Κεφάλαιο 15

49 6 0
                                    

Ρίο pov
Η δεινή με μετέφερε στο πίσω μέρος του γκαράζ του σπιτιού μου που επρόκειτο να μείνω. Ήμουν πολύ τυχερός που το βρήκα εχθές το βράδυ ψάχνωτας σε ένα ίντερνετ καφέ στην Γη. Όλα ήταν τόσο φωτεινά, ζωντανά και από ότι φαίνεται θα αργήσω να συνηθίσω. Προχώρησα προς την μπροστινή αυλή, όπου που έφτασα στην πόρτα. Εκεί περίμενα τον μεσίτη να μου δώσει τα κλειδιά. Μετά από λίγα λεπτά έμφανιστηκε μπροστά στην είσοδο της αυλής ένας χοντρούλης γέρος κάπου στα 50 με 60.
? Μικρέ είσαι ο ενοικιαστής?
Ρίο: Ναι γερό εγώ είμαι.
?Σε παρακαλώ να με λές Ιωσήφ.
Ρίο: Εγώ θα σε λέω γερό okay?
Ιωσήφ: Σεβασμός μηδέν μικρέ.
Ρίο: Κρίμα δεν μπόρεσα να αγοράσω λίγη. Την ξέχασα. Κρίμα τι να κάνουμε. Δώσε το κλειδί και φύγε.
Ιωσήφ: Πρέπει να σου δείξω το σπίτι πρώτα.
Ρίο: Μου σπας τα νεύρα. Δώσε το κλειδί και φύγε.
Ιωσήφ: Δεν θα τα βγάλω πέρα μαζί σου. Πάρε το κλειδί και αν χρειαστείς τίποτα πάρε τηλέφωνο εδώ.
Ρίο: Ναι... Ναι χάσου τώρα.
Ιωσήφ: Κακομαθημένο!!!

Ρίο pov
Πήρα το κλειδί και το χαρτί με το τηλέφωνο για να ξεκουμπιστή ο γέρος. Τι σπαστικός άνθρωπος. Άνοιξα και μπήκα μέσα στο σπίτι. Όλα ήταν στην θέση τούς. Το πρώτο που είδα είναι ένα μεγάλο σαλόνι στα αριστερά μου με μια μεγάλη μπαλκονόπορτα που έμπαινε από αυτή απεριόριστο φώς. Ήταν αρκετά καλό είχε δερμάτινους καναπέδες σε μαύρο χρώμα, μια τηλεόραση πλάσμα ακριβώς μπροστά από τους καναπέδες και ένα μπάρ στο βάθος σε μια γωνιά. Εκεί σίγουρα θα μπουν πολλά ποτά, ένα τραπέζι στην μέση του σαλονιού και πολλά παιχνίδια, όπως ένα μπιλιάρδο και ένα play stesion στην τηλεόραση. Γύρισα το βλέμμα μου στα δεξιά και είδα μια κουζίνα με ένα τραπέζι, καρέκλες, ψυγείο, ράφια, ντουλάπια και με ένα μικρό παράθυρο πάνω από το νιπτήρα. Προχώρησα μπρός το διάδρομο μπροστά μου και είδα δύο πόρτες. Άνοιξα την πρώτη στα δεξιά μου και είδα ένα μπάνιο με μια μπανιέρα, νιπτήρα,πλυντίριο, ένα μεγάλο ολόσωμο καθρέφτη και λίγα ράφια στο τοίχο.
Οπότε το άλλο θα είναι το δωμάτιο μου. Άνοιξα την πόρτα και είδα ένα διπλό κρεβάτι, μια τηλεόραση ακριβώς απέναντι από το κρεβάτι και ένα μικρό παράθυρο στα δεξιά του κρεβατιού. Ευτυχώς που δεν είναι και μεγάλο το παράθυρο δεν μου αρέσει πολύ το φώς. Με τυφλώνει τα πρωινά όταν ανοίγω τα μάτια μου. Δεν θα το έλεγα και καλό, για τα γούστα μου χάλια. Πρέπει να το αλλάξω, να βγω έξω να ψωνίσω. Για το δωμάτιο ένα χρώμα μαύρο με μπλέ στους τοίχους, για το σαλόνι ένα ηχείο μεγάλο δίπλα στην τηλεόραση, ποτά και άλλα. Αααα! και το ποίο σημαντικό να ψωνίσω τρόφιμα. Τακτοποίησα τα πράγματα μου στην ντουλάπα στο δωμάτιο και πήγα να αγοράσω όλα αυτά που θέλω. Ευτυχώς για την αποστολή μου και όσο παραμένω εδώ μου έδωσαν λεφτά οι Ανώτεροι.

Άγγελος και Δαίμονας 2.Το φώς μέσα από το σκοτάδι.Where stories live. Discover now