kesit 6

1.7K 94 26
                                    

Yeni karakterlerimizi kimler sevdi???

Köşede duran tarağı alıp Yuna'ya doğru ilerledim. Ona doğru geldiğimi farkedince hızla kişneyip dibime girdi, kendini bana sevdirme çabasıyla birlikte kocaman gülümseyip bana sürtmeye  çalıştığı kafasını okşadım "kızım sen de beni özledin mi?" Diye sordum heyecanla. Onu burda görmeyi hiç beklemiyordum, hafifçe kıkırdayıp "yoksa ahırından mı kaçtın? Babam seni görmezse kesin delirir!" Dedim o anları gözümde canlandırarak. O da benim gibi Yuna'ya çok bağlıydı, bir anda göğsüme giren ağrıyla yüzümü buruşturdum "çok özledim onları..." dedim dolmaya başlayan gözlerimle birlikte burnumu çektim.

Daha fazla beklemeyip elimdeki tarağı luna'nın vücuduna sürmeye başladım. Hafifçe titrediğini farkedince burukca gülümseyip "seni taramayı çok özlemişim..." dedim heyecanla, kişnemesiyle  kafamı salladım "sende özledin dimi?" Dedim alayla.

"Dün uçmak istiyordun bugün de hayvanlarla mı konuşmaya başladın(!)"  Duyduğun sesle birlikte kaşlarımı çatıp sinirle soludum. Onu duymamazlıktan gelip taramaya devam ettim. Bir kaç dakika sonra "Miraç..." diye duyduğum sesle birlikte bir anda arkamı döndüm. Bizim yanımıza doğru gelen kızı farkettiğimde çatık kaşlarım daha fazla çatıldı  yaklaşık üç aydır bu evdeydim ve bu kızı bir kez olsun görmemiştim. Arkasından gelen Menese'yi farkedince tek kaşımı kaldırdım. Menese'nin tüm gün boyunca 'arkadaşım gelicek' diye evde dört döndüğü arkadaşı bu demekti iyi de Miraç'a neden sesleniyordu. Bir anda Miraç'ın "güzellik..." dediğini duyduğum da gözlerim kocaman açıldı.

Kızın bir anda koşup hızla Miraç'a sarılmasıyla elimde olmadan yumruğumu sıktım, miraç'ın da onun belini sardığını görünce daha fazla dayanamayacağımı hissedip sinirle öksürüp  "hayatım!" Dedim sinirle. Kız sesimi duyduğunda hızla Miraç'tan ayrılıp merakla bana baktığında yalandan gülümseyip hızla Miraç'ın arkasına geçip  onu kendime çektim, bakışlarımı bir an olsun kızdan ayırmadan "sen Menese'nin arkadaşı olmalısın?" Dedim bilmeme rağmen sordum, kız tavırlarımdan dolayı kaşlarını  çatıp "evet, ve siz?" Diye sordu.

Tek kaşımı kaldırıp "bende Miraç ABININ  eşiyim!" Dedim 'abinin' kelimesini bastırarak. Kızın gözleri bir  anda  kocaman açıldı endişeyle "şe-şey ben tanıştığımıza memnun oldum!" Deyip hızla başını eğdi. En azından utanma duygusu vardı. Bakışlarım Menese'yi bulduğunda tek kaşını  kaldırıp bana baktığını farkettiğimde, hafifçe tebessüm edip "istersen arkadaşını eve götür annem sizin için yemekler yapmıştı(!)" Dedim. Mesajı anladığını gösteren bir biçimde kafa sallayıp "hadi biz gidelim!" Dedi arkadaşına yol vererek.

Bir süre onların gidişini izledim, emin olduktan sonra derin nefes alıp tekrardan Yuna'nın yanına gidecekken bir anda kolumdan tutulmasıyla dengemi kaybedip gözlerimi sıkıca yumdum. Kulağımın dibinde hissettiğim nefesle birlikte tek gözümü açtım, Miraç'la burun buruna olduğumuzu farkedince hızla diğer gözümü  de açtım, alayla bana baktığını farkedince tek kaşımı kaldırıp "ne gülüyorsun be!" Diye cırladım.

Yüzünü buruşturup "cırlama be kızım!" Dese de sinirle ona baktım.

Bir  anda belime sarılmasıyla gözlerim kocaman açıldı tam konuşacakken benden önce davranıp "sen az önce ne yaptın  öyle hatun?" Diye sorduğunda Hatun kelimesiyle birlikte derin nefes aldım.

Sorduğu soruyu hatırlayınca tek kaşımı kaldırıp "ne yaptım?" Diye sordum  merakla, o da tek kaşını  kaldırıp "ne diye Selma'nın üstüne gittin o kadar?" Diye sordu, kaşlarım daha fazla çatıldı  "ayy kusura bakma güzelliğinin biraz ayara ihtiyacı vardı!" Dedim sinirle. Bir anda belimi sıkmasıyla acıyla inledim, "hayvan ne diye sıkıyorsun!" Dedim sinirle. Kafasını olumsuz anlamda sallayıp "sen beni mi kıskandın yoksa(!)" Dedi eğlenen bir tonla.

Dudak büküp omuz silktim "kocamsın ve ben kocamın tanımadığım bir kadına sarılmasını uygun bulacak kadar rahat bir insan değilim!" Dedim kabullenip, kabulleneceğimi düşünmüyor olucak ki bir anda afalladı. Bir süre öylece yüzüme baktıktan sonra hafif silkeleyip beni bir anda kendine daha fazla çekti "kabul mu ettin sen?" Diye sordu inanmayarak. Sinirle dişlerimi sıktım hayır olay benim kabul etmem değil bu adamın o kıza sarılması kanımı fazlasıyla kaynatıyordu, sinirle yakasından tutup iyice kendime çektim "bana bak Miraç efendi, eve gittiğimizde o kızla konuşursan yemin ederim ki seni vururum, hatta sen direk odana çık!" Dedim sinirle.

Bir anda kaşlarını çatıp "başka emrin var  mı karıcım(!)" Diye sordu alayla. Istifimi bozmadan "yok!" Dedim.

Şuan fazlasıyla dip dibeydik, bütün vücudumu saran sıcaklıkla birlikte derin nefes almaya çalıştım.

"Hatun, Menese   benim için neyse o kız da aynısı, saçma sapan şeyler söyleyip keyfimizi kaçırma!" Dedi fısıldayarak. Dediklerine bir türlü odaklanamıyordum. Yutkunup geri çekilecekken bir anda dudaklarımda hissettiğim baskıyla birlikte gözlerim kocaman açıldı...

Uzun bir kesit oldu galiba hala bölüm tarihi hakkında anlaşamadığımızı fark ettim.

Yinede bu konuda kesinim kitap 2021 de başlayacak ay kesin değil belki ortasında belki sonunda ama başında değil. Üniversite sınavından sonra başlarım büyük ihtimalle.

Umarım bu kesiti beğenirsiniz.

Sizleri çok seviyorum oylamayı ve yorumlamayı unutmayınnn

AFİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin