Kesit

890 52 8
                                    

Sekreterin yönlendirmesiyle birlikte hafifçe tebessüm edip "devamını ben hallederim." Dedim tam kapının önünde, kadın başını sallayıp uzaklaştığında oflayıp elimdeki  dosyaya baktım "insan nasıl en önemli dosyasını unutur ya!" Deyip beklemeden kapıyı açtım, karşımdaki görüntüyle afallayıp gözlerimi kocaman açtım, elimde olmadan yutkunup gözlerimi karşımdaki kadından ayırıp bana 'sonunda(!)' Dercesine bakan Miraç'a  baktım.

Miraç, kocaman tebessüm edip "hayatım  içeri gelsene!" Dediğinde kafamı sallayıp içeriye girdim, bana merakla bakan kişilere hafifçe tebessüm edip kısa bir bakış attım kadına elimde olmadan, şaka maka çok güzeldi ya! Sarı saçları beyaz teni ve kocaman yeşil gözleriyle bakanı bir kez daha baktırıyordu!

Miraç'ın yanına gidip dosyayı verdiğimde, tebessüm edip fısıltıyla "teşekkür ederim!" Dedi bende tebessümüne karşılık verip tam kapıya doğru gidecekken nerden geldiğini bilmediğim bir ses "Bizi eşinizle tanıştırmayacak mısınız?" Dediğinde sesin geldiği tarafa baktım, kadının yanında oturan adamın meraklı bakışlarıyla birlikte kaşlarımı çattım!

"İşlerle alakalı olmayan hiç birsey sizi ilgilendirmez Emir Bey!" Dediğinde sesindeki sertlikle birlikte elimde olmadan ürktüm, Miraç'ı ilk kez bu kadar gergin görmüştüm.

"Ahh sakın ol Miraç'cım!" Diyen  kadınla birlikte gözlerim kocaman açıldı, şaşkınlıkla kadına baktığımda pür dikkat Miraç'ı izliyordu.

Kadın resmen kocama yürüyordu be! Sinirle Miraç'a bakıp "Sevgilim(!) Ben odanda seni bekliyorum!" Dediğimde, afalayarak bana bakan kocamdan bakışlarımı çekip sonunda ilgisini çektiğim kadına öldürücü bakışlarımı atıp odadan çıktım.

Sinirden bütün vücudum titriyordu, beklemeden direk Miraç'ın odasına girdiğimde kendimi hızla koltuğa attım, elimde olmadan kahkaha atıp "yelloza bak ya utanmadan evli adami sahipleniyor!" Deyip yüzüme gelen saçımı geriye attım. Bakışlarım Miraç'ın masasına kaydı, gözlerimi kısıp "bende sana bugünü zehir etmezsem Miraç bey!" Deyip ofladım, bir de kadının yanına oturmuştu ya!

Hep bir ağızdan istediğiniz bölüm sonunda geldi...

Çoğunuza göre "erken değil mi ya!" Diyorsunuzdur ama emin olun daha bu bölümler hiç birsey, arada kıskançlıklar tabiki De olucak ama bölümün geri kalanları biraz sancılı olucak o yüzden erken hüküm vermemenizi öneririm.

Seviliyorsunuz 💜

AFİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin