Bol bol yorum yapın lütfen.
yıldıza basmayı unutmayın sadece 2 saniye alıyor hikayeler için instagram hesabı zeyn.epgvn08
🕊🕊Önümde duran bedene öylece baktım.
Güneşten dolayı kıstığım gözlerim yüzünden etrafı net göremiyordum ama olsun odak noktamı görebiliyordum.
Dört yılın sonunda sevdiğim adam, çocukluk aşkım, ilk aşkım karşımdaydı.
Etrafımdaki insanları düşünmeden kocaman gülümsedim.
Egemen yaslandığı arabasından bir adım uzaklaşıp kendisine hasretle bakan ailesine kısa bir bakış attı.
Şuan o mavi gözlerin bana bakması için nelerimi vermezdim..
"Oğlum hoşgeldin." Diyen halamla zorda olsa bakışlarımı ondan çekip etrafıma baktım.
Herkes şaşkındı ama mutlulardı.
Kimse onu beklemiyordu tıpkı benim gibi...
Tekrar bakışlarım onu bulduğunda annesine kısa bir kafa sallayıp "hoş bulduk ana!" Dedi.
Sonundaki 'duk' kelimesiyle kaşlarımı çatsam da fazla umursamadım.
Hızla atan kalbime mani olamıyordum bir türlü.
Sonunda kendime engel olamayarak "hoşgeldin Egemen." Dedim ilk kez o güzel ismin sonuna Abi kelimesini koymadan.
Bu hiss tüm vücudumun karıncalanmasını sağladı.
Sonunda Mavi gözlerim odak noktası ben oldum.
Ilk bir kaç dakika yüzüme baktıktan sonra bana da kafasını sallayıp benim aksime "hosbulduk bacım!" Dedi.
Kalbimin o an parçalara ayrıldığına şahit oldum.
Titremeye başlayan dudaklarımla yutkundum.
Avuç içlerimde hissettiğim sızıyla bakışlarım ellerimi buldu.
Tırnaklarımın soyduğu ellerim içler acısıydı.
Açılıp kapanma sesini duyduğumda merakıma engel olamayarak başımı kaldırdığımda karşılaştığım kadınla kanım dondu.
'Sakin ol!' Dedim yine içimden..
Bu kadına anlamlar yüklememeye çalışarak beklentiyle ona baktım.
Müptelası olduğum mavileri tüm ev halkının üstünde dolandıktan sonra bende takılı kaldı.
Duyduklarım karnımdaki kelebeklerin intiharına neden oldu.
"Tanıştırayım karım Nara ADAR!" Dedi o acımasız mavilerini üstümden çekmeden.
Ilk kez onunla bu kadar uzun süre bakışmıştık, başka bir zaman olsa belki şuanda havalara uçmam gerekirdi, ama şuanda duyduklarım tüm uzuvlarımı kitlemişti.
Ne demişti o 'karım!' Gülümsedim
Çocukluğumdan beri hayalini kurduğum kelimeyi duymuştum ama yanında başka bir isimle..
Başka bir kadınla...
Sonunda benden çektiği mavileriyle sarsıldım.
Ayaklarımın beni taşıyamayacağını hissettim.
Kalbimde tarifi olmaz bir acı vardı ve bu acı bana zevk vermeye başlamıştı.
Son kez aşık olduğum adama baktım.
Bakışlarım yüzünü talan ederken bir anda yanındaki kadına döndü bakışlarım ve o An nefesim kesildi onun gözlerindeki acımayı görmüştüm ben..
Aşık olduğum adamın karısının gözlerinde bana acıdığına dair bir duyduğu görmüştüm...
Veee ikinci kesit sizlerle.
Arada sırada böyle kesitler atıcam.
Size düşen oylamak ve bol bol yorum yapmak.Karakterlerin resimlerini koydum oraya arada sırada böyle resimler paylaşıcam bilginize.
Sizce paylaşiyim mi?Bu kitaba DILHUN Kitabı bittikten sonra başlıycam ama hemen değil ne zaman olur belli değil.
Kitaptaki karakterleri tanıdıkça çok seveceğinize eminim.
Ama şu kesin DILHUN kitabındaki karakterler kadar zor olmayacak ve uzun olmayacak.
Bol bol yorum yapın lütfen.
Oy veren ve yorum yapan herkese teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİTAP
Teen FictionElindeki ilacı daha fazla sıktı. Yavaş yavaş bilimcimin kapanmaya başladığını fark edebiliyordum. Işe yarayacakmış gibi üstümdeki elbisenin ilk iki düğmesini açıp hızla boynumu kavradım. Kıvranmamdan zevk alıyor gibiydi. Zorlukla ona baktığımda göz...