Κεφάλαιο 6

69 5 0
                                    

Καρολίνα pov
Έχω πάρα πολλά πράγματά να κάνω τώρα που έφυγε η ηλιαχτίδα μου. Πήρα το κινητό και άρχισα να ψάχνω στο Google για συνταγές και φαγητά. Ήθελα να φτιάξω κάτι τέλειο και μαγευτικό για τον Στράτο μου. Μόλις διάλεξα τι θέλω να κάνω άρχισα να μαγειρεύω. Πρώτα άρχισα να φτιάχνω καστανώσουπα βελουτέ. Εφόσον τελείωσα το πρώτο πιάτο πήγα στο δεύτερο πιάτο το οποίο ήταν χοιρινά φιλέτα με σάλτσα ροδάκινο. Ενώ ψηνόταν το φαγητό, έκανα το τραπέζι. Έβαλα ένα καλό κόκκινο τραπεζομάντηλο, μετά έβαλα το καλό σερβίτσιο και στο τέλος έβαλα λευκά κεριά με ένα βάζω στο κέντρο του τραπεζιού με κόκκινα και μπλέ τριαντάφυλλα. Έτρεξα αμέσως να βγάλω το φαγητό από την φωτιά και το άφησα να κρυώσει. Άμεσως κοίταξα το ρολόι για να δώ τι ώρα,γιατί είχα πολύ άγχος αν θα προλάβω, ξέρετε να ντυθώ να βαφτώ και τα λοιπά. Εφόσον είδα ότι είχα χρόνο έκανα ένα διάλειμα με ένα χαλαρωτικό μπάνιο. Ύστερα πήγα στο δωμάτιο μου και άνοιξα όλες τις ντουλάπες για να ψάξω να δώ τι θα φορέσω. Έβγαζα τα ρούχα από τίς κρεμαστές το ένα μετά το άλλο. Φόρεσα διάφορα συνολάκια, όπως φούστες, παντελόνια με πουκάμισα, αλλά δεν με εντυπωσίαζαν και κατέληξα να βάλω ένα μαύρο φόρμα μίνι κάτω και στράπλες από πάνω. Το φόρεσα και καμάρωνα στο καθρέφτη από το πόσο μου πηγενε. Είχα ακόμα πολύ καλή σιλουέτα και μου άρεσε αυτό. Έπειτα έφτιαξα τα μαλλιά μου ένα κότσο σινιόν και βάφτικα ελαφριά. Τελείωσα το στόλισμα μου με τα μπλέ σκουλαρίκια μου από ζαφείρι και ένα παρόμοιο κόλισε με ένα μπλε δάκρυ στην μέση και η τελευταία πινελιά ήταν το αγαπημένο μου άρωμα από γαρδένια. Έπειτα κατέβηκα κάτω να κάνω το γλυκό,το οποίο ήταν ένα μους σοκολάτας με με ζελέ φράουλας. Μετά από μιάμιση ώρα τελείωσα την προετοιμασία των φαγητών και κάθησα στο σαλόνι βάζοντας μουσική για να χαλαρώσω.

Αγγελική pov
Είμαι στο σπίτι του Μάριου και συγκεκριμένα στο δωμάτιο που μου παραχωρήθηκε για δύο μέρες, ακριβός δίπλα από το δικό του. Κάθομαι στον υπολογιστή και ακούω μουσική για να χαλαρώσω. Εκεί που ήμουν αφηρημένη άνοιξε σιγά, σιγά η πόρτα και μπήκε μέσα ο Μάριος. Καθόταν στα σκαλοπάτια της πόρτα με σταυρωμένα τα χέρια μπροστά στο στήθος του και με κοιτούσε με τα τέλεια μάτια του. Τώρα γιατί με κοιτάει? Και τι να θέλει εδώ ? Ένιωθα το βλέμμα του να με καρφώνει όλο ένα και πιο επίμονα. Μάλλον ως συνήθως για να με πειράξει και να με πληγώσει ήρθε πάλι. Εγώ συνέχιζα να μην του δίνω σημασία. Σαν να μην ήταν εκεί.

Μάριος pov
Καθόμουν στο σαλόνι και έπαιζα play stesion. Έχανα σε όλα τα παιχνίδια που έβαζα το ένα μετά το άλλο. Βαρέθηκα να παίζω άλλο και πέταξα την κονσόλα στο πάτωμα. Σηκώθηκα και ξάπλωσα στο καναπέ που ήταν ακριβώς από πίσω μου. Άραγε τι να κάνει η Αγγελική πάνω στο δωμάτιο τόσες ώρες μόνη τής? Τελικά δεν άντεξα και πήγα να δώ τι κάνει, αν και πηγενα πιο πολύ για να την ξανα πειράξω. Πήγα πάνω και άνοιξα την πόρτα σιγά, σιγά να δω μήπως κοιμόταν. Την είδα ακριβός δίπλα μου να κάθετε στον υπολογιστή και να ακούει μουσική με τα ακουστικά της. Κάθησα για λίγο στα κασώματα τής πόρτας και την κοιτούσα μπας και μου δώσεις σημασία. Αλλά τίποτα. Ακάθεκτη καθόταν και κοιτούσε μόνο την οθόνη. Ήταν θυμωμένη με αυτό που έγινε στο Λουνα Παρκ. Πήγα από πίσω τής και τής έβγαλα τα ακουστικά.
Αγγελική: Γιατί το έκανες αυτό τώρα? Δεν σε ενοχλώ, οπότε μην με ενοχλείς.
Μάριος: Έλα πάμε κάτω να παίξουμε, βαριέμαι μόνος μου.
Αγγελική: Πρώτον αν το κατάλαβες είμαι θυμωμένη μαζί σου και δεύτερον δεν θέλω να έρθω γιατί κατάλογο πάντα να κλαίω από αυτά που μου κάνεις.
Μάριος: Όχι θα έρθεις και την πήρα από το χέρι.

Άγγελος και Δαίμονας 2.Το φώς μέσα από το σκοτάδι.Where stories live. Discover now