithe qejf.
-Nuk te kuptoj Amelia, gjithë ata cuna te bukur e ti vajte zgjodhe Leon.
-Te njejten pyetje kam edhe une vogelushe.Gjithe ato vajza te zgjuara e ti vajte zgjodhe Iris per shoqe.
-O na bet me dhimbje koke,ora e pushimit thuajse mbaron dhe ne nuk kemi thurur asnje plan.
-Shikoni pak,si thoni ti bejm nje shaka te vogel drejtorit?
-Po bukur do ishte po ca se.
-Ma lini mua ne duar.
-Nuk besoj se do e rrahesh Leon?
-Do ishte bukur se ka qe ne fillim te kolegjit qe me can karin ama jo nuk eshte ajo qe kisha ne mendje.
-Shoku kujdes me fjalorin se kemi goca ketu.Nejse na e trego pak cfare ke ne mendje.
-Jo nuk do ua tregoj,do e le surprizë dhe ti nuk ke për te ikur tek palestra.
-Po sikur te denohemi?
-A nuk ka pastruese kolegji?Per ate pune jane ato,ti nuk ke per te ikur.
-Uff ti te lodh.Ora e pushimit mbaron dhe klasa popullohet perseri.Mesuesja e fizikes futet ne klase dhe mesimi vazhdon si zakonisht.Ora e fundit nuk ikte fare.Mu duk shume e gjate.
-Jemi gati,-pyet Noah
-Per cfare?
-Per shakanë e drejtorit.
-Dhe cfare ekzaktësisht do bejm?
-Do mbyllim drejtorin te tualeti i vajzave.
-Ca thua Leon?!
-Me degjove sheqerk.
-Dhe si mund t'a bejme ne kete?
-I kam menduar te gjitha.Ju e dini qe ne kolegj nuk ka kamera dhe kjo eshte nje plus per ne.Une do beje nje zjarr te vogel,Amelia me Irisin do lajmeroi drejtorin. Kur drejtori do jet ne tualet Noah do e kyci brenda dhe e lem disa ore aty brenda.
-Nga te vijn kto ide?!
-E di qe jam i zgjuar,hajde fillojme tani.* * * * * * *
-Je gati Amel?
-Fff,se di.Nuk me duket zbavitëse.Se di pse kam nje ndjesi qe kjo do perfundoj keq.
-He tani,mos ndill ters.Do hysh ti e para apo une?
-Hyr ti.Trokasim tek dera e drejtorisë dhe degjojme drejtorin teksa thote 'hyr'
-O drejtor,ka ren zjarr ne tualetin e vajzave.
-Jeni te sigurta vajza,-ne zerin e tij mund te dallosh ton shqetesimi.
-Po.Ai ngrihet nga karrigia dhe ecen me shpejtësi drejt tualetit te vajzave dhe ne pas tij.
Mberrim tek tualeti dhe drejtori hyn me shpejtësi brenda.Noah vjen drejt nesh dhe me shpejtësi mbyll deren.Pastaj vjen Leon dhe plas duart me Noah.-Si thoni t'a lem pak brenda?
-Jam dakort me mendimin tend shoku.
-Kush e ka celesin tani?
-Une,-flet Noah dhe na tregon celesin.
-Bejme mire te ikim tani.
-Eja.
YOU ARE READING
Play Dirty✓
RomanceAmelia eshte nje vajze e embel,e sjellshme,e dashur, kokëfortë,e zgjuar dhe nje nxenese shembullore. Por e kunderta e saj eshte Leon Ai eshte nje djal simpatik,capken, gjaknxehte, i nxituar dhe shume problematik. High rankings: ...