2.1

915 89 55
                                    

İntihar; şahsi iradeyle,şahsi idareyi yok etmektir.

"Belki öldüğümde seversiniz beni..." ıslak bir şekilde küvetin içinde oturuyordu,kıyafetleriyle birlikte. Bomboş bakan gözlerini beyaz duvara dikmişti. "Bu yerden ayrılma vaktinin geldiğini hissediyorum."

Annem ve babam beni terk etmişti,neden? Neden bu kadar bencil olmak zorundaydılar?

Ben kötü bir insan mıydım?
Kötü alışkanlıklarım mı vardı? Ben galiba, kötü bir insandım,kötü olduğumdan beni terk ettiler.

Durmasını istiyorum,her şeyin durmasını istiyorum. Kafamdaki sesleri susturmam lazımdı... annemin çığlıkları kulaklarımı acıtıyordu.

Belki de cehennemdeyimdir? Sorun değil cehennemden korkmuyordum. O da Tanrı'nın bir hediyesiydi.

Yalnızım. Yalnız olmaktan nefret ediyorum,yalnız olmak çok boş hissettiriyor.

Hayat,birisi mutlu olurken diğerinin mutsuz olduğu bir oyun. Herkes kendinin en mutsuz kişi olduğunu düşünür. Bencildik. Bize bahş edilen bedeni istemeyecek kadar nankördük. Ölmek istiyor muydum? Anne ve babamla buluşmak istiyordum,onları özlemiştim. Ölmeye değer miydi?

Islak telefonumu elime aldığımda art arda gelen mesajlara baktı.

'Kendini öldür!!'
'Katil!'
'Kafanı tuvalete sokacağım...'
'O*ospu.'
'Sana acıyorum. Umarım kendini asarsın.'
'Umarım evinde jilet vardır. Kendini öldürmen için iyi bir yöntem.'
'Yerinde olmak istemezdim...'
"Tüm okul seni bekliyor."
'Asla okula adımımı basmazdım. Basacağım an domates ve yumurtalar kafamda uçuşurdu.'
'Oh,erkeklere verirken eğleniyor muydun? Öyleyse,artık verecek bir erkeğin olmayacak.'
'Taeyong çıldırmıştı! Gözlerindeki ifadeyi gördünüz mü? Az daha onu boğacaktı.'
'Onun için üzgünüm.'
'Güzel olmak her zaman işe yaramıyor,baksanıza okulumuzdaki
domuz Chaewon bile daha iyi~!'

Uğruna yaşanacak hiçbir şeyim yoktu. "Özür dilerim."

Gönderen: Yeroin
Alıcı: Yananie~

"... sadece benim dünyada yer edinememiş olmamla ilgili. her şeyin bu denli yanlış olduğunu bilerek devam edemiyorum.

Seni seviyorum,kendine iyi bak."

Elinden kayıp suya düşen telefonu umursamadı. Derisi uzun süredir suyun içinde olduğu için buruş buruştu.

İntihar düşüncesine yol açan manevi çöküntü kadar aşağılık bir şey yoktur. Babam hep böyle söylerdi. Şimdide kendi irademle kendimi öldürüyordum. Ben bu savaşı çoktan kaybetmiştim.

Hüzünlü bir ruh,insanı mikroptan hızlı öldürür.

Durmasını istiyorum,her şeyin şuan durmasını istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Durmasını istiyorum,her şeyin şuan durmasını istiyorum. Annemin gelip beni durdurmasını istiyordum. Fiziksel bir yorgunluk değildi bu,ruhumun pes edişi,yaşamak istemeyişiydi. "Başka bir dünya var,olmak zorunda. Daha iyi bir dünya."

Ben olmanın nasıl bir şey olduğunu kimse sormamıştı bana. Kimse için sandığımız kadar değerli değildik. "Annem,ben,babam. Üçümüz için iyi bir dünya."

Üzgünüm baba... anne, bana acı veren şeyleri unutamıyorum ve çözüm yolunu bunda buldum. Yanan... bana çok kızacak ama yapamıyorum,ruhum bu eziyete dayanamıyor.

Teşekkür ederim Taeyong,az da olsa beni heyecanlandırdığın,mutlu ettiğin için. Sana duygularımı itiraf etmediğim için özür dilerim,benden nefret ettiğin için özür dilerim. Benden neden nefret ediyorsun bilmiyorum ama seni sinirlendirdiğim için özür dilerim.

Jileti bileğine götürdükten sonra canı acısada göz yaşları içerisinde kendi derisini acımadan kesti. Acıdan dolayı derin nefesler alıyordu ama bu işe yaramıyordu. "Özür dilerim."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"...Herkesten özür dilerim." Hayat bir illüzyondu,bu illüzyon da beni öldürmüştü.

- bu son değildi. Lütfen kendinizi sevin ❤️ kimse ölmeyi hak etmiyor. Sizinle dalga geçenler,pişman olacaktır. Vücudunuzu sevin. Hata yapsanız bile bunun cezası ölüm değildir. Ve böyle bir düşünceniz varsa bile arkanızda sizi ne olursa olsun çok seven anne babanızı düşünün,çok üzüleceklerdir,hayatları boyunca. Sizi seven birinin olmadığını düşünüyorsanız emin olun ki var. Sizleri tanımasam bile sizi çok seviyorum.-

Racism | Lee Taeyong ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin