.36.

3.8K 111 20
                                    

-Po te flas une,mos ma kthe shpinen kur une flas,-me kap nga krahu dhe me kthen nga vetja,- me thua ca pune kishe qe u vonove kaq shume?
-Thjesht dola shetitje me Irisin dhe nuk e vura re qe kisha ndejtur jashte me shume sec duhet.
-Me thuaj te verteten.
-Te verteten po te them.
-Ti nuk je e zonja te genjesh,te pakten mua jo.
-Pphhh,dakort do te t'a them.
-Po te degjoj.
-U vonova se bleva boje.
-Po bojen ce deshe?!
-Mu desh per nje pune.
-Ma thuaj punen.
-Nuk eshte e rendesishme,eshte thjesht një budallik.
-Amelia!
-Ne rregull.Boja me duhej per Saren.
-Per Saren?!
-Po,i hodha boje te zeze dhe me pas pupla rozë,-sapo mbaroj fjaline ai ulet ne krevat dhe qesh me te madhe.
-Cfare ka per te qeshur Leon?!
-I ke hedhur Sares boje dhe pupla?!
-Po,mos qesh me.
-Je nje trazovace e vogel e dije kete,-ngrihet nga shtrati dhe afrohet drejt meje.
-Nuk do me berrtasesh ose te me thuash  ndonjë gjë?!
-Jo nuk kam asgjë për te te then,- me puth ne balle dhe me ledhaton faqen.I kap lehte doren dhe ve re disa shenja.
-Cfare jane keto?!
-Asgje,-thote menjeher dhe i fut duarte ne xhepat e xhinseve.
-Mos je zen gje?!
-Jo,nga te vijn ndermend keto ide.
-Leon me thuaj te verteten,je zen?
-Po,jam zen me dike.Mjaft tani!
-Me ke?
-Amelia thash mjaft.
-Nuk po bej asgje te gabuar,thjesht me thuaj me ke je zen?
-Me ate shke*dhaten e mutit!
-Je zen me Andrean?
-Po me ate pederastin e dreqit.
-Pse u zute?Ti e fillove grindjen apo jo?!
-Jo une isha ne rrugen time,ishte ai qe u krruajt vete.
-Do ma thuash se cfare ndodhi,- e pyes shume qetesisht dhe i'a rrethoj fytyren me duart e mia.
-Po dilja nga drejtoria me Noah dhe ai kari me doli përpara dhe filloi te fliste idiotesira. Me cau derrasat  dhe e rraha.
-Cfare te tha ekzaktesisht?!
-Qe ti mund te gjesh një me te mire se une dhe ai mendonte se ishte i duhuri për ty,-tani ne zerin e tij mund te dalloje qarte inatin qe ka,-ti e di qe je e imja dhe nuk ke për te gjetur nje me te  mire se mua apo jo?Ti me perket mua!

Me kap nga kycet dhe me perplas ne dollap.Nje psherëtim dhimbje degjohet nga une dhe ai fillon te suljome qafen time.

-Nuk kam per te lene dike tjeter te te afrohet pervec meje,-me shtrengon lehte qafen kurse me  doren tjeter fillon te me prek nga kembet,-me cmend aroma jote vogelushe.
-Leon,-zeri im nuk del bindshem  por si nje psherëtim e vogel e pafuqishme.
-Cfare ka vogelushe?
-A nuk do te dilnim ne?
-Jo rrim me mire ketu ne dhome.
-Leon,he tani,eja dalim.
-Ffff,pse dreqin je kaq e turpshme.
-Nuk jam.
-Aha,por,faqet e tua te kuqe tregojne te kunderten.
-Leon me ler te vishem.
-Ne rregull,mund te vishesh.Ama ketu me mua.
-Cfare?
-Do vishesh ketu para meje.
-Leon,jo.
-E dija qe ke turp.
-Nuk kam.
-Ateher vishu para meje.Nuk kam për te bere gje.
-Dyshoj per kete.
-He pra,po pres une.
-Uff!

Hap dollapin dhe kontrolloj me kujdes per nje fustan,jo shume te ekzagjeruar pasi nuk dua qe Leon te rrahi perseri kamarierin.
Zgjedh nje fustan te zi,te ngushte me rripa te holle.Busti nuk eshte shume i hapur ama pjesa e shpines po.E heq nga varsja dhe kthehem nga Leon.

-Ate do te veshesh?
-Po.Nuk te pelqen eshte i shpemtuar?
-Jo fustani eshte i bukur dhe besoj se do jete akoma me i bukur tek ty,ama qenka goxha i hapur.
-Jo nuk eshte.
-Nejse,vishe tani.

Zberthej ngadal kopsat e kemishes dhe nuk e heq shikimin  nga Leon.Syte e tij kane marr nje nuanc te lehte te zeze dhe kafshon lehte buzen.

-Ehe,mund te heqesh fundin tani,-mund t'a dalloje qarte qe atij po i pelqente kjo shfaqje.
Marr fustanin dhe e vesh menjeher ama fundin nuk e heq.
Pasi vesh fustanin heqe kujdes fundin,qe Leon mos te shikoje se cfare kam veshur poshte.Ai duket i revoltuar dhe me shikon i cuditur.

-Cfare po ben?
-Po vishem.
-Kjo quhet hile.
-Kush tha se po luanim?!
-Je e pabesueshme,-heq shikimin nga une dhe rrotullon syte me besdisje.

Qesh pakez e ai me shikon me inat.Heq corapet dhe atletet e vesh takat e mia te preferuara. Nuk jane te larta,jane te zeza dhe kane nje tak te holle.Perputhet shkelqyer me fustanin qe kam veshur.

-Ti nuk do vishesh?
-Tani do nderrohem.

Nxjerr nga dollapi nje kemishe te bardhe dhe xhinse blu.Kthehet nga une dhe fillon te heqe kemishen shume ngadal.Fillova te shikoja me imtesi cdo tatuazh qe mbulonte trupin e tij te mire formuar.

Pasi kemisha ndodhet ne toke tani eshte radha e xhinseve.Heq rripin e me pas heq xhinset.Tani qendron vetem me bokset e zeza, duket kaq terheqes.Duket sikur eshte nje nga veprat me te mira qe zoti ka bere.

-Po te pelqen pamja kotele?
-Heh,jo..domethen po..domethen..oo une po iki te rregulloj floket ne tualet.

Shkoj menjëherë ne tualet dhe kyc deren.Oo zot s'me besohet qe i kisha ngulur syte sikur s'kisha pare ndonjere djal.Marr fryme thellë dhe e qetesoj veten,Leon eshte akoma duke qeshur.Ai djale po qe te le me goje hapur.Marr mashen e flokeve dhe bej disa onde nga fundi.Lyej qerpiket,syte dhe buzet i lyej me nje te kuq jo shume te forte.Hedh parfumin me luleshtrydhe dhe dal nga tualeti.

Leon duket kaq i bukur me xhinset blu.Floket i ka rregulluar, nuk jane te rremujshme si zakonisht.

-Je bere shume seksi.
-Edhe ti je ber shume i pashem.
Ikim tani?
-Po sa te marr tefonin.

Merr telefonin dhe kyc deren. Ai me kap doren dhe ecim te dy ne qetesi.

-Me makinen tende do ikim?
-Po,nuk eshte tek parkingu, ndodhet aty para.
-Ne rregull.

Futemi ne makine dhe secili lidh rripin e sigurimit.

-Leon.
-Me thuaj vogelushe.
-Do me premtosh dicka.
-Cfare te duash ti engjell,-me kap doren dhe me puthe lehte.
-Nuk do rrahesh njeri.
-Eee,nuk jam fort i sigurt per kete.
-Meqe s'qenke fort i sigurtë ateher me mire te mos dalim fare,-heq rripin e sigurimit dhe sa bej te hap deren e makines ai me kap nga krahu.
-Ne rregull,ne rregull.Do perpiqem te sillem sic duhet,ama nese dikush te ngacmon do e le te paralizuar.
-Dakort.Do ma thuash se ku po shkojmë?
-Jo.
-Jo?!
-Nuk do t'a tregoj vogelushe.
-He pra.
-Do t'a shikosh kur te mberrijme atje,tani vere prap rripin e sigurimit dhe nisemi.

Ve rripin e sigurimit,Leon ndez makinen dhe nisemi.Njeren dore e mban ne kemben time kurse me tjetren nget makinen.Gjate rruges bejme biseda te vogla dhe nuk kam ndaluar per asnje cast se qeshuri.Ai me tregon shakate qe bente me mesuesit e fillores.

-Ke qen qe i vogel nje trazovac ee!
-Po,me pelqen ti ve te tjeret ne siklet.
-Ashtu si mua.
-Ty nuk te kam bere gje qe te vihesh ne siklet,ti vete e ve veten ne siklet.
-Kemi edhe shume rruge.
-Jo mberritem,-parkon perpara nje restorant te madh luksoz.
-Ktu do darkojme?!
-Po ste pelqen?
-Jo,vetem se u cudita.
-Hajde,-ai del nga makina dhe me ndihmon edhe mua te dale.

Fus doren tek krahu i tij dhe futemi sebashku brenda.Ai hap deren e restorantit për mua dhe une buzeqesh me veprimet e tij te cuditshme xhentelmeni.

Play Dirty✓Where stories live. Discover now