KESIT

6.7K 154 42
                                    

Okumaya başladığımız tarihi yazsak şuraya acaba?

"Beni gerçekten ona vericek misin baba?" Diye sordum acıyla.

Bir umut gözlerine baktığımda gördüğüm acıyla kalbim hızla çarptı ama hemen giden o acı yerine kararlılık gelince bu sefer acıyla tebessüm ettim.

Bir adım geri çekilip kafamı olumsuz anlamda salladım "istemediğim evliliğe doğru sürüklüyorsun beni baba! Ve bunun suçlusu ben değildim oysaki..."  deyip akmak için sabırsızlanan yaşlarımı serbest bıraktım

Bakışlarım babamın eline kaldığında yumruk yaptığını gördüm "Mardinin acımasız Ağası tekrar eski haline gelmiş baba!" Deyip bize ağlayarak bakan anneme kısa bir bakış atıp hızla odadan çıktım..

Koca konak üstüme geliyordu etrafta kimsenin olmamasını fırsat bilip hızla evden çıktım.

Ciğerlerime dolan temiz havayla derin nefes çektim içime. Göğsüm sıkışıyordu, canım yanıyordu ama kimse dönüpte bakmıyordu.

Her geçtiğim  yolda bana acıyla bakan bakışlarla daha fazla canım yandı.

Önünden geçtiğim  iki kadının konuşmasına şahit oldum "Egemen, istanbuldan bir karı almışta gelmiş!" Adımlarımı yavaşlattım.

Bildiğim gerçeği tekrar ve tekrar duymaya ihtiyacım vardı belki gönlüm anlarda artık onun için çırpınmazdı.

Diğer kadın kafasını olumsuz anlamda salladı "tıtıtı eee buna ne olacak?" Diye sordu merakla.

Güldüm ne olacaktı ki? Kurban gibi kesilmeyi bekleyecekti.

Diğer kadın bana kısa bir bakış atıp "Miraç'la evlenecekmiş." Dedi acıyarak çıkan ses tonuyla.

Yumruğumu sıktım..

"Kız o adam sakat nasıl kocalık etsin? Ayy gül gibi kıza yazık oldu desene!" Dediler.

Daha fazla duymamak için yavaşlattığım adımlarımı hızlandırdım.

Artık duymuştum duyacağım kadarını peki neden gönlüm hala durmuyordu?

Ahh Egemen mahvettin bizi, beni...

Sakat bir adamla evlenicektim.

Sakat olması bir yana çocukluk aşkımın kardeşiyle evlenecektim...

Gelin gitmek istediğim adamın kardeşine gelin gidecektim.

ADAR konağına gelin gidecektim ama Miraç ADAR'ın gelini olarak gidecektim..

Sevdiğim adamın yengesi, sakat adamın karısı...

Ahh Mardin yaktın, yıktın ama bıkmadın...

Çok kısa bir kesit oldu ama aklıma gelmedi suanlık bu burda kalsın.

DILHUN ve IMERA FERAM bittikten sonra eğer üni. Sınavım başlamazsa bu hikayeye başlarım.

Suanlik okuyucu sayısını topliycam.

Bu hikayeye başlayana kadar ara ara kesit paylaşıcam sizlere.

Bu hikâye başka bunu bilin önlerinde büyük engeller olan çiftimiz bunlar ve kitaba başladığımda okuduğunuz bir kısma adım kadar eminim cok şaşıracaksınız.

Şimdilik en kısa zamanda buluşmak dileğiyle.

Oy ve yorumlarınızı bu kesitte bekliyorum ona gore hikayeye başlıycam.

Düşüncelerinizi çekinmeden yansıtırsanız sevinirim.

Seviliyorsunuz

👆🕊

AFİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin