Κεφάλαιο 29

28 5 0
                                    

Αγγελική pov
Είχα φτάσει στον όροφο τον τρίτο και μπήκα μέσα στο δωμάτιο 11. Τότε είδα την Alece όρθια να ετοιμάζετε να φύγει. Όταν με είδε απλά με προσπέρασε. Την έπιασα από το χέρι και τής μιλήσα. Alece γιατί φαιρεσε έτσι ενώ πέρασα τόσα για να σε βοηθήσω?
Alece: Χαχαχα μην γελάσω. Εσύ εμένα?
Αγγελική: Ναι εγώ!Σου έχω πει ότι είμαι εδώ για να σε βοηθήσω.
Alece: Σου είπα δεν με ενδιαφέρη και επισεις σου είπα να μην με ενοχλείς! Δεν θέλω την βοήθεια σου. Ααα εδώ με έφερε ένα παλικάρι και αν πρόκειται να εξαφανιστείς να το κάνεις μόνιμα.
Αγγελική: Ναι γιατί ήμουν ανέσθητη.
Alece: Ακριβώς ανέστητη από συνεσθηματα. Που μου παίζεις την καλή και αθώα.
Σάκης: Για ακού να σου πώ....
Αγγελική: Όχι Σάκη είναι δική μου υπόθεση. Λοιπόν θα κάτσεις κάτω και θα με ακούσεις γιατί τα πήρα και ενώ φώναζα ο Σάκης μπήκε μπροστά μου.
Σάκης: Άγγελικη ηρέμισε σε παρακαλώ τα μάτια σου άλλαξα.
Αγγελική: Ένταξη. Πήρα βαθιές ανάσες και ηρεμίσα.
Alece: Δεν μπορείς να με αναγκάσεις.
Αγγελική: Και όμως έχω πολύ περισσότερα δικαιώματα από ότι εσύ πιστεύεις, αλλά δεν είναι τις παρούσεις. Λοιπόν είμαι εδώ για να σε βοηθήσω γιατί το θέλω και ναι το ξέρω ότι δεν θέλεις βοήθεια. Εχτές πήγε ένας από την συμμορία αυτούνου του μαλακά.
Alece: Του Ρίο λες του μαφιόζου?
Αγγελική: Έτσι τον λένε?
Alece: Από όσο ξέρω.
Αγγελική: Και εσύ που το ξέρεις?
Alece: Δεν σε αφορά!
Αγγελική: Καλά δεν θα επιμείνω για τώρα. Τέλος πάντων εχθές λοιπόν πήγε ένας από την συμμορία του Ρίο να σε χτυπήσει με ένα παλούκι ενώ εσύ ήσουν ανέσθητη και μπήκα μπροστά ενώ το ανταπέκρουσα, όμως κάποιος με χτύπησε πισοπλατα στο κεφάλι και από τότε και ύστερα ήμουν ανέστητη και δεν μπορούσα να σε βοηθήσω. Δεν θέλω αν παίξω την ηρωίδα που λες τις πόλης και ούτε θέλω να με ευχαριστήσεις. Απλά θέλω να μου δόσεις την ευκαιρία να σε βοηθήσω και μόνο αυτό.
Alece: Ναι αλλά αυτό που ζητάς είναι  παράλογο το ξέρεις? Με γνώρισες πριν κάτι εβδομάδες και από τότε σου κατόρθηκε η ηδαια να με βοηθήσεις και ξέρω όρια είσαι τρελή.

Αγγελική pov
Είχε δικαίο κατά κάποιο τρόπο. Έπρεπε να βρώ κάτι να της πώ. Αλλά τι? Δεν έχω άλλη επιλογή θα της πω την αλήθεια! Θα σου πω για να μην νομίζεις ότι είμαι τρελή.
Σάκη: Άγγελικη είσαι όντος τρελή? Τι θα τής πεις ?
Αγγελική: Σταματά εσύ ξέρω εγώ.

flashback

Αγγελική pov
Ήμουν στο σπίτι στον πάνω κόσμο του παραδείσου πριν φύγω. Το κινητό χτύπησε και ήταν η φίλη μου η Ελπίδα για να συναντήθουμε και να μιλήσουμε. Πήγα κατευθείαν στο σπίτι της και κάθησα.
Ελπίδα: Έμαθα για την αποστολή σου. Όλοι εδώ σε θαυμάζουν. Επισεις θέλω αν πας στην Γη να πάς να δείτε την Alece την παιδική μου φίλη. Αν πάς και βρείς χρόνο θέλω να την δείς αν είναι καλά.
Αγγελική: Στην Γη πήγω για μια Alece που είναι ορφανή αν έχω χρόνο θα πάω να την δώ.
Ελπίδα: Αυτή είναι η Alece. Σε πάρακαλω πολύ να μου πείς τι κάνει μου λίπη πολύ το αντράκι.
Αγγελική: Το ξέρω και θα το κάνω στο υποσχόμαι.
Ελπίδα: Το ξέρω παλιό φίλη.
Αγγελική: Λοιπόν πρέπει να πάω σπίτι γιατί αύριο φεύγω τα λέμε όταν γυρίσω με το καλό.

Άγγελος και Δαίμονας 2.Το φώς μέσα από το σκοτάδι.Where stories live. Discover now