2.2

893 84 65
                                    

"Yeroin! Sen ne yaptın!?" Genç adam dehşet içerisinde küvetteki kızın yanına çöktü. Elleri kızın kanına bulaşmıştı,titreyip duruyordu. Korkudan titriyordu.

"Yeroin." Kendini toparlamaya çalışıp askılıktaki havluyu kızın kanayan bileklerine bastırdığında ıslak bedenini kucağına almış,telaşla koşturuyordu.

"Tanrım,tanrım,tanrım,çıldıracağım! Seni yalnız bırakmamalıydım! Lanet olsun açıl!" Sertçe arabanın anahtarına bastığında kızı arka koltuğa yatırıp hızlıca arabayı çalıştırdı.

"Aklım almıyor!" Trafik ışıklarını ve yediği cezaları önemsemeden direksiyona sinirle vurdu. Şuan Yeroin kadar önemli biri yoktu. O ne olursa olsun yaşamalıydı. "Tanrım,onu bağışla."

Gecenin bir vakti,genç bir kız kendini öldürmeye çalışmıştı,mantıklı düşünemiyordu.

Hastaneye vardığında arabayı düzgünce park etmeden frene basıp hızlıca indi. "Beyfendi buraya park edemezsiniz."

"O lanet çeneni kapa!" Anın gerginliği ile bağırdığında kanayan kızı kucağına alması ile hemşirelerin telaşla onlara yaklaşması bir olmuştu bile. Gözünden yaş aktığında bağırmaktan çatlayan sesi ile konuştu. "Ona yardım edin!"

Ameliyathaneden çıkan doktoru gördüğünde oturduğu yerden hızlıca kalktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ameliyathaneden çıkan doktoru gördüğünde oturduğu yerden hızlıca kalktı. Ağladığı için şişmişti gözleri ve kızartıktı. Berbat gözüküyordu.

"O iyi mi?" Doktor ağzındaki maskeyi çıkarıp rahatlatıcı bir gülümseme ile oğlana baktı. "Çok derinden kesmiş ancak kanamayı durdurabildik." Oğlan rahat bir nefes vererek dağılmış saçlarını karıştırdı. "Şükürler olsun. Tanrım,teşekkür ederim."

"... ancak Psikolojik tedavi alması şart,böyle devam etmemeli. Kesikler iyileşmeden bir daha kendine zarar verirse yaşama ihtimali çok düşük,çok kan kaybetti."

Ciddi bir şekilde konuştuğunda Yanan solgun yüzü ile ona baktı. Yüzü kireç gibi olmuştu. O kadar korkmuştu ki;aklını kaçırır gibi olmuştu,çaresizdi.

"Anladım... ne zaman taburcu olur?" Düşünceli gözlerle doktorun suratını izliyordu.

"Bu gece burada uyuyacak,yarın çıkabilirsiniz. Kanamayı durdurduğumuz için bir sorun çıkmayacaktır. Bileklerini yormaması lazım. Bandajları iki günde bir değiştirin,bol bol yemek yesin. Bunlar onun için yeterli olacaktır."

Yanan hafifçe başını salllayarak, "Teşekkür ederim."

"Geçmiş olsun." Zoraki gülümsedikten sonra genç oğlanın yanından ayrıldı.  Derin bir nefes vererek oturduğunda Yeroin'in susmayan bildirimleri dikkatini çekti. "Normalde bu kadar bildirim gelmez?" Mırıldandığında gri telefonu eline aldı.

-Okul Sohbet Grubu-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Okul Sohbet Grubu-

Başlık konusu: gerçekten kendini öldürmüş!

@chaechoi:bunu yapmış olduğuna inanamıyorum!
@sannie:s*ktir,hepimiz katiliz.
@lelemc: hak etmişti
@tinamen:belki aklı başına gelir.
@kyungwoo:dikkati üzerine çekmeye çalışan bir sürtük.
@liachoi:çok fazla ileri gittik...
@hyunju:lanet olsun! Okul bunu duyarsa biteriz.
@haruto_:pişmanlık duyanlara sesleniyorum;aptal mısınız?
@yejiKim:yönetim bunu duymayacak,para her şeyi susturur biliyorsunuz.
@yuqichina: siz aptalsınız! Bir insana ırkı yüzünden zorbalık yaptınız ve intihar etmesine sebep oldunuz... pisliksiniz.
@lucasx9: umarım o kız yaşıyordur... varlığından haberim yoktu ama onun arkadaşı olacağım.
@kun: cidden... bu kadar ileri gideceğinizi düşünmemiştim.
@yangyang: vicdanınız sızlamıyor mu cidden?
@yunyuna: Çinliler ne zaman vicdanlı oldu da bize ders veriyorlar?
@haechanmak: bize vicdandan bahsetmeyin lütfen.
@soeyonmida: bize vicdan ve merhametten bahsedecek en son kişisiniz.
@winwinchna: umarım yaşıyorsundur,seninle arkadaş olacağım.
@hyunjin: güzel kızdı. Yatağıma atacaktım,yazık oldu.
@winwinchna: seni yumruklayacağım @hyunjin.
@hendery: birlikte? @hyunjin

Yanan mesajları okurken sinirden çıldıracak gibi olmuştu. "Nasıl fark edemedim? Nasıl!" Sinirle kendine vurduğunda birkaç kişinin dikkatini çekmişti ama umrunda olmamıştı.

Düşündü... bir daha düşündü. Ona bunu yapanların yanına kalmayacaktı. Yanan bu sefer merhamet etmeyecekti. Merhametsizlikten nefret ederdi ancak böyle şeylere göz yumamazdı.

-yedek gruplar-

Başlık konusu: yok
Eklenenler: @yuqichina,@winwinchna,@yangyang,@lucasx9,@kun,@hendery.

@yeroin: ben Yeroin'in abisi Yanan
@yeroin: sırları dökmek ister misiniz?
Görüldü.

@yuqichina: 3 yıldır bana yapmadıkları kalmadı. Yani galiba...

@hendery: zevkle.

@winwinchna: onlar yüzünden kendimi sakladım,hepsini s*keceğim.

@yangyang: Yeroin'e iyi bir arkadaş olacağım. Ve genç bir kızın kendisini öldürmeye çalışmasını göze alamam.

@kun: kim kiminle yatıyor,kim kimleri aldatıyor,s*ks kasetleri... hepsi elimde :) hiç desteğim olmadığından paylaşmaya cesaret edememiştim,zamanı geldi demek.

@lucasx9: oh~ zevkle bekliyorum. Piç kuruları bize yapmadıklarını bırakmadılar.

@yeroin: burunlarından getirelim.
Görüldü.

@winwinchana: heycanlandım.

@hendery: böyle şeylere bayılıyorum.

@yeroin: tüm s*ks kasetlerini partide yayınlamaya ne dersiniz?

@lucasx9: o sahtekarların yüz ifadelerini merak ediyorum.

@yuqichina: her şey ortaya çıksın.

@kun: yıllardır bunu bekliyorum. Hacker olmaktan gurur duyuyorum.

@yangyang: evet!

@yeroin:rütbemi şimdilik bir yere bırakıyorum.

@yeroin: Kun,bizim yayınladığımızdan kimsenin haberi olmaması lazım.

@kun: çocuk oyuncağı.

@hendery: hadi başlayalım!

Racism | Lee Taeyong ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin