dinsdag 19 juli 2018, 14:03 uur
[Niall Horan]Ik ga achter de piano zitten en als vanzelf drukken mijn vingers de toetsen in totdat er een melodie ontstaat.
"You keep saying that you're alright, but I can see it through your fake smile; you're not..." zing ik zacht.
"There's a reservoir in your eyes that you've been holding back a long time, what's wrong?" hoor ik zacht achter me.
Ik draai me half om en kijk Jess aan. Ze heeft zich omgekleed en draagt nu een lange, zwarte jurk. Aan een kant zit een hoge split. Ze heeft blote voeten en haar natte haar hangt over haar schouders.
En ze kan nog prima zingen ook! "Darling hou don't have to hold it... You don't have to be afraid."
Ze loopt langzaam naar me toe en komt naast me op de kruk zitten, terwijl ik zing. Haar been raakt mijn been en haar arm raakt de mijne. De aanraking geeft me kriebels in mijn buik.
"You can go ahead and unload it, 'cause you know it will be okay..." "Fire away... Fire away."
Nu legt ze haar hoofd tegen mijn schouder en drukt ze ook een aantal toetsen in op de piano.
"Hold me close but at a distance. Thinking I don't ever listen, but I do. I know sometimes it gets confusing, you might be lost but ain't losing you."
Ik stop met spelen en kijk Jessica aan. Ik haal diep adem en leg mijn hand op de zachte huid van haar wang. 'Ik ben zo blij dat we elkaar ontmoet hebben...' zeg ik zacht.
Ze glimlacht klein en knikt. 'Ik ook. Zonder jou had ik nu nog liggen janken over Stefan en al dat gezeik...' 'Laten we het niet over hem hebben, alsjeblieft...' Ze knikt, 'Mee eens.'
Langzaam leun ik naar voren en druk ik mijn lippen tegen die van jou. En je smaakt naar aardbeien en pepermunt en je hebt al een tijdje niet meer gerookt, want ik proef geen sigaretten en je lippen zijn zacht en je hand ligt tegen mijn borstkas en ik heb me nog nooit zo goed gevoeld.
Wanneer het contact tussen onze lippen verbreekt, leunen we met onze voorhoofden tegen elkaar.
"Darling, you don't have to hold it, you don't have to be afraid. You can go ahead and unload it, cause you know it will be okay. Fire away", zegt ze zacht.
"And I will steady your hand when you're losing your grip. Even if I don't understand, you can talk to me. Fire away..." zing ik zacht.
'Seriously', fluister ik daarna, 'If you need me, I'll be right there.' 'Ik ben er ook voor jou, Nialler.'
Ze drukt weer een toets in en begint La Claire de La Lune van Debussy te spelen. Ik ben verbaasd; ik wist niet dat ze echt piano speelde.
Wanneer ze de laatste noot heeft gespeeld, kijkt ze me aan. 'Sinds wanneer speel je?' vraag ik onder de indruk.
'Vroeger speelde ik altijd op de piano bij mijn opa en oma thuis. Mijn oma heeft me dit nummer een paar jaar geleden geleerd.' 'Het klonk echt perfect...' zeg ik.
Haar wangen worden rood. Ik zie haar niet vaak blozen. Het staat schattig. Ze ziet er kwetsbaarder uit. Niet zo zelfverzekerd als normaal gesproken. Ze ziet er lief uit. Perfect.
'Dank je', zegt ze zacht. Ik pak een plukje van haar haar en steek het achter haar oor. Ze is zo mooi...
Opeens begint mijn maag om eten te schreeuwen en Jess lacht. 'Je hebt echt altijd honger, hè?' 'Niet altijd, maar ik zal nooit het aanbod voor voedsel afslaan.' 'Dat dacht ik al, ja!'
Lachend staat ze op van de kruk. En onze benen en armen raken elkaar niet meer aan.
'Zullen we ergens gaan lunchen?' stelt ze voor, 'Ik begin ook wel trek te krijgen.' Ik sta ook op en knik. 'Waar wil je eten?' vraag ik terwijl ik een paar witte sneakers aan trek.
Jessica haalt haar schouders op, 'Wat jij wil. Ik ken hier niks.' 'Zullen we anders lunch in het hotel doen? We kunnen het buiten op eten. Ik neem je vanavond mee naar een restaurant.' 'Ja, is goed.'
Ze rent naar boven en wanneer ze weer naar beneden komt, heeft ze slippers aan en haar haar heeft ze vastgebonden in een losse staart. Als ze naast me komt zitten, ruik ik dat ze zonnebrand op heeft gesmeerd.
'Bang om te verbranden?' vraag ik haar, terwijl ik op sta. 'Nou, ik verbrand behoorlijk snel en ik heb geen zin om eruit te zien als een of andere kreeft.'
'Ready to go?' vraag ik. Ik pak mijn telefoon, de sleutel van de kamer en mijn zonnebril. 'Nee, ik pak ook mijn zonnebril. Twee seconden.' Ze rent weer naar boven toe en wanneer ze weer beneden komt, draagt ze een grote, donkere zonnebril.
Ze pakt haar telefoon en knikt. 'We kunnen gaan.'
We lopen de kamer uit en gaan naar de liften. Zodra we erin staan, krijg ik gelijk een claustrofobisch gevoel, maar ik probeer er niks van te laten merken en retweet wat posts op Twitter.
Wanneer de deuren open gaan, ontsnapt een diepe zucht mijn mond en stap ik snel uit het kleine hokje.
Jessica komt naast me lopen en pakt mijn hand. Ik vouw gelijk mijn vingers om die van haar en knijp zacht in haar hand. Ze knijpt kort terug.
We gaan het grote restaurant van het hotel in en kiezen we allebei wat te eten.
Met allebei een dienblad lopen we naar buiten toe. We lopen om het hotel heen en gaan in de grote achtertuin aan een tafeltje zitten. De zon schijnt fel en het is warm.
'Ik wist niet dat er een zwembad was!' zegt Jess enthousiast, 'Kunnen we er straks in?' 'Vanavond, na het eten', beloof ik haar.
liked by louist91 and 619 others
jessicaa_h Name a healthier lunch than this 🍔 #livingmybestlive #niallhoranworldtour #lunch
{tagged in photo: @niallhoran }comments
marcelwilson_ And this is the stuff I don't get as his personal taxi chauffeur... :(
niallhoran You've had more than enough lunches from me!
jessicaa_h You just work for him. I'm his friend :P
marcelwilson_ okay but I feel like I'm his friend as well..... Right niall?
john_john1 Pretty much nothing is healthier...
jessicaa_h YOU GET IT JOHN!
niallhoran 💙🌞geplaatst op 17-03-2020
JE LEEST
If You Need Me✓
FanfictionI'll be by your side even if I'm not next to you Jessica en Stefan hebben al een lange tijd een relatie, maar wanneer Jessica Niall Horan ontmoet en ruzie krijgt met Stefan begint ze aan al haar gevoelens te twijfelen... 𝗚𝗲𝗹𝗶𝗲𝘃𝗲 𝗻𝗶𝗲𝘁𝘀 �...