Ρίο pov
Έφτασα στο σπίτι κρατοντας την Αγγελική στα χέρια μου. Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα ελέγχοντας αν είναι η Mira. Δεν φαινόταν να είναι στο σαλόνι, όμως δεν μπορώ να την αφήσω εδώ έτσι και έρθει η Mira ή να είναι κάπου μέσα στο σπίτι. Θα τα πει στους Ανώτερους και αλίμονο μου μετά. Μόνο μια λύση μου μένει. Θα την πάω στο ισόγειο γυμναστήριο μου, εκεί έχει ένα καναπέ και μια πολυθρόνα. Άνοιξα την πόρτα που ήταν στο σαλόνι και έχω πάντα κλειδωμένη και κατέβηκα τις σκάλες. Αμέσως την άφησα στο καναπέ και τις περιποιήθηκα την πληγή στο κεφάλι τής. Είδα ότι δεν ήταν πολύ σοβαρό οπότε θα έχει συνέλθει μέχρι το πρωί. Κάθησα λίγο και την κοιτούσα ενώ είχα απορία πώς κατάφερε να βάλει τον εαυτό τής μπροστά στο κινδίνο για να σώσει το κορίτσι. Με αυτά και με αυτά με πήρε ο ύπνος στην πολυθρόνα δίπλα στον καναπέ.Steven pov
Το πρωί με βρήκε να κοιμάμαι με τον μικρό αδερφό μου στο κρεβάτι του. Η ακτίνες του ήλιου χτυπησαν το πρόσωπο μου και ξυπνισα. Ανοίγοντας τα μάτια μου είδα τον Tony να παίζει στο κρεβάτι με τα ρομποτικά. Tony γιατί δεν με ξύπνησες καλικατζαράκι μου?
Tony: Γιατί είσαι πολύ κουρασμένος Steven και για αυτό δεν σε ξυπνισα.
Steven: Το μικρό μου μεγαλώνη είπα ενώ του χαϊδεψα τα μαλλιά του.
Tony: Η Amelia έφτιαξε πρωινό και είπε να κατέβουμε κάτω να φάμε.
Steven: Έλα πάμε τότε.Steven pov
Κατεβήκαμε κάτω και είδα την Amelia στο σαλόνι να κάθεται στο κινητό της. Κάθησα να φάω με τον Tony και σκέφτομουν πως να πλησιάσω την αδελφή μου για ένα τέτοιο θέμα όπως το θάνατο τον γονιών μάς. Έψαξα στο κινητό για να με βοηθήσει, το οποίο έλεγε κάτι αλλά δεν ξέρω ότι είναι και σωστά οπότε θα ακολουθήσω το ενστικτό μου. Αφού έφαγα πήρα το μπολ του Tony και εμένα και τα πήγα στο νεροχύτη, όμως είδα ότι δεν υπήρχε τρίτο μπολ. Μάλιστα τώρα δεν τρώει κιόλας. Τα πράγματα είναι πολύ άσχημα από όσο περίμενα και εγώ βέβαια δεν είμαι καλά αφού τούς σκέφτομαι όλοι την ώρα, αλλά προσπαθώ για τα αδέρφια μου. Πρέπει να τής μιλήσω δεν πρέπει να το αφήσω έτσι. Πήγα στο σαλόνι όπου έπαιζε πλέον ο Tony και η Amelia καθόταν στο καναπέ και κάθησα δίπλα της. Εκείνη με κοίταξε και ξανά γύρισε στο κινητό. Λοιπόν για να δώ πώς θα το πάρεις το θέμα. Amelia μου έφαγες πρωινό?
Amelia: Ναι έφαγα πριν κατέβετε κάτω εσύ και ο Tony.Steven pov
Τώρα μου λέει και ψέματα που ποτέ δεν το έκανε αυτό η Amelia. Μπορεί να ήταν κοντά πολύ με την μαμά, αλλά ποτέ δεν έλεγε ψέματα για ασήμαντα πράγματα και ειδικά σε έμενα. Amelia μου πως είσαι που έφυγαν η μαμά και ο μπαμπάς?
Amelia: Μια χαρά είμαι δεν έχω κάτι επιζω όπως βλέπεις.
YOU ARE READING
Άγγελος και Δαίμονας 2.Το φώς μέσα από το σκοτάδι.
FantasyΟ Μάριος είναι ο γιός τής Λυδίας και του Αντώνη.Απο μικρός είναι ιδιαίτερος.Εχει ξανθά μαλλιά,τέλεια μικρά και φουσκωτά χείλη, αλλά το κυριότερο από όλα είναι τα βαθιά μπλε μάτια του σαν το χρώμα του ωκεανού που τον κάνουν ιδιαίτερο και ασυνήθιστο.Η...