Pohled Andyho
Skládal jsem poslední kusy mého oblečení do kufru a přemýšlel jestli mám všechno.
V tom se ozvalo klepání.,,Ano?"
,,Tak co máš zbaleno všechno zlatíčko?"
Zeptá se mě moje mamka.,,Jo snad jo"
Řeknu a zapnu kufr, který postavím vedle stolu. Mamka po chvíli odešla a popřála mi dobrou noc.Ještě jsem si musel zabalit kytaru a všechny potřebné věci k ní...
Já vlastně o sobě ještě ani nic neřekl.
Takže, jmenuji se Andy Fowler, je mi 16 let a za pět měsíců mi bude 17 pokud by to někoho zajímalo.
Jsem naprosto normální kluk co vychází se skoro každým, jsem sice takový ten tichý tip, ale ostatní mě mají rádi...je sice pár lidí co nejsou na mě moc hodní a taky je tu jedna věc se kterou mám trošku problémy, ale o tom až později.
Už od svých osmi let hraju na kytaru a zpívám, miluju hudbu.
Proto taky každý rok v létě jezdím na hudební tábor, ale na ten na, který jsem jezdil do teď je pouze do patnácti let..Takže poprvé jedu na jiný, ale nevadí mi to moc se na něj těším.Bylo už docela pozdě a byl jsem docela unavený, tak jsem se rovnou vysprchoval, vyčistil si zuby a převlékl se do pyžama.
Lehl jsem si do postele a zachumlal do peřiny. S myšlenkami na zítřek jsem nakonec usl.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ráno mě probudilo vyzvánění mého budíku. Vypl jsem ho a po několika minutách se vyhrabal z postele.
Vzal jsem si na sebe úzké černé rifle a světlě růžovou mikinu, ještě jsem si poupravil vlasy...do jedné ruky jsem popral kufr a do druhé pouzdro s kytarou.Odpoledne, kdy už jsem měl všechny věci připravené jsme už mohli vyrazit.
Cesta trvala asi jen hodinu takže to šlo.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Dorazili jsme na místo, vzal jsem si kufr a kytaru a šli jsme do areálu. Bylo tady několik né úplně velkých budov a v zádu jsem viděl les.
Byl jsem se podepsat a mamka taky.Ten jeden pán, nejspíš vedoucí mi řekl jakým směrem jsou chatky a taky jaká je moje. Taky mi řekl že za hodinu je nástup a po něm bude krátký program.
Poděkoval jsem a šel se rozloučit s mamkou.,,Zlatíčko nezapomněl jsi opravdu nic?"
,,Ne neboj mami mám všechno"
,,Mobil máš kde? Víš že jsou tu zakázaný"
,,Nechal jsem ho doma neboj"
Samozřejmě že nenechal, no co nebudu tři týdny bez mobilu.,,Dobře, tak se tu opatruj"
S úsměvem jsem ji obejmul a věnoval ji pusu na tvář.Pobral jsem si zase veci a vydal se najít moji chatku. Bylo to tu docela velké, pobíhali tady různě děti, ale bylo tu i dost lidí přibližně ve stejném věku jako já.
Pár z nich po mě pokukovalo, ale ignoroval jsem to.Konečně jsem našel svoji chatku. Vevnitř byli už dva kluci..jeden byl nižší a měl tmavší vlasy a ten druhý měl blonďaté vlasy dlouhé až po konečky uší.
Oba se na mě podívali.,,Ahoj...že ty jsi tu poprvé?"
Zeptal se ten nižší.,,Em jo jsem"
,,Jsem si říkal že jsem tě tu ještě neviděl, jsem Brooklyn a tohle Harper"
,,Andy"
Začali jsme si povídat a já si mezitím vybaloval věci. Byla tady jedna velká skříň, jedna normální postel a palanda.
Já měl postel dole u te palandy, nademnou spal Brooklyn a vedle teda Harper.
Byli fajn, docela jsme si rozuměli.
Zjistil jsem že Brooklyn zpívá a občas hraje na kytaru, Harper to samé akorát ještě prý rád hraje na klávesy.
Brookovi je 16, má jednu mladší ségru a prý má i přítele, který je tady taky, prý mi ho později představí, z toho jsem usoudil že bude teda asi gay.
Wow Andy tobě to teda pálí...Jinak Harperovi je sedmnáct a má dva starší bráchy.
A říkal že nikoho teda nemá a ani nemá prý náladu teď někoho mít.,,A co ty Andy?"
,,No..je mi taky 16, bydlím s mamkou a taťkou, ale jsem jedináček...A nikoho nemám"
,,Aha..a mužů se zeptat?"
,,Jo ptej se"
,,Ty jsi taky gay?"
,,Noo..Proč myslíš?"
,,Vypadáš tak..tím jako bez urážky jen, ta tvoje postava, vlasy, nalakovaný nehty a růžová mikina...z toho usuzuju že asi jo"
,,No..jo jsem"
,,Za to se ale nemusíš stydět, je to normální"
,,Někteří lidi si myslí že ne"
,,Tady budou vždycky takový typy lidí co nás za naši orientaci budou urážet, ale musíš je prostě ignorovat"
Známe se sice necelou hodinu, ale už ted si hrozně dobře rozumíme a je to od něj hezké.,,Děkuju to pomohlo"
On se usmál a obejmul mě objetí jsem mu lehce opětoval.,,Tak pojďte půjdeme na nástup"
Šli jsme z chaty na takový plácek před jednou budovou bylo nás tady docela dost.
Nekolik malých dětí a o kus dál byly skupinky větších. Brook mě někam vedl.,,Pojď seznámím tě s mojim přítelem"
,,Dobře no"
Šli jsme k jedné skupince když v tom se Brook zastavil.,,Kurva on je u něj i Ryan"
Mé oči se zastavili na vyšším brunetovi, byl docela hezký, krásné kaštanové vlasy co mu padali do očí a měl takový roztomilý úsměv..
V tom Brookovi začal naznačovat kluk co stál vedle bruneta ať jde za ním.,,No fajn, tak pojď Andy, jen...ten brunet to je Ryan, nic si s ním hlavně nezačínej, je to strašný děvkař a ojede všechno co se kolem něj myhne. A hlavně se sním moc nebav nebo už vůbec ho neprovokuj, hrozně výbušný. Je ti to jasný??"
,,Jo tak dobře neboj"
Dobře takže konec snění o brunetovi, je to fuj.
Přišli jsme tedy k nim..Brook obejmul vyššího černovlasého kluka a dali si i pusu.,,Tohle je Sonny, můj přítel jak jsi asi pochopil a tady tohle Ryan"
Ten Rye na mě pořád koukal, skenoval mě pohledem.,,Já jsem Andy"
,,To je zkratka pro Andrew že jo?"
Řekl Rye.,,Laskavě mi neříkej Andrew!!"
Podíval se nevěřícně na mě a přišel ke mě blíž, byl hrozně blízko..díval se mi upřeně do očí. Nesnáším kdyz mi někdo říká Andrew..nemám to prostě rad.
,,Ty jsi na mě zvýšil hlas Blondie?!!"
.
.
.
.
.
.
Takže vítejte u mého nového příběhu. Jep jedná se opět o ship Randy, ale něco málo o Bronny taky bude..
Jinak tohle je takový malý dáreček ode mne pro _justfowler_ která má dneska narozeniny..Takže ještě jednou všechno nejlepší
❤❤❤❤
Doufám že se první kapitola líbila a že to někoho zaujalo.
Tak zatím..°Elle°
ČTEŠ
Three Weeks of Hell
RomanceRyan Beaumont, ten nejhorší z nejhorších, kluk který neví co je to láska, neví jaké je to někoho milovat a ani to vědět nechce. Vždy mu jde jen o to dostat danou osobu do postele...Ale co se stane až se setká tváří v tvář s malým blonďáčkem? Andrew...