.31.

4.3K 133 11
                                    

Pjesa e sotme eshte pak ndryshe se heret e tjara.Ka pak permbajtje me te "piset" dhe nese nuk doni te lexoni keshtu lloj pjesesh mund t'a anashkaloni pjesen.Une ju paralajmerova☠️😊.
^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^

Perplas goten ne tavolinë dhe largohet duke turfulluar.

-Per cfare mutin e thirre ate?
-He pra Leon,pse ben keshtu. Mendova se do ishte me mire sikur te pleksesh prap me Saren.
-Kush je ti re pall qe vendos se ca do bej une.Eshte hera e pare dhe e fundit qe ben dicka te tille.Nese e ben perseri kete gje nuk do te perfundosh mire.

Aleks mbyll gojen dhe pin nga gota e tij.

-Kamarier me jep nje gote tjeter,- marr nje tjeter gote me uiski pasi gota e pare perfundoi ne toke.
-Ore ajo ishte bere tamem si striptiste.Flok te kuqe dhe rroba qe nuk te lene vend per imagjinatë.Sa femer e ulet.
-Se di te forten e Sares ti Noah.
-Ca eshte aman?
-Ishte zene para disa ditësh me bjondinen tende Leon.
-Me Amelian?
-Po dhe me Irisin.
-Je i sigurt qe eshte zene me Amelian?Ajo s'me ka  kthen gje.
-Isha vete tek kabineti kur u zune.Sara filloi te akuzonte Amelian per dicka po nuk e kuptova.Me pas filloi t'a fyente para te gjithve,me pas Iris i hoqi kapelen qe kishte vene ate dite Sara.Hahaha cuna nuk keni per t'a besuar.
-Ore mos qesh po fol,ca ndodhi me pas me Amelian.
-Prit,Iris i hoqi kapelen Sares dhe cfare te shihje.Floket e saj ishin shume keq plak si shkurre.Vec ta shikoje,ja kam plasur se qeshures.Me trembi per nje moment.Ishte bere shume e frikshme.
-Po me pas?
-Amelia i berrtiti Sares e kjo iku duke turfulluar.Ishte tamam si dordolec.Nese ato do ziheshin une do beja tifo per Amelian.Ja futi bukur Sares.

Kthehem nga Noah dhe ai me shikon me habi.

-Te ka then gje Iris ty?
-Jo,ty?
-Sja kisha idenë fare kesaj.
-Nejse ju djema cfare keni bere ndonje gje?
-Asgje mor burr.
-Ndonje te dashur do zini apo do do rrini beqar.
-Me mire te rrish beqar sesa te jesh ne doren e ndonjeres.

                 Amelia P.O.V

Hyj në dhome dhe shkoj direkt dhe ne tualet.Bej nje dush te gjate e me pas thaj floket.Vesh  bluze dhe tuta te shkurtra dhe kap floket bisht.Meqe Leo nuk ka ardhur akoma po shikoj pak televizor.Kontrolloj me radhë stacionet ama nuk po gjej asgje interesante.Dera hapet ama Leon nuk futet brenda,por rri mbeshtetur tek ana e deres.Po me shikon drejt e ne sy.Futet brenda dhe mbyll deren.

Mi ka ngulur ato syte e tij te zinj dhe nuk ka ndermend te heqi veshtrimin e tij nga mua.Isha fokusuar aq shume tek sytë e tij dhe nuk e vura re qe ai ishte afruar aq shume saqe  nje levizje e vogel dhe buzet e tij mishtore mund te bashkohen  me te mijat.

Papritur ndiej dicka te ngrohte qe puthitej me trupin tim,ishte dora e tij e cila po eksploronte trupin tim gjysme te lakuriqte duke bere qe te hyjne te dridhurat dhe te leshoj disa renkime te vogla.Ne fraksion sekondi ai bashkon buzet e tij me te mijat.Ai me kafshon tek cepi i buzes e nga dhimbja hap gojen dhe  ai rreshket gjuhen e tij ne gojen time.E leshoj telekomandën  dhe rrethoj qafen e tij me krahët e mi te vegjël.

Leon fillon te me puthe tek pjesa e nofullës dhe arrin tek qafa,me thith dhe kafshon ato pjese te gushes ku ma bejne te dridhem paksa.Arrij ta ndiej eren e uiskit, ka pire ama nuk eshte dehur. Ndalon se me puthuri qafen dhe me veshtron ne sy.Dora e tij zhvendoset mes kembeve te mia, duke ushtruar pak force,me pas fillon t'a levize ate me shpejtësi.

-Kam nevojë për ty vogelushe,-me peshperit afer veshit.Fryma e tij e ngrohte me rrenqeth trupin.
-Leon...
-E di,e di qe nuk je gati dhe me beso nuk kam për te bere asgje pa deshiren tende.
-Leon...
-Engjell nuk dua te dukem sikur po te shfrytezoj,-zot me merziti.

Bej nje levizje te shpejte dhe rrotullohem,tani une ndodhem siper ti.Leon duket paksa i habitur.Njeher me shikon buzet, gjoksin, me pas shikon 'pjesen' mes  kembeve.Mund ta ndiej fare  mire qe eshte i ek*ituar,pasi organi i tij eshte ngjeshur mes kembeve te mia.

-Me ke lene fjalen pergjysem dhe nuk po me le te mbaroj fjaline. Edhe une dua te bej dicka per ty Leon.
-Nuk dua sikur...
-Leon kam vertet deshire,ama nuk di se si.
-Cfare do te besh Amelia,-tanime zeri i tij eshte i ulet dhe shume provokues.
-Leon dua...nuk mundem t'a them,me vjen turp.
-Me thuaj cfare do besh Amelia?
-Te lutem mos me bej t'a them.
-Je e sigurt?
-Po.

Leon ngrihet kurse une rri ulur ne krevat kembe kryq.I heq rripin e xhinseve me pas i zberthej zinxhirin.E shikoj ne sy dhe ai me perkedhel faqet.Ia ul xhinset dhe kap paksa bokset.Kur behem gati t'ia heq edhe ato Leon me kap nga kycet dhe mi largon duart nga bokset e tij te zeza.

☠️☠️💥
-Nuk ke pse e ben kete vogelushe..,-ama une nuk e lash te vazhdueshnte pasi i liroj duart nga shtrengimi i tij dhe i ul bokset.U shokova,madhesia e tij, me futi pak friken.Si mund ta nxeri goja ime gjenitalin e tij te madh?

Ngrihem nga krevati dhe ulem perpara tij.

-Ke deshir te te udhëzoj,-pyet shume qete dhe une tund koken ne shenj pohimi,-ne fillim preke lehte.

Me thonë dhe une rreshkas gishtat tek gjenitali i tij.Ai renkon  dhe koka e tij anohet paksa nga prekja.

-Tani mund ta rreshkasesh lehte ne goje.Vetem pjesen e kokes nese nuk mundesh.

E marr gjenitalin e tij dhe e fus ne gojen time.Eshte i ngrohtë dhe i rreshqitshem.Nuk ka shije te keqe si mendova,ama as te mire nuk mund te them.

-Tani vogelushe levize paksa gjuhen.

Filloj te leviz gjuhen dhe ai renkon e dora e tij perfundon tek floket e mia  duke i shtrenguar pak.

-Amel fillo t'a thithesh.

I ve ne zbatim udhezimet e tij dhe me  duket sikur jam duke vazhduar mire pasi renkimet dhe gulcimet e tij jane me te shpeshta dhe me te forta.

-Me ,shiko, ne sy ,engjëll,-flet mes renkimesh.
Ngre veshtrimin dhe syte e tij takojnë syt e mi.Perpiqem qe t'a marr ne goje qe te gjithë gjatesine ama nuk i'a dal dot. Ne goje filloj te ndiej shijen qe vjen prej tij.

-Amelia nese nuk do qe te kaloj ne gojen tende ben mire ta heqesh tani nga goja,-flet me veshtiresi  pasi kenaqesia po e n
ben punen e saj.Nuk e heq nga goja peni*in e tij gjigant.Frymarrja dhe renkimet e tij jane me te shpeshta se me pare,e ndiej ate te vij ne gojen time.E nxjerr penis*in e tij nga goja dhe ngrihem.Ai me kap nga beli dhe fillon te me puthe me gjuhë.
☠️☠️💥

-Ishe shume mire vogelushe, teper mire. Po shkoj ne tualet,nuk vonohem ne rregull?
-Ne rregull.

Ai me puth ne ball merr nje pal bokse dhe tuta te shkurtra dhe futet ne tualet.Ka te pasme te bukura.I leshoj floket dhe i kap perseri.Ne ate moment Leon del nga tualeti pa bluze por vetem me tuta te shkurtra gri.

-Si thua shtrihemi?
-Ne rregull,shtrihemi.
-Ke ndonjë gje për te me thene?
-Joo,nuk kam.
-Mendohu,kujtohu,mos je zene pak si padashje me ndonje ose ndonjeren.
-Aaaaaa!
-Eeeeeee!
-U zura me Saren tek kabineti ate dite kur ti ike ne drejtori.
-E pse?
-Kot,se i mungojnë disa vida.
-Amel me thuaj.
-Me akuzoi sikur une i kisha prer floket.
-Po ti,e ke bere kete gje?
-Jo.
-Ti nuk di as te genjesh.Une jam shume i sigurt qe e bere ti?
-Pse?
-Ti bere te njejtin gje me mua,vetem se me shkruajte me kolor ne ball dhe me degjenerove para klases dhe gjysmes se shkolles.
-Nuk e kam bere une, s'jam i vetmi person qe urren Saren.
-Te dy e dime qe ti ia preve floket asaj.
-E di ca,po me vjen gjume.Hajde flem.

Ai qesh lehte dhe me puth ne ball.Na ze gjumi duke degjuar rrahjet e zemres se njeri tjetrit.


~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~
 
Per ta shkruajtur kete pjese
mu desh pak kohe,pasi ka qenë
pak me ndryshe dhe me pak me "dirty"se pjeset e tjera.

Me ka ardhur pak zor kur e kam shkruar dhe mbase shumë prej jush iu ka ardhur veshtir kur e kane lexuar.

Mbase tani do jeni duke me shar ama une e publikova kete pjese dhe nuk jam bere pishman.
E di qe kjo pjese do marri shume kritika dhe nuk besoj se do pelqehet shume por ama jam gati per cdo fjale te keqe.

Shume faleminderit per te gjithe ata qe kan votuar dhe me kane mbeshtetur.

Love u all❤️!

Play Dirty✓Where stories live. Discover now