Αγγελική pov
Φτάσαμε σε ένα κτίριο τεράστιο και ανυπομονούσα να δώ που με είχε φέρει ο αδερφός μου μίας και εκείνος και ο Will δεν μου λέγαν που με φέρανε. Μόλις μπήκα μέσα στο κτίριο έμεινα να βλέπω παντού τα τεράστια ψάρια και τίς τεράστιες τζαμαρίες που απλονινταν στα μάτια μου σάν νά ήμουν μέσα στον ωκεανό. Σαν να ήμουν στα μάτια εκείνα που θυμαμαι από εκείνον στο βάθη μπλέ των ματιών του. Στο κόσμο μάς δεν έχουμε ένυδρεία και ήθελα τόσο πολύ να δώ.Από μικρή έλεγα τούς γονείς μου ότι ήθελα να πάω όταν μεγαλώσω στην Γη για να δώ αυτό το υπέροχο κατασκεύασμα.Την προηγούμενο βράδυ.
Σάκης pov
Αύριο θα πάω την αδερφή μου στο ενυδρείο για να διασκεδάσουμε και για να τής κάνω το καλύτερο δώρο για τα γενέθλια της. Αμέσως πήρα το τηλέφωνο πριν κοιμηθώ και έστειλα μήνυμα στο αγόρι τής και καθηγητή μου. Αύριο να ετοιμαστείς για να πάμε την αδερφή μου στο ενυδρείο για να διασκεδάσουμε για τα γενέθλια της που έχει ξεχάσει?Will
Ναι θα έρθω φυσικά. Τι ώρα?Σάκης
Κατά τις 10 να είσαι στο σπίτι τής Άγγελικης στην Γη.Will
Μάλιστα!!!Σάκης
Τρέχει κάτι με την αδελφή μου? Τσακοθηκατε?Will
Όχι. Έχω να την δω πολλές μέρες.Σάκης
Μάλιστα. Θα μου τα πείς αύριο καληνύχτα.Will
Καληνύχτα!!!Will pov
Έχω πολλές μέρες να την δώ δηλαδή βδομάδες.Δεν πήγενα γιατί την τελευταία φορά ένιωσα λες και από τότε πού πήγε στην Γη άλλαξαν όλα για αυτήν ακόμα και τα συνεσθηματα τής για μενα. Όλο για εκείνον σκέφτεται και μακάρι να μην τον βρει ποτέ. Ξέρω πόσο κομμάτια ήταν η Αγγελική και πως την κακομεταχειριζόταν αυτό το τέρας. Η Αγγελική όταν έφυγε εκείνος ήταν διαλυμένη και κομματιασμένη η καρδιά τής την οποία προσπάθησα πολύ να την συνεσφερω και να ενώσω τα κομμάτια που εκείνος έσπασε. Επισεις ήταν η μόνη ελπίδα που είχα να πάω στους Ανώτερους του πάνω κόσμο και να πω ότι το σκάει η μητέρα του με εκείνον για την Γη. Τώρα εκείνος είναι στο κάτω κόσμο και η Αγγελική στην Γη. Δεν θα την δεί, ούτε θα τον δεί ποτέ για να την πληγώσει.
Το πρωί σηκώθηκα και ετοιμαστείκα αφού έκανα ένα μπάνιο τέλειο και χαλαρωτικό μπάνιο. Έφαγα ένα τοστ και έφυγα για την Γη. Πήγα σε ένα μαγαζί με αυτοκίνητα και νοίκιασα ένα αμάξι για την μετακίνηση μάς σήμερα. Έπειτα πήγα σπίτι της Αγγελικής και μου άνοιξε ο Σάκης ενώ περίμενα την ίδια. Πήγαμε έξω από το δωμάτιο της για να τής κάνω εκπλήξει. Όταν βγήκε με αγκάλιασε και με φίλησε. Όχι όπως πάντα,με φιλησε πεταχτά σάν νά ήμασταν φίλη απλή. Δεν ξέρω τι έχει πάθει όμως αυτό θα το αλλάξω. Ενώ τσακονοντουσαν τα αδέρφια για μια σημαθητρια του Σάκη η οποία η οποία είναι αδέξια και γενικά μια κινητή καταστροφή σε όλα ακόμα και στις ασκήσεις που τούς βάζω. Την οποία ο Σάκης δεν την συμπαθεί ιδιαίτερα ή έτσι θέλει και θέλουμε να πιστεύουμε. Τελικά μετά από κάτι λεπτά κατάφερα με να πάμε στο ενυδρείο.
YOU ARE READING
Άγγελος και Δαίμονας 2.Το φώς μέσα από το σκοτάδι.
FantasyΟ Μάριος είναι ο γιός τής Λυδίας και του Αντώνη.Απο μικρός είναι ιδιαίτερος.Εχει ξανθά μαλλιά,τέλεια μικρά και φουσκωτά χείλη, αλλά το κυριότερο από όλα είναι τα βαθιά μπλε μάτια του σαν το χρώμα του ωκεανού που τον κάνουν ιδιαίτερο και ασυνήθιστο.Η...