Will pov
Ξανά γύρισα στον Σάκη και του είπα ότι θα πάω να φέρω βοήθεια. Εκείνος έλεγε να χρησιμοποιήσουμε τις δυνάμεις μάς. Τότε είπα ότι δεν το άκουσα αυτό από ένα μαθητή μου μπροστά σε τόσο κόσμο. Έτρεξα να φέρω βοήθεια για να ανοίξουν γρήγορα το ανσασερ πρίν σπάσει και το τελευταίο καλώδιο. Πόσω θα ήθελα να την βοηθήσω και να την σώσω. Όμως έχει τόσο κόσμο.Αγγελική pov
Εκείνη την ώρα που με έσπρωξε μέσα αυτό το κορίτσι και αμφιβάλλω αν ήταν καλός άνθρωπος έτσι πώς ήταν ντυμένη σαν πουτανα. Τότε βρέθηκα στο ανσασερ μέσα και η πρότα έκλεισε. Προσπάθησα να παραμείνω ψύχρεμη, όμως ξαφνικά από την μια στιγμή στην άλλη το ανσασερ εκενε μια απότομη κίνηση και σταμάτησα. Τότε ουλιαξα έχασα την Γη κάτω από τα πόδια μου. Άρχισα να χτυπάω το κουδουνι έκτακτης ανάγκης, αλλά τίποτα. Τότε το ανσασερ μετακινήθηκε απότομα ενώ εγώ άκουσα ένα δυνατό ήχο σαν εκριξη πάνω από το κεφάλι μου. Άρχισα να βουλιάζω για ακόμα μια φορά ποίο δυνατά από ποτέ τα πόδια μου έγιναν αλοιφή και έπεσα στο πάτωμα και άρχισα να κλαίω. Τα είχα χαμένα από το φόβο μου. Το ανσασερ κουνιόταν σάν φύλο ενός δέντρου και εγώ ανοιμπορη,πανικοβλημενη και χαμένη ήμουν κουλουριασμένη στο πάτωμα. Ο φόβος τής κλειστοφοβίας με είχε κυριέψει ούτε να ακούσω δεν μπορούσα να δω αν κάποιος ήταν πίσω από το ανσασερ για να με βοηθήσει να βγω. Το μόνο που άκουγα ήταν ο ήχος του ανσασερ που στήριζε. Ήμουν ξαπλομενη και κουλουριασμένη στο πάτωμα με τα γόνατα μου αγκαλιά να περιμένω το τέλος μου. Αν πεθάνω εδώ δεν θα μπορέσω να βοηθήσω κανένα ούτε την θεία μου την Λυδία και τον θείο Αντώνη, ούτε την Alece, ούτε τον Μάριο, αλλά δεν θα δω και τον αδελφό μου να μεγάλωνει και να κάνει οικογένεια. Να μου πείτε πώς ένας Άγγελος ή το αντίθετο του μπορείς να πεθάνει? Οι δυνάμεις μάς στην Γη είναι ελάχιστες από τον κανονικό μας κόσμο. Έτσι το σώμα μάς είναι αδύναμο και έβαλα το. Επισεις είναι κανόνας να μην δείχνουμε τίς δυνάμεις μάς ποτέ σε ανθρώπινο ον. Όχι δεν πρέπει να τα παρατήσω. Με δίδαξαν οι καλύτεροι και πρέπει να πραγματοποιήσω την υπόσχεση μου. Έποιασα το σίδερο κοντά στο καθρέφτη του ανσασερ και προσπάθησα να σηκωθώ. Στάθηκα με το ζόρι στα πόδια μου και άρχισα να φωνάζω για να με ακούσουνε χτυπόντας την πόρτα. Τότε άκουσα τον αδερφό μου να με φωνάζει. Βοήθεια Σάκη!!!!
Σάκη: Θα σε βγάλω από εκεί. Ηρέμισε.Εκεί που μιλούσα με τον αδελφό μου κόπηκε ένα σημείο από το καλώδιο κουνοντας για άλλη μια φορά τον ανελκυστήρα και εγώ ουλίαζοντας βρέθηκα πάνω στο γυάλινο καθρέφτη ο οποίος έσπασε και εγώ ενώ καληφτηκα με τα χέρια μου τα γυαλιά που πέφτανε γύρο μου και κάτω στο πάτωμα. Κόπηκα στα χέρια και στα πόδια μου. Ρογμες γέμισαν τα χέρια και τα πόδια μου και για πρώτη φορά είδα το αίμα μου να κοιλαει έξω από το δέρμα. Ενώ ήμουν κάτω πεσμένη είδα να μπενει φώς του ήλιου μέσα. Το φώς που ήθελα τόσο πολύ να ξαναδώ και όχι τα φώτα από ένα κορσεβοκουτι. Σήκωσα το κεφάλι μου και είδα αυτό που δεν περίμενα ποτέ να δώ να κάνει κάτι τέτοιο. Έβλεπα το ανήσυχο βλέμμα στα καφέ μάτια του και πόσο πολύ ήθελε να ποιασω το χέρι τού που μου πρόσφερε για βοήθεια.
Σάκης pov
Ενώ έφυγε ο Will για να φωνάξει τους ειδικούς ώστε να βοηθήσουν και να βγάλουν την αδερφή μου από εκεί μέσα εγώ προσπαθούσα να την συνεσφερω απεξω. Ήθελα να σπάσω, να διαλέσω την πρότα η οποία μας χώρισε και να βγάλω την αδελφή μου από εκεί μέσα. Οι σεκιούριτι του ενυδρείου διοξανε όλον το κόσμο αλλά αυτοί παρέμεναν εκεί. Δεν μπορούσα να την βοηθήσω με της δυνάμεις μου. Το ουλιαχτο που άκουσα απο εκείνη με τάραξε, με ανησύχησε και τότε άρχισα να προσπαθω να ανοίξω την πρότα. Σε μια στιγμή άκουσα την αδερφή μου να φωνάζει και εγώ της είπα να μην φοβάται και θα την βγάλω από εκεί. Όμως τότε ακουστικέ ένας περίεργος ήχος από το ανσασερ. Τότε το ουρλιαχτο της αδελφής μου ακουστικέ σε όλο το χτυριο. Χωρίς δεύτερη σκέψη άρχισα να προσπαθώ να ανοίξω την συδερένεια πόρτα βάζοντας τα χέρια μου στην χισμη. Το ανσασερ θα έπεφτε και εγώ ανήμπορος βία έχανα την αδελφή μου. Τότε κάποιος με έσπρωξε στην άκρη και έπεσα κάτω. Εεε πάς καλά? Προσπαθώ να βγάλω την αδελφή μου από εκεί μέσα.
Ρίο: Το ξέρω προσπαθώ να βοηθήσω.
Σάκης: Πώς? Ούτε εγώ δεν μπορώ.
Ρίο: Εγώ μπορώ. Ασεμε να κάνω την δουλειά μου πρίν την χάσουμε!!!Ρίο pov
Ήμουν εκεί και άκουγα τίς κραυγές και το τρόμο που δημιουργοταν στην φωνή τής. Το έκανα για να την εκδικηθώ που την τελευταία φορά με εξευτέλισε έτσι και έφυγε ενώ εγώ την έσωσα. Επισεις ήθελα να διασκεδάσω και λίγο βλέποντας και άκουγα τον τρόμο όχι μόνο το δικό της αλλά και των αγαπημένο τής. Όμως άφησα ένα καλώδιο ανεπαφω ώστε να δώ αν παραγματη είναι πουπουλενια και αν όχι να την σώσουν. Όμως καθώς έβλεπα να βασανίζετε έτσι ένιωθα κάτι που δεν μπορούσα να νιώσω ποτέ και για κανέναν. Αυτό ήταν τύψεις? Ποιός εγώ? Τι έχω πάθει? Εγώ χαίρομαι να κάνω κακό σε οτιδήποτε και οποιονδήποτε. Τότε το τελευταίο καλώδιο που άφησα κοπικε ελάχιστα αυτού το ανσασερ κρατιόταν με το ζόρι. Μα γιατί δεν βγενει έξω? Αφού αν λέει την αλήθεια η Mira τότε θα βγεί. Μα τι λέω αφού αποκλείετε να λέει αλήθεια. Αν είναι θνητή και πεθάνει θα βρώ το μπελά μου θα σπάσω τον τρίτο κανόνα και θα βρεθώ στην τημορια των ανώτερων. Με το τελευταίο ουρλιαχτό ο αδερφός τής προσπάθησε να ανοίξει την συδερενια πόρτα για να την βγάλει από εκεί. Τότε έτρεξα και έσπρωξα τόν αδερφό τής από την πόρτα του ανελκυστήρα ρίχνοντας τον κάτω. Εκείνος εξωργισμενος μου είπε αν εκείνος δεν μπόρεσε πώς θα μπορέσω εγώ. Και του είπα.οτι εγώ μπορώ και να με αφήση να την βγάλουμε πριν είναι πολύ αργά και την χάσουμε.Μολις άνοιξα την πόρτα την είδα μέσα στα αίματα με κοψίματα στα χέρια και στα πόδια, αλλά και στο τέλειο μάγουλο της. Το πάνω μέρος του φόρεματος τής απο άσπρο έγινε σε πολλά σημεία χρωματισμένο από κόκκινο χρώμα από το αίμα τής. Τα έχασα ήταν η δεύτερη φορά που την έβλεπα έτσι. Όμως κάτι είχε αλλάξει δεν μπορούσα ούτε άντεξα σε αυτό το θέμα. Τα νεύρα μου ήταν στην τσίτα. Τι έχω πάθει ρε ΓΆΜΟΤΟ? Τι γίνεται με εμένα?Τι λέτε να γίνε? Η Mira τον προειδοποίησε αλλά δεν την άκουσε. Ή μάλλον δεν την πίστεψε. Ο Ρίο δεν είναι ο ίδιος, τα φτερά του άλλαξαν. Τι γίνεται με αυτόν? Και τι θα γίνει με την Αγγελική? Στο επόμενο.
YOU ARE READING
Άγγελος και Δαίμονας 2.Το φώς μέσα από το σκοτάδι.
FantasyΟ Μάριος είναι ο γιός τής Λυδίας και του Αντώνη.Απο μικρός είναι ιδιαίτερος.Εχει ξανθά μαλλιά,τέλεια μικρά και φουσκωτά χείλη, αλλά το κυριότερο από όλα είναι τα βαθιά μπλε μάτια του σαν το χρώμα του ωκεανού που τον κάνουν ιδιαίτερο και ασυνήθιστο.Η...