Κεφάλαιο 30

27 5 2
                                    

Steven pov
Τι πρέπει να κάνω δεν ξέρω μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Αν δεχτώ θα πρέπει να σκοτόσω γιατί αυτός είναι τρελός? Τι να κάνω δεν μπορώ να αποφασίσω? Τράβαγα τα μαλλιά μου και έδωσα ένα χαστούκι στον εαυτό μου. Αν μείνω εδώ τα αδέρφια μου θα μείνουν μόνα τους ή θα πρέπει να πάνε σε κάποιο ορφανοτροφείο. Όχι αυτό δεν θα το επιτρέψω να γίνει. Θα δεχτώ και θα δώ μετά πώς να το αποφύγω αυτόν και την τρέλα του. Τον φώναξα ώστε να του πώ την απόφαση τού.
Ρίο: Ναι?
Steven: Δέχομαι το παρανοϊκό σου παιχνίδι άκρη να βγω από δώ μέσα.
Ρίο: Ωραία χαίρομαι πολύ για αυτό. Πάω να κανονίσω να σε βγάλουν.

Steven pov
Ο Ρίο έκανε κάτι χαρτιά και πληροφορίες για την αποφυλάκιση μου. Εφόσον με βγάλαν έξω και μου δώσανε τα παραγματα μου έτρεξα κατεύθυναν έξω από το τμήμα και μπήκα σε ένα ταξί για το σπίτι. Ήταν ήδη βράδυ και μάλιστα αργά.

Alece pov
Αφού η Αγγελική με πήγε στο σπίτι του Steven με τον Σάκη τον αδελφό της έφυγαν και με άφησαν εκεί χωρίς να ξέρω τι θα κάνω με τα αδέρφια του. Όπως είπα δεν τα πάω καλά με τα παιδιά. Προχώρησα προς το σπίτι και μπήκα μέσα στην αυλή. Αν ήξερα τι να κάνω δεν θα είχα τόσο άγχος. Τέλος πάντων είπα ότι θα τον βοηθήσω και θα το κάνω. Χτύπησα το κουδούνι και περίμενα. Άκουσα Μάι γλυκιά φωνουλα ενός μωρού να ρωτάει "Πίος είναι"? Είμαι μια φίλη του Steven και μου είπε να έρθω για να σάς φροντίσω. Τότε περίμενα για ακόμα 5 με 10 λεπτά να μου ανοίξουν.

Amelia pov
Όταν ο Steven έφυγε για την δουλειά που μου είπε το πρωί δεν έδωσα και σημασία αφού ήξερα ότι θα έρθει και μπορώ να τον βρώ ανά πάσα στιγμή στον κινητό τηλέφωνο τού. Είχε πάει απόγευμα και ενώ τον έπαιρνα τόσο τηλέφωνα για να δώ το ώρα θα έρθει δεν απαντούσε. Άρχισα να ανησυχώ κατά πολύ. Πάντα το σηκώνει ότι και να κάνει. Τότε ενώ ήμουν στην κουζίνα και έπλενα τα πιάτα ήρθε ο Tony  και μου είπε ότι μια φίλη του Steven ήταν από απέξω από την πόρτα και ήρθε να μας πρόσεχει. Αυτό και αν ήταν περίεργο αφού ο Steven δεν αφήνει να μας πρόσεχει κάνεις άλλος εκτός από αυτόν και την θεία αν έρθει καμία φορά. Αμέσως σκούπισα τα χέρια σε μια πετσέτα της κουζίνας και πήγα να δω ποιος είναι από το ματάκι τής πόρτας. Είδα μια κοπέλα όπως μου είπε ο μικρός μου Tony. Της άνοιξα και είδα μια πανέμορφη κοπέλα με ξανθά μαλλιά και γαλαζοπράσινα μάτια πιο ανοιχτά από τον αδελφό μου. Να στέκεται στην πόρτα. Δεν την είχα ξανά δεί ποτέ πριν ούτε ήξερα κάτι ο Steven είχε κοπέλα. Της είπα να κεράσει και πέρασε μέσα καλώς άβολα. Συγνώμη μπορείς να μου πεις ποια είσαι?
Alece: Είμαι μια φίλη του αδερφού σου και επίδη έχει πολύ δουλεια στην εταιρία που δουλεύει έστειλε να σάς προσέχω ώσπου να έρθει.
Amelia: Μάλιστα! Είσαι η κοπέλα του δηλαδή?
Alece: Όχι φυσικά! Απλά ήθελε να σάς προσέχω όπως είπα πριν 2 λεπτά.
Amalia: Μια που θα μας πρόσεχει ας σου συστηθουμε. Εγώ είμαι η Amelia η μικρότερη αδερφή του Steven και η μεγαλύτερη του Tony χαρτικά για την γνωριμία.
Alece: Εγώ είμαι η Alece.
Amelia: Κάτσε σαν το σπίτι σου. Εγώ πάω να πλύνω τα πιάτα. Θέλεις να σου φέρω τίποτα νερό , καφέ χυμό?
Alece:  Ένα καφέ αν έχεις την καλοσύνη.
Amalia: Κάτσε και θα στο φέρω.

Alece pov
Ενώ πήγε στην κουζίνα η Amelia εγώ κάθησα στον καναπέ και έβγαλα το κινητό για να δώ τίποτα στο fb μου. Τότε ήρθε ο μικρός και κάθησε δίπλα μου με τα αυτοκίνητακια και τα ρομποντακια του. Με κοιτούσε με τα μεγάλα γουρλομενα γαλανά μάτιακια του και άρχιζε να παίζει. Τότε μετά από λίγο μου είπε.
Tony: Αγαπάς τον αδερφό μου? Είσαι η κοπέλα του?
Alece: Για αυτό δεν μου αρέσουν τα παιδιά! Όχι δεν είμαι η κοπέλα του.
Tony: Εγώ δεν είμαι παιδί. Είμαι άνδρας.
Alece: Ναι αντράκι μου εσύ. Χαχαχα 😂.
Tony: Ωραία αφού δεν είσαι του αδερφού μου η κοπέλα θα γίνεις δικιά μου.
Alece: Μεγάλωσε πρώτα και τα λέμε.
Tony: Εγώ θα σε κάνω γυναίκα μου είσαι πολύ όμορφη.
Alece: Καλά θα δούμε σε 20 χρονακια. Παίξε εκεί τώρα ήσυχα.
Amelia: Tony μου άσε το κορίτσι και παίξε εκεί.
Tony: Την κοπέλα μου θέλεις να πείς?
Amelia: Ναι ωραία παίξε τώρα γιατί θέλω να μιλήσω με την κοπέλα σου.

Alece pov
Μιλάγαμε για διάφορα θέματα πως γνώρισα τον αδερφό της, από ποτέ τον ξέρω και κάτι άσχετα θέματα για να περάσει η ώρα. Η ώρα πέρασε και ήταν αργά οπότε έπρεπε να τα βάλω για ύπνο τώρα. Το είπα στην Amelia να βοηθήσει να βάλω τον μικρό για ύπνο και συμφώνησε, αλλά τα πράγματα γίνανε δύσκολα όταν εκείνη προσπάθησε να του δώσει το φάρμακο του για το άσμα όπως μου είπε ότι έχει. Όμως γκρίνιαζε και δεν μπορούσε να του το δόσεις γιατί ήθελε τον Steven.
Amelia: Έλα Tony μου να πείς το φάρμακο σού! Θέλεις να πας στο νοσοκομείο?
Tony: Όχι!!! Δεν θέλω αν δεν έρθει ο αδερφός μου.
Amelia: Σε παρακαλώ ζουζούνι μου πιες το φάρμακο και θα έρθει ο Steven. Είναι στην δουλειά.
Alece: Ναι στην δουλειά ψιθήρισα με ειρωνία.
Tony: Όχι!!! Θέλω τον Steven. ( Σταύρωσε τα χέρια μούτρομενος)
Alece: Λοιπόν γιατί τα νεύρα μου δεν είναι καλά! Αν δεν πιείς το φάρμακο σού θα σε φάω!!!

Τότε έβαλα την κουκούλα και άρχισα να τον κυνηγάω και εκείνος φώναζε και ούρλιαζε με μια τσιριχτή φωνή σαν του τσιουάουα που μου τρυπούσε τα αυτιά μου και το χαμόγελο μέχρι τα αυτιά του. Σε μια φάση ενώ ήμασταν κοντά στην πόρτα ανοίγει και εγώ να πέφτω πάνω σε κάποιον και ειστερα στο έδαφος. Εκείνος λογικά θα ήταν ο Steven.

Steven pov
Μόλις έφτασα στο σπίτι πλήρωσα τον ταξιτζή και έτρεξα προς την πόρτα ανοιγωντας την. Τότε έπεσε πάνω μου η Alece και την κατάλαβα γιατί φορούσε κουκούλα. Ο μικρός γελούσε και η Amelia που κρατούσε το φάρμακο. Έκλεισα την πόρτα και σήκωσα την Alece η οποία με κοιτούσε περίεργα ενώ εγώ της έκλεισα το μάτι χαμογελοτας τής.

Λοιπόν είναι μικρό από τα άλλα κεφάλαια αλλά έπρεπε κάπου να σταματήσω. Αν συνέχιζα θα έγραφα χωρίς σταματημό. Μπορεί να είναι βαρετό όμως σάς υπόσχομαι σε 2 κεφάλαια ο Ρίο να μάθει τελικά ποια είναι η Αγγελική και την μισή αλήθεια. Το Σοκ θα είναι δυνατό. Η Αγγελική πώς θα αντιδράση αν θα μάθει ότι ο Ρίο είναι ο Μάριος που τόσο πολύ έψαχνε.
Ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε το βιβλίο μου Να έτσι καλά.😍❤️

Άγγελος και Δαίμονας 2.Το φώς μέσα από το σκοτάδι.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora