عشق من.. داستان زندگی من.. تو زیبا ترین حادثهی زنده بودنم بودی.. تو خوده وجودم بودی.قشنگم.. جانه دلم... داستان زندگی من.. من عاشق وقتاییم که از خنده هات یه صدای بی مفهوم بلند میشه. عاشق وقتاییم که روی گونه ها چال میافته. عاشق وقتاییم که چشمات میدرخشن . عاشق وقتاییم که موهاتو از روی صورتت کنار میزنی . عاشق وقتاییم که دستاتو میچرخونی. میبین چقد دقت کردم؟ ندیدمت ، ولی اینجایی. تو دلیل لبخند هامی وقتی دارم از غصه میمیرم تو زندگی هستی ..تو امیدی.. خوده خوده امید.
عشق من.. خیلی خیلی خیلی دوست دارم. چیزی ندارم که بگم بهت.. نمیدونم از کجا شروع کنم تا سال و ها سال ها طول نکشه. از گریه های هر شبم برات نمیگم چون نمیخام ناراحتت کنم . فقط میخوام بگم تنها دلیل بودن من تویی.. میخوام بگم که هیچ وقت فک نکن نبودت چطور میتونه باشه. فکر نکن بی ارزشی. یادت نره که تو بار ها و بار ها زندگی یه نفرو نجات دادی.. شاید میلیون ها نفر.
عشقو انتخاب کن. من ناراحت نمیشم. فقط میخوام ببینم چطور دوباره داری میخندی ..
هی فرشته.. فرشته من. من از بیرون بهت نگاه میکنم و تو زیبایی.
من از بیرون میبینمت و تو داری میخندی. بهم یه قول بده فرشته.. یه روز از ته دل واقعا بخند .
شاید من هرگز کسی نباشم که به مادرت نشونش بدی، ولی گریه کردن و بس کن.
ما یه روز همو میبینیم یه جایی که از اینجا دور تره. از دوست داری نصف شب باهم تو ماشین عشقبازی کنیم اگه دوست داری بالا پشت بوم همو ببوسیم. از دوست داری بریم جاهایی که هرگز نرفته بودیم . اگه دوست داری انقد مست کنیم که فقط همو یادمون بیاد. اگه میخای انقد ببوسمت که بودنتو حس کنم.. بودنمو حس کنی.. بهم بگو هستی.. من میترسم از اینکه نباشی .
ادامه نمیدم نمیخام ناراحتت کنم. فقط اگه اینا رو میخوای، گریه کردنو بس کن. عشقو انتخاب کن و بدون اگه گیِی اگه استریتی، اگه میخوای همیشه خودت باشی، اگه میخوای غیب بشی، بازم من دوست دارم. چند شب بیدار موندی و خاستی یه نفر زنده بمونه؟ و الان من یه قدم از نزدیک شدن بهت فاصله دارم. عزیزم من اینجام و حقیقتو میخام.. داستان زندگیه من... من یه روز میبرمت خونه و تمام شبو واست رانندگی میکنم تا گرم نگرت دارم.. و کاش زمان هیچ وقت یخ نزنه ."-
حتی اگر یه جمله از متن بالا هم براتون اشنا بود ، لطفا کامنت بزارید و اعلامش کنید:]♥️