- 5 ay sonra -
"Mezun olduğumuza inanamıyorum!" Yeroin mutlulukla gülümsediğinde Taeyong'un gözleri doldu. "Hey,neden ağlıyorsun?" Yeroin onu sakinleştirmek için hafifçe gülüp kafasını göğsüne bastırarak gülümsediğinde Taeyong göz yaşlarını çoktan bırakmıştı.
İnanılır gibi değildi. Hayatının aşkını bulmuştu,mutluydu,seviyordu,aşıktı. Her şeyin başladığı yerden kopup gidiyorlardı. İkiside ne kadar burayı sevmeselerde her şeyin başladığı yerdi ve Taeyong oldukça duygulanmıştı. "Hep birlikte olacağız değil mi?" Taeyong dudaklarını büzüp bir bebek gibi dolu gözlerle sevgilisine baktı. "Tabiiki de. Bensiz bir gelecek düşünme bile!"
Yeroin şakacı bir ifade ile konuştuğunda Taeyong gelecekteki anlarını düşünüp yeniden gözleri doldu ve yeniden sevgilisinin koynuna girdi.
"Bu neden ağlıyor?" Kun garip bir şekilde Taeyong'a baktığında Yeroin kıkırdadı. "Duygulanmış."
Kun gözlerini devirdi. Hackerlık yapmaya devam ediyordu,aylar öncesine bir video patlatmışlardı ve üst sınıflar artık Kun'a ağlayarak geliyordu ve Kun onlara istediğini yaptırıyordu.
Yuqi,Yanan'ı kovalıyordu çünkü Yanan bir askerdi ve mesleği çok zordu bu yüzden kötü şeylerin olması çok müsaitti. Bu kötü şeylerle birlikte Yuqi'yi felakete sürüklemek istemiyordu ancak resmen flörtleşiyorlardı.
Yangyang ,Hendery,Lucas,Winwin,Xiajun bu beşli bir serseri gibilerdi,tam bir bekar hayatı yaşıyorlardı. Geç saatlere kadar oyun oynayıp,abur cuburun dibine vursalarda oldukça zayıflardı ve bu sinir bozucuydu.
Kısacası China takım mutluydu.
Yeroin ve Taeyong beraber gidecekleri üniversiteleri kararlaştırmışlardı,yapışık bir ikiz gibiydiler asla ayrılmıyorlardı. Yeroin nereye gitse Taeyong onun peşinden gidiyordu ancak Taeyong nereye giderse Yeroin gitmiyordu bu yüzden Taeyong onu peşinden sürüklüyordu.
Jaehyun... Jaehyun dönem ortasında ülkeden gitmişti. Amerika'da yaşıyordu. Taeyong ondan hiçbir haber almamıştı,almakta istemiyordu çünkü nefreti hala tazeydi. Devam edecek gibi de duruyordu.
Her şey ne kadar güzel olsa da bazı şeylerin telafisi olmuyordu.
Taeyong dansa devam ediyordu buna hobi olarak devam edecekti. Geçen zamanlarda Yeroin ona Geleneksel Çin Dansını göstermişti ve sevgilisinden bir sürü övgü almıştı.
Kelebekler uçuşmuştu.
Beraber bir sürü fotoğraf çekinmişlerdi,albümleri vardı. Beraber geziyorlardı. Taeyong onun rehberiydi,Yeroin ise turistti. Kore'yi ona tanıtıyordu.
Beraber hiç tatmadıkları yemekleri yiyorlardı. Bazen ise Yeroin'in evine gidip yemek yapmaya çalışıyorlardı ve sonuç felaket oluyordu. Bundan dolayı ise dışarıda yiyorlardı,hep tekrarlanan bir şeydi.
Geceleri sahile gidiyorlardı,yıldızları izliyorlardı. Taeyong o üşümesin diye onu kolları arasına alıyordu,kalkanı oluyordu.
Sınavlara beraber çalışmışlardı, Yeroin Kore'ceyi artık akıcı bir şekilde konuşabiliyordu Taeyong sayesinde.
Taeyong zorla Yeorin'e çift kıyafetleri denettiriyordu ancak Yeroin'inde hoşuna gitmediği söylenemezdi.
Birbirlerine samimi ve manevi hediyeler alıyorlardı.
Bazen ise akşamları film izliyorlardı sonunda ise Taeyong sevgilisinin alnından öperek ona veda ediyordu.
Seviyorlardı.
"Seni çok çok çok çok~ seviyorum." Yeroin Taeyong'un saçlarına her bir öpücükte 'çok' kelimesini vurgularken aynı zamanda ensesinde saçları ile oynuyordu. "Vay,be sonunda mezun olduk." Lucas efkarlı bir şekilde okula bakıp elini Winwin'in omzuna koyduğunda Yuqi onların bu haline güldü.
Yeroin onları izlerken aklına gelen şeyle kaşlarını çattı. "Taeyong,o şişkodan kaçtığımız gün varya..." Taeyong hafifçe devam etmesi için başını salladı. "O kafenin borcunu ödedin mi?"
Taeyong başını kaldırıp ona baktı ve kafasını iki yana salladı. "Akşama doğru gidelim mi?" Yeroin dişlerini gösterek ona gülümsedi. "Gidelim... bakalım yine birileri bizi kovalayacak mı?"
"Kovalasınlar. Sonra öpüşelim mi aynı yerde?" Taeyong burnunu Yeroin'in burnunu sürttü. "Olur." Yeroin etrafını kontrol ederek hızla sevgilisinin dudağına öpücük kondurdu. "Daha uzun ya!"
Küçük bir çocuk gibi mızmzılandığında Yeroin baş parmağını dudağına koydu. "Tamam,tamam." Dudaklarını büzüp sevgilisine yaklaştırdı ve uzun soluklu bir öpücük kondurdu.
Eveeeetttt,bu da bitti... okuyan herkese çok teşekkür ederim,iyi ki varsınız. Artık veda etme vakti geldi,ilk Taeyong kitabımdı. 💗👏🏻
Her zaman kendinize değer verin,sizleri seviyorum. Kendinize iyi bakın💗🎊💖💖💖💖💖🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Racism | Lee Taeyong ✓
FanfictionTaeyong ne kadar soğuk gözüksede çok merhametliydi ancak yanlışlıkla bazı hatalar yaptı,sadece yanlışlıkla. "Gülümsediğinde kalbimde oluşan hissi bilmiyorsun." -Taeyong @thelivarina| 2020 Lee Taeyong. ✓ Tamamlandı.