Steven pov
Αφού πείρα τα πιο μικρά ρούχα σε νούμερο που είχα πριν 2 χρόνια κατέβηκα και χτύπησα την πόρτα του μπάνιου και εκείνη άνοιξε. Την είδα με το ραντάκι κατεβασμένο στον ένα ώμο και το παντελόνι τής. Άπλωσα το χέρι μου με τα ρούχα της και εκείνη τα πήρε και πρίν με ευχαρίστηση εγώ είχα γίνει καπνός από την άμηχανια μου. Κάθησα στο καναπέ και η εικόνα της ήταν στο μυαλό μου. Για μικρή έχει πολύ καλό σωματότυπο με ωραίο στήθος και τέλειο κώλο. Βασικά είναι πολύ όμορφη σάν ένα τριαντάφυλλο. Έβαλα τηλεόραση για να τελειώσει και η Alece από το μπάνιο. Τότε άνοιξε η πόρτα του μπάνιου και βγενει η Alece η οποία ήταν για γέλια και κλάματα. Το παντελόνι τής ήταν φαρδύ και μεγάλο και το φούτερ τεράστιο και μακρύ ως τα μπούτια της. Τότε γούρλωσα τα μάτια και έσκασα στα γέλια ενώ χτυπιομουν στο πάτωμα. Είχα πέσει από το καναπέ πλέον λόγο που το παντελόνι τής έπεσε ως κάτω στα πόδια της και έμεινε με την μπλούζα που της ήτανε σαν φόρεμα.
Alece: Δεν είναι αστείο. Κοίτα πώς είμαι?
Steven: Χαχαχα 😂 δεν το βλέπω ο κακομοίρης. Με πέθανες βραδιάτικα.
Alece: Καλά τότε θα μείνω μόνο με την μπλούζα.
Steven: Ναι καλύτερα. Ποπό δακρυσα από τα γέλια. Χαχαχα 😂.Alece pov
Μάζεψα τα χάλια μου και πήγα στο μπάνιο. Έκανα μια κίνηση και έβγαλα το παντελόνι του από πάνω μου. Έποιασα τα μαλλιά μια κοτσίδα ψηλή και βγήκα έξω. Τότε εκείνος ενώ γελάγε ακόμα και με κοίταξε του κόπηκε το γέλιο ξυράφι.Steven pov
Ενώ γέλαγα του σκασμου βγήκε έξω και μου κόπηκε το γέλιο απότομα ενώ την κοιτούσα. Ήταν τόσο σέξυ και γλυκιά που στραβοκατάπια το σάλιο που είχα στο στόμα μου. Η μπλούζα μου φαινόταν σαν φόρεμα πάνω της και τα μανίκια μακριά όσο δεν περνει και τα μακριά πόδια τής στην θέα των ματιών μου.
Alece: Steven που είναι το δωμάτιο τής Amelia? Γιατί είμαι πτώμα.
Steven: Εμ... Να σκεφτώ. 🤔
Alece: Ναι σκεφτείς τί? Το δωμάτιο της αδελφής σου? Χαχαχα 😂.
Steven: Πλάκα κάνω. Ναι λοιπόν είναι δίπλα του Tony και το δικό μου απέναντι.
Alsce: Ευχαριστώ καληνύχτα.
Steven: Περίμενε πάμε μαζί.Alece pov
Έκλεισε την τηλεόραση και ήρθε μαζί μου προς τα πάνω. Μου άνοιξε την πόρτα στο δωμάτιο τής αδερφής του και μου είπε ότι χρειαστώ να του στείλω μήνυμα στο κινητό. Ενώ πήρε το κινητό από τα χέρια μου και δέχτηκε το αίτημα που μου είχε στείλει στο προφίλ μου στο fb,στο Instagram και μου έδωσε το αριθμό του. Μα γιατί να μην σε ξυπνισω απλός? Είτε με τον ένα η τον άλλο τρόπο θα ξυπνήσεις.
Steven: Γιατί μην ρωτάς καλύτερα και επισεις έχω δυνατό ήχο οπότε ξυπνάω εγώ.
Alece: Μάλιστα! Καληνύχτα του είπα και μπήκα στο δωμάτιο.
DU LIEST GERADE
Άγγελος και Δαίμονας 2.Το φώς μέσα από το σκοτάδι.
FantasyΟ Μάριος είναι ο γιός τής Λυδίας και του Αντώνη.Απο μικρός είναι ιδιαίτερος.Εχει ξανθά μαλλιά,τέλεια μικρά και φουσκωτά χείλη, αλλά το κυριότερο από όλα είναι τα βαθιά μπλε μάτια του σαν το χρώμα του ωκεανού που τον κάνουν ιδιαίτερο και ασυνήθιστο.Η...