Άγγελικη pov
Περπατούσαμε χέρι, χέρι στο πάρκο και κάνεις δεν μιλούσε. Η ατμόσφαιρα είναι κάπως άβολη, αλλά δεν με ενοχλεί και ιδιαίτερα. Στο μυαλό μου είχα όλα όσα άκουσα να λέει ο Will στον Σάκη. Άραγε ποίος ήθελε να μου κάνει κακό? Δεν ξέρω κανέναν Ακατανόμαστο που να θέλει να κάνει κακό σε έμενα? Μήπως κατάλαβαν ότι ψάχνω για εκείνον? Μπορεί να είναι αυτό. Έχω πάει σε μερικά μέρη με μπάρ και άσεμνα μαγαζιά αλλά μάταια αφού δεν ξέρω την εμφάνιση του. Αν είναι αυτό σύγουρα θέλουν να με βγάλουν από την μέση. Δεν θα τούς αφήσω με τίποτα. Εκεί που σκεφτόμουν ο Will με έβαλε στο παγκακι να κάτσουμε. Κάθησα με στο παγκακι κάτω από την κερασία που μου αρέσει και αγαπώ τόσο πολύ. Τότε ο Will γωνατισε και άρχισε να με ρωτάει το πώς νιώθω για εκείνον. Απορίσα με όλο αυτό γιατί είδη ξέρει πώς νιώθω για εκείνον. Όμως τελευταία με όλα αυτά που έχουν γίνει έχουμε απομακρυνθεί ο ένας από τον άλλον και δεν έχω το μυαλό μου σε τέτοια θέματα. Είμαι και μπερδεμένη. Τι θέλω να πω? Λοιπόν θα σας πώ. Δεν ξέρω αλλά από τότε που γνώρισα τον Ρίο όλο περίεργα πράγματα γίνονται. Πως γίνεται κάθε φορά που έχω πρόβλημα εκείνος να είναι εκεί και να καταλήγει να με σώζει. Τι πρώτη φορά που συναντηθήκαμε ήταν εξαιτίας τής Alece. Την δεύτερη φορά πάλι εξαιτίας τής Alece όμως τότε εκείνος μας κακοποίησε και με έσωσε και την τρίτη φορά βρέθηκε στο ενυδρείο και με έσωσε. Δεν ξέρω γιατί τα κάνει όλα αυτά και ποιός είναι ο λόγος. Έχει τέλεια χείλια μικρά και φουσκοτα, τέλεια μαλλιά ξανθά σαν τον ήλιο και τέλειο σώμα γυμνασμενο και γεροδεμένο. Τα μάτια του μου φενονται περίεργα για κάποιο λόγο. Μου θυμίζουν πόνο. Όμως εμένα τι με νοιάζει κάποιος άνθρωπος που είναι αλλόκοτος και δεν ξέρει τι του γίνεται? O Will περημενε να του απαντήσω για το πώς νιώθω για εκείνον. Του απάντησα γιατί νομίζω ότι ανησυχούσε για το τι νιώθω για εκείνου και πρώτη φορά τον είδα να αμφησβιτή τα συναισθήματα μου για εκείνον. Δεν ξέρω που το πάει. Όταν του είπα τα συνεσθηματα μου για εκείνον ανακουφιστικε. Όμως εμένα εκείνη την ώρα μου ήρθε στο μυαλό η ζεστασιά από την αγκαλιά του Ρίο στο ενυδρείο. Μα τι έχω πάθει? Ο Will σηκώθηκε πηγενοντας στο δέντρο κόβοντας ένα λουλούδι κερασιάς το οποίο άρχιζε να πλέκει στα χερια του και ενώ ήρθε μπροστά μου με κοίταξε και γωνατισε κρατόντας ένα δακτυλίδι από το άνθος της κερασιάς που είχε κόψει. Τότε το μόνο που έκανε ήταν να γονατίσει και να ακούσω από το στόμα του μόνο μία λέξη "Θα με παντρευτείς"? Τα έχασα. Σηκώθηκα από το καθησισμα και τον κοίταξα μέσα στα μάτια του. Αυτά τα πράσινα μάτια του. Έβλεπα ότι ήταν σοβαρός όσο πότε άλλοτε και περημενε την απάντηση μου. Δεν ξέρω ,δεν το περίμενα, δεν είμαι σύγουρη αν θέλω να επισημοποιησω αυτό το δεσμό. Έχω ποίο συμαντηκα πράγματά όπως την αποστολή μου,να δω ποιος θέλει να με σκοτοσει και να βρώ τον Μάριο. Ελπίζω να μην θημωσει αν του πω ότι θέλω να το σκεφτώ και να περιμένει λίγο.
Will: Λοιπόν ποία είναι η απάντηση σού?
Αγγελική: Αγάπη μου μπορείς να περιμένεις να τελειώσω με την αποστολή μου εδώ στην Γη? Δεν μπορώ να σκέφτομαι την ευτυχία μου όταν έχω κάτι συμάντηκο να κάνω.
Will: Τί?
Αγγελική: Θα καταλάβω αν θημωσεις.
Will: Όχι αυτό δεν το δέχομαι! Είναι μια δικαιολογία για να ψάξεις αυτόν τον άθλιο Ακατανόμαστο ξάδερφο σου. Πώς μπορείς μετά από όλα αυτά που σου έκανε εκείνος να θέλεις να τον βρείς?
Αγγελική: Δεν είναι έτσι και το ξέρεις! Έχω την Alece που έχει πρόβληματα, έχω να ποιός θέλει να με σκοτοσει και να με βάλει από την μέση και ναι ένας λόγος είναι και ο Μάριος. Έδωσα μια υπόσχεση William και δεν μπορώ να την πάρω πίσω.
Will: Δεν θα αμφέβαλλα αν εκείνος ήταν πίσω από όλα. Όπως τότε στο λουνα Παρκ, στο σπίτι τής θείας σου που σου επιτέθηκε και αν δεν ήμουν εγώ θα ήσουν ανάπηρη ή και χηρωτερα. Σύγουρα αυτός είναι πίσω από όλα. Αλλά μάλλον τα ξέχασες.
Αγγελική: Είσαι παράλογος το ξέρεις? Δεν είναι καν στην Γη.
Will: Και εσύ που το ξέρεις? Είναι ύπουλος και αδίσταχτος και τότε και τώρα. Όπως όλοι του είδους του. Αν δεν ήμουν εγώ εκείνος που το είπε στους αιώνιους ανώτερους μάς τότε που ήθελε η μητέρα τού να το φυγαδεύσει στην Γη όλος ο κόσμος μάς θα είχε καταστραφή και εσύ.....Αγγελική pov
Μόλις άκουσα το τι ξεστόμισε και τι έκανε το χέρι μου έφυγε αστραπιαία στο πρόσωπο του σε σχήμα γροθιάς.
Αγγελική: Εσύ ήσουν αυτός που καρφοσε την θεία μου και είναι δυστιχησμενη εξετιας σου τόσα χρόνια χωρίς τον αγαπημένο της γιό? Εξέτιας σου χώρισαν με τον θείο μου που θεισιασε τα πάντα για να είναι μαζί του ακόμα και την μνήμη της έχασε για εκείνον. Εσύ ήσουν που τον πήραν μακριά μάς τον Μάριο? Πώς μπόρεσες? Εσύ φταις που εγώ ήμουν στα πατοματα χωριςυ εκείνον και τον ψάχνω για να διορθώσω όσα εσύ κατεστεψες?Δεν θέλω να σε ξαναδώ ποτέ στην ζωή μου. Σε συχενομαι. Μην με ξανά πλησιάσεις ούτε εμένα ούτε την οικογένειά μου. Φύγε τώρα!!!
Will: Να σου εξηγήσω.
Αγγελική: ΜΗΝ ΜΕ ΑΓΚΙΖΕΙΣ!!! Φύγε γιατί θα ξεχάσω ποια είμαι και.δεν σε σώζει τίποτα.
Will: Όταν ηρέμισεις θα έρθω πάλι.
Αγγελική: Αη στα κομμάτια μαλακά.Αγγελική pov
Αρχήσα να κλαίω στο μπαγκακι με αναφυλητα. Πώς μπόρεσε να το κάνεις αυτό? Εξαιτίας του όλοι είμαστε διστηχησμενοι. Κρατούσε τόσα χρόνια όλο αυτό το μυστικό και εγώ τον αγάπησα και με ξεγέλασε γιατί? Γιατί να το κάνει αυτό? Ποιός ο λόγος? Τα δάκρυά πέφτανε στα γόνατα μου. Δεν μπορώ να το πιστέψω τι έκανε. Τότε ένα φώς έφανιστηκε και φωτησε το μέρος όλο. Σκουπησα τα μάτια μου και η μητέρα έφανιστηκε.
Καρολίνα: Πήγα σπίτι, αλλά δεν σε βρήκα. Ένιωσα την ενέργεια σου και την παρουσία σου από... Ο ανώτεροι Άγγελοι των αιώνων τι έπαθες ηλιαχτίδα μου? Τι είναι αυτά τα χαζά πλαστ και τα κοψίματα? Και γιατί κλαίς?Αγγελική pov
Μόλις με είδε έτρεξε κατεύθιαν κοντά μου γωνατισε και έβαλε το χέρι στο μάγουλο μου ενώ με ρωτούσε όλα αυτά. Εγώ την αγκάλιασα και άρχισα να κλαίω σαν να έχω γυρίσει πίσω στο παρελθόν στα 8 με 10 χρόνια μου.Όλα χάλια σε αυτό το κεφάλαιο. Ο Ρίο έχει πόνους από τίς αλλαγές του οι οποίες δεν ξέρεις γιατί γίνονται και γιατί είναι έτσι. Η Αγγελική είναι μπερδεμένη από ότι κάνει ο Ρίο. Αν και νιώθει κάτι για εκείνον όμως τί? Έμαθε την αλήθεια για την προδοσία του William στον Μάριο τους και τον μίσησε. Ο Ρίο στο επόμενο κάθενει την αλήθεια. Ναι επιτέλους θα το μάθει. Πώς θα αντιδράσει σε αυτό? Ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε το βιβλίο τα λέμε αύριο στο επάνω μέρος.❤️❤️😍😍😍.
YOU ARE READING
Άγγελος και Δαίμονας 2.Το φώς μέσα από το σκοτάδι.
FantasyΟ Μάριος είναι ο γιός τής Λυδίας και του Αντώνη.Απο μικρός είναι ιδιαίτερος.Εχει ξανθά μαλλιά,τέλεια μικρά και φουσκωτά χείλη, αλλά το κυριότερο από όλα είναι τα βαθιά μπλε μάτια του σαν το χρώμα του ωκεανού που τον κάνουν ιδιαίτερο και ασυνήθιστο.Η...