Ρίο pov
Το πρωί σηκώθηκα με κέφια και μάλιστα πολλά. Πώς να μην έχω δηλαδή, τα πράγματα πάνε πολύ καλά. Είμαι πλέον το δεξί χέρι του Augustine του πρώτου μαφιόζου της πόλης και τώρα έχω στο χέρι και το μικρό. Βέβαια όχι ακόμα, αλλά θα πέσει στην παγίδα και επιστροφή δεν υπάρχει. Από εκεί μπορεί να μπαίνεις ζωντανός, όμως για ένα θνητό όπως αυτός βαίνει με φέρετρο. Εφόσον πήγα στο μπάνιο και έκανα τα βασικά, όπως για παράδειγμα να κάνω ένα ντούζ, αλλάξω εσώρουχο, να βάλω φυσικά τούς φακούς επαφής για αυτά τα μπλέ βαθιά μάτια που έχω και να φορέσω ένα τζίν,μια φανέλα σε σκούρο μπλε χρώμα και τα αθλητικά. Έπειτα αφού πήρα κινητό, λεφτά και κλειδιά κατέβηκα στην κουζίνα να πίω καφέ. Στην κουζίνα βρισκόταν είδη κάποιος ή μάλλον κάποια. Mira!!! Τι κάνεις εσύ εδώ? Τότε έτρεξε αμέσως κοντά μου ενώ είπε "Το μωρό μου ξύπνησε" δίνοτας μου ένα παθιασμένο φιλί.
Mira: Θέλεις να πάμε πάνω, στο καναπέ, στο τραπέζι ή στο πάτωμα μωρό μου?
Ρίο: Απέφυγα τις ορέξεις τις και είπα: Όπως βλέπεις ξυπνισα. Φύγε από πάνω μου όμως και την έσπρωξα. Εσύ για ποιο λόγο είσαι εδώ?
Mira: Το ξέρεις ότι δεν θα τα παρατήσω έτσι?
Ρίο: Πάντα σε αυτό που σου είπα ΓΆΜΟΤΟ!!!
Mira: Φυσικά είμαι εδώ για σένα. Σου είπε ότι δεν θα τα παρατήσω εύκολα. Θα κάνω τα πάντα για να σε έχω δικό μου. Επίσης οι Ανώτεροι του κάτω κόσμου με στείλανε για να σε προσέχω.
Ρίο: ΤΙ ΠΡΆΓΜΑ!!! Ενώ την έσπρωξα για να ξεκολλήσει από πάνω μου. ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΟΜΑΙ ΚΑΜΊΑ ΠΡΟΣΟΧΉ !!!
Mira: Ναι όσο για αυτό δεν θα το αποφύγεις γιατί πολύ απλά είναι διαταγή και μάλλον δεν σε εμπιστεύονται. Έλα κάτσε να φας.
Ρίο: Α ΓΑΜΙΣΟΥ. ΜΟΥ ΚΌΠΗΚΕ Η ΌΡΕΞΗ. ΦΕΎΓΩ ΚΑΙ ΌΤΑΝ ΓΥΡΊΣΩ ΝΑ ΈΧΕΙΣ ΕΞΑΦΑΝΊΣΤΗ ΑΠΟ ΔΏ.
Mira: Μόνο μαζί σου αγάπη μου ΜΌΝΟ.Ρίο pov.
Από τα νεύρα μου βγήκα έξω και έβαλα μπρός την μηχανή. Αν είναι δυνατόν φύλακας μου? Να με προσέχει? Γιατί δεν μου έχουν εμπιστοσύνη? Για πιο λόγο αφού τούς απέδειξα ότι είμαι ο καλύτερος Ακατανομαστος της γενιάς μου. Κάτι πρέπει να κρύβουν και θα το μάθω το μόνο σίγουρο. Πρέπει να ηρεμεισω γιατί πρέπει να πάω στην δουλειά μου. Σήμερα θα γίνουν πολλά και πρέπει να έχω καθαρό μυαλό. Ευτυχώς έμαθα τα πάντα για κάθε έναν από εκεί μέσα και βέβαια για τον πιο σημαντικό τον Steven. Δεν ξέρει τι έχει να περάσει ο μικρός. 😈 Το βράδυ ήρθε και έτσι ξεκίνησα μαζί με τα παιδιά από την μαφία για το μέρος που θα διαλύσουμε και βέβαια θα βάλω να τα κάνει τα πιο πολλά ο μικρός.Αγγελική pov
Έψαχνα παντού για την Alece, αλλά τίποτα ακόμα. Είχε βραδιάσει για τα καλά και εγώ βρισκόμουν τούς δρόμους της πόλης. Επιπλέον είχα ψάξει και παντού για αυτήν. Όπως στο ορφανοτροφείο, στο στέκι τής σε ένα γήπεδο μπάσκετ και σε άλλα μέρη, όμως τίποτα. Είναι πολύ έξυπνο κορίτσι και δεν θα έρθει εδώ καθόλου. Κάθησα στην πλατεία την μεγάλη τής πόλης σε ένα συντριβάνι και έτριβα τα πόδια μου κανωτας τα μασάζ επίδη ξεποδαριαστικα. Μετά θα συνεχίσω για λίγο ακόμα. Που να είναι αυτό το κορίτσι?
YOU ARE READING
Άγγελος και Δαίμονας 2.Το φώς μέσα από το σκοτάδι.
FantasyΟ Μάριος είναι ο γιός τής Λυδίας και του Αντώνη.Απο μικρός είναι ιδιαίτερος.Εχει ξανθά μαλλιά,τέλεια μικρά και φουσκωτά χείλη, αλλά το κυριότερο από όλα είναι τα βαθιά μπλε μάτια του σαν το χρώμα του ωκεανού που τον κάνουν ιδιαίτερο και ασυνήθιστο.Η...