Shkojmë tek sekretarja e secila prej nesh merr celesin dhe ne te eshte i varur numri i dhomes.
-Ne rregull,ja ku eshte dhoma ime,-them duke pare numrin e deres qe ishte shenuar me ngjyrë të zezë ne deren kafe.
-Ok dhe dera ime qenka atje,-me tha Iris duke pare numrin e deres e cila ndodhej ne fund te korridorit.-Kur te mbarojme si thua te dalim shetitje per te eksploruar me mire New Yorkun?
-Do te ishte fantastike.
-Ne rregull shihemi pas dy oresh,-me tha Iris dhe iken ne dhomen e saj.Kurse une jam ketu para deres.Po sikur te jete Leon brenda?Uff cfare te bej?Ehu kujt i plasi per te.
Hap deren e futem brenda.Pash perqark dhe idioti nuk dukej gjekundi.Dhoma ishte mjaftueshëm për dy persona.Krevatet ndodhen perball dhe afer njeri tjetrit.Ne fund te dhomes ndodhet tualeti,ne cepin e dhomes eshte nje dollap i madh ku mund te vendosim te dy gjerat personale.Larte ne mure ndodhet nje kondicioner dhe perball krevateve eshte vendosur nje televizor.
Sistemoj veshjet ne dollap,kurse canten e makiazheve e vendos ne tualet.
Vendos te bej nje dush,thaj floket dhe i shtri me pjaster, lyej qerpikët me rimel kurse buzet me shkelqyes.Vesh një fustan te ngushte te zi sportiv siper gjurit,atletet gjithashtu te zeza dhe ne fund hedh parfum.Kyc deren e shkoj tek Iris.Trokas tek dera e saj dhe ajo menjeherë del.Ka veshur xhinse te bardha dhe bluzë blu.Iris kyc deren e dalim sebashku prej kolegjit.
-Amelia ikim ne nje pasticeri ketu prane e cila i qan trilecet.
-Hahaha mir me t'a prish une ty?Mberrim ne pasticeri dhe ulemi ne nje tavolinë ne fund ku nuk kishte shumë njerëz.
Bisedojmë per mesimet, per historite e ish te dashurve te saj dhe une i tregoj per divorcin e prinderve dhe ardhjen time ne New York.-Iris ngrihemi se ne oren gjashtë mbyllet kolegji.
-Mire e ke ti,eja.Mberrim ne kolegj e secila drejtohet për tek dhoma e vet.Hap deren dhe shikoj Leon te shtrire tek krevati ne te djathte.Ishte i fokusuar tek telefoni dhe ne te njejten kohe pinte cigare.
-Ve bast se tani je duke menduar ti telefonosh mamit qe te nderrosh dhomen,-me thote Leon duke buzëqeshur.
-Ja qe e ke humbur bastin pasi nuk kam për te levizur nga kjo dhome,-i thash e shtrihem ne krevatin tim.-Mos u hiq si trime e madhe,kur ne te vertet ti trembesh nga hija jote.
-Haha paske humor burgu ti.Nuk kam ndermend te zihem me ty keshtu qe do te t'a dija për nder nese rrim ne qetesi ne menyr qe te mesoj.
-Hahaha ti je e vetmja qe po flet ketu.
-Ti je njeriu i vetem qe mi bene nervat kacurrela.
-Vazhdon akoma te harxhosh kohe duke folur brockulla.
-Ooo zot cfare te keqe kam bere qe me duhet te duroj ty.Hap librat e ulem mbi krevat.Pas dhjetë minutash Leon vendos muzike.
-Leon a ka mundesi,po mundohem te perqendrohem.
-Uff kotele je vertet shume e merzitshme.
-Mos me thuaj mua kotele dhe nuk jam e merzitshme.
-Si te thuash ti kotele.
-Eshte e kot te merresh me ty.Me bie celulari e shikoj emrin e mamit ne ekran.
-Mam
-Amelia zemer si ishte dita e pare e kolegjit?A zure shoqe?Po shoku i dhomes te shqeteson?Do t'a nderrosh dhomen?
-Mami qetesohu cdo gje eshte shume mire dhe nuk eshte nevoja te nderroj dhomen sepse kam nje super shoke,-doja ti thoja nje shoke gomar,-cdo gje eshte për bukuri.
-Amelia fike cigaren,-degjoj kete idiotin te fliste.-Amelia po pi duhan,-degjoj mamin nga ana tjetër.
-Jo mami nuk po pi duhan.
-Amelia pse e genjeni mamin,ti je duke pirë duhan ne kete moment.Thuaj mamit te verteten,-flet debili.
-Cfare thua re.Ma te betohem nuk po pi duhan,ti e di qe s'e duroj dot eren e saj.
-Ti qenke nje vajze genjeshtare.
-Qepe Leon.Ma flasim me vone.Si dreqin e ke hallin Leon?
-Hahahahaha
-Pse qesh?
-Mos u bej e merzitshme.
-Debil ajo qe sapo bere nuk ishte për te qeshur.
YOU ARE READING
Play Dirty✓
RomanceAmelia eshte nje vajze e embel,e sjellshme,e dashur, kokëfortë,e zgjuar dhe nje nxenese shembullore. Por e kunderta e saj eshte Leon Ai eshte nje djal simpatik,capken, gjaknxehte, i nxituar dhe shume problematik. High rankings: ...