פרק כב

1.2K 63 22
                                    

שלום לכולם:)

בפרק יהיו תכנים מיניים, ראו הוזהרתם~

שתהיה לכם קריאה מהנה!

תשמרו על עצמכם ושיהיו לנו בשורות טובות♡

***

זיאה תהתה על מה הוא חשב כשהוא הביט עליה. עיניה לא העזו להתנתק ממבטו הבוהה. נשימתה הכבידה והיא הרגישה במשהו חם, כמעט לוהט כובש את בטנה ומושך את המקור שלה מטה. היא לא ידעה מה היה אמור לקרות כעת. זאת אומרת, היא כן שמעה על היחסים בין גבר לאישה וידעה כיצד הכל אמור היה לעבוד מבחינה טכנית, אבל הראש שלה לא הצליח לקבל את הדבר באופן ישיר.

רוהן התבונן זמן מה, מעביר את מבטו הלוהט לאורך גופה מלמעלה למטה. ליבה הלם בתוך החזה שלה והיא הרגישה את קצה אצבעותיה הרוטטות. כל גופה רעד והסתמר והיא ידעה שזה לא היה בגלל שעמדה בתוך המים הקפואים. על מה הוא חשב, כשהוא הביט עליה כך? מה עבר בתוך הראש שלו וכיצד הוא רצה שהיא תתנהג בפניו? אצבעותיה התקמצו לכדי אגרופים והיא לקחה נשימה עמוקה, מצמידה את ידיה לצדי גופה.

הוא לא אמר דבר, משהו שגרם לה לנשוך את שפתה התחתונה וללעוס אותה בתנועה כפייתית. עיניו נפלו על שפתיה והתרכזו בהן. היא יכלה לשמוע את הנהמה השקטה שהתנוססה מהחזה שלו. נדמה היה לה שהוא ניסה לשלוט על הצליל הבלתי נשלט בכל פעם שהוא כיחכח לאחר שנפלט הצליל החד מבעד לגרונו. הוא לקח נשימה עמוקה ונשף בכל כוחו החוצה.

לקח לו כמה שניות להתעשת, לפני שהוא נתן צעד נוסף לעברה. היא לא ידעה כיצד הוא הרגיש כעת אחרי כל מה שקרה, אבל החתכים הפתוחים על פניו החלו להתייבש תחת השרף והסרפד שהיא מרחה לאורך כל חצי השבוע האחרון. הוא נלחם בה, אבל מצד שני הוא גם ניסה להקשיב לתחנוניה. הוא נע וזז תחת טיפוליה וסימן לה על חוסר השביעות שלו כנגד המגע הישיר שלה עם החתכים הפתוחים.

הוא התקדם בזהירות רבה ונכנס לתוך המים. מבטו לא מעז להתנתק ממנה. היא ידעה מה עמד לקרות כעת והיא לא רצתה לפתוח את פיה מהפחד שהוא יעצור ויסגר בפניה. היא גם ידעה שהאיבר המזוקר שלו הצביע לקראתה ופחדה להסתכל עליו. היא פחדה לעשות תנועה כלשהי, אשר תגרום לה להסתכל למטה. גופה שרף מבעד למבטו הישיר והיא נאנקה קצרות ברגע שרגליו נכנסו לתוך המים הקפואים והתקדמו לעברה.

הוא עצר כצעד ממולה, דבר שגרם לה להפשיל את ראשה אחורנית ולהביט בו מלמטה. הוא התבונן בה זמן רב, מרכין את ראשו קדימה. מקרוב אפשר היה לראות עוד את הצבע האדום של הדם מבעד לשרף שכיסה את החתכים שלו. היא לא ידעה אם כאב לו, אבל הבינה שכבר לא היה אכפת לו מהדבר. הרוח הקלילה שעברה ביניהם ליטפה את עורה הרטוב והעלה בה צמרמורת נוראית.

נערת הניחומים | פנטזיה רומנטית למבוגריםWhere stories live. Discover now