KESIT 4

2.1K 102 10
                                    

Üstümdeki gelinliğe son kez dokundum, aynada ki halime kısa bir bakış attığımda titreyen çenemle birlikte gözlerimi sıkıca yumdum. Akmaması için bin bir çabayla uğraştığım yaşlarım  sonunda isyan edercesine akmaya başladı, koca odada bir başımaydım. Içimde bir yer o kadar çok acıyordu ki ne yapsam da iyileşmeyi inkar ediyordu. Tüm  vücudumu esir alan titremeyle birlikte derin nefes aldım.

İşittiğim kapı sesiyle birlikte gözlerimi açmayı reddettim çünkü biliyordum gelen oydu..
Beni yanıltmayan tekerlek sesleriyle birlikte gözlerimi olabileceğinden daha fazla yumdum. Burnuma ilişen nane kokusuyla birlikte nefesimi tuttum bu sefer. Bir tepki bekledim, konuşmasını veya bir şeyler yapmasını ama beni yanıltarak hiç bir şey yapmadı. Merakıma yenik düşerek gözlerimi hafifçe açtım, onu karşımda beklerken aynada sadece kendimi görmemle hızla kaşlarımı çattım. Çaktırmadan etrafa baktığımda ışığı yanan banyoyu görünce tuttuğum nefesimi hızla verdim.

Tekrardan önüme döndüğümde bu sefer odak noktam ellerim oldu. Titreyen ellerimi birbirine kavuşturup yutkundum. Tekrardan açılan  kapıyla bu sefer düşünmeden ondan tarafa döndüm. Dizinde duran kravatı ve 3 4 düğmesini açtığı yakasıyla onun da bunaldığı belli oluyordu. Göz göze geldiğimizde derin nefes aldım. Bir kaç dakika öylece birbirimize baktıktan sonra göz temasını kesen o oldu. Kafasıyla yatağı işaret edip "sen yatakta yat." Deyip tekrardan sandalyesinin kolunu hareket ettirecekken, kaşlarımı çatıp yatağa baktıktan sonra tekrardan ona baktım, merakla "sen peki... sen nerede yatacaksın?" Diye sordum.

Kolu tutan eli gevşedi daha sonra ensesini kaşıyıp " koltukta!" Deyip bu sefer koltuğu işaret etti.

Koltuğa baktığımda küçük olduğunu farkedince hızla kafamı olumsuz anlamda salladım, zaten alt bölgesi çalışmıyordu bir de koltukta yatarsa daha kötü olabilirdi.
Hızla "olmaz! Ben orda yatarım sen yatağında yat." Deyip gardolaba doğru ilerledim, yanından geçecekken bir anda kolumu tutmasıyla merakla yüzüne baktım, çattığı kaşlarıyla "ikiletme!"  Dedi. Yüzümü buruşturup "ikiletirsem ne olur?" Dedim inatla. Onu asla orda yatırmazdım. O kadarda vicdansız bir kadın değildim. Tuttuğu kolumu daha fazla sıkmasıyla kaşlarımı  çatıp kolumu kurtarmaya çalıştım bu sefer.

Sıktığı dişlerinden dolayı tıslayarak "dediğimi yap!" Dedi bu sefer. Artık iş inada binmişti. Tek kaşımı  kaldırdım omuz silktim "asla!" Dedim. Gözlerini sıkıca yummasıyla kolumu tekrardan kurtarmak için çekiştirmeye çalıştım. Bir anda çekilmemle birlikte gözlerimi korkuyla sıkıca yumup çığlık attım.

"Kulağımı siktin lan!" Yumduğum   gözlerimden bir tekini açıp baktığımda burun buruna olduğumuzu farkedince bu sefer kafamı eğdim durumumuza bakmak için. Kucağında olduğumu farkedince gözlerimi kocaman açıp kalkmaya çalıştığımda bu sefer iki eliyle belime sarılmasıyla çırpınmayı bırakıp şaşkınlıkla yüzüne baktım.

Iyice dibime girmesiyle birlikte yutkunup hareketsiz kaldım.
Halimden dolayı keyif alan bir sırıtışla birlikte aramızda bir kaç santim bırakıp "o zaman birlikte yatarız karıcım(!)" Demesiyle bu sefer üst üste yutkundum. Kahveleri dudaklarıma kaydığında hızla dudaklarımı kapatıp derin nefes aldım....

Bir kesit daha..
Spoiler ve kesitler için instagram hesabımı  takip etmenizi öneririm.
▪︎zeynepinhikayeleri08
▪︎zeynepgvn08

Arkadaşlar çoğunuz hikayeye artık başlamam gerektiğini söylüyorsunuz ama tekrardan söylüyorum!
DİLHUN bitmeden hikayeye başlamiycam.
Hikayeye başlamam ile ilgili kesin bir tarih veremem ama 2021'de ISSIZ ve bu hikayeye başlamayı düşünüyorum.
Arada sırada böyle kesitler atıcam merak etmeyin!

Oylayan ve yorumlayan herkese teşekkür ederim.
Sevildiğinizi unutmayın.

Bir daha ki kesit  Egemen Ve Nara çiftinden gelicek!!!

AFİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin