maandag 24 september 2018, 19:36 uur
[Jessica Hayes]Ik trek een jurkje van Julia aan en kijk in de spiegel. 'Is het niet wat te kort?' vraag ik, terwijl ik 'm wat verder naar beneden probeer te trekken.
Julia kijkt ernaar en schudt dan haar hoofd, 'Nee, staat leuk juist', zegt ze dan. Ik kijk nog een keer en haal mijn schouders dan op. Het valt op zich wel mee.
Het ligt er denk ik vooral aan dat ik maanden lang in een joggingsbroek en een t-shirt heb rondgelopen.
Ik zet de laatste krul met een krultang in mijn haar en schud het dan wat uit. Ik kijk naar mijn spiegelbeeld en knik. Ik heb er in een lange tijd niet meer zo goed uit gezien.
'Meid! Je ziet er fucking sexy uit!' gilt Julia opeens, wie bezig is een visnet panty aan te krijgen.
Ze draagt een lichtblauwe ripped skinny jeans over de panty en heeft een doorschijnend shirtje aan met daaronder een zwarte bralette.
'Jij dan!' zeg ik. Ze giechelt en neemt een slok uit de fles wijn die naast haar op de grond staat. Ik breng een laag nude lipstick aan en sta dan op. 'Ik ben klaar', zeg ik.
Levi gaat rechtop in het bed zitten en zucht, 'Eindelijk! Wanneer komt Niall nou? Dit is veel te saai met twee meiden...' 'Over een kwartier zal hij er ongeveer wel zijn', zeg ik. Ik trek mijn All Stars snel aan.
'Ik ben bijna klaar', zegt Julia, terwijl ze voor de spiegel haar haar op een hoge staart doet. 'Ik zie jullie beneden wel', zeg ik. Levi knikt, waarna ik naar beneden ga.
Ik plof neer op een van de witte banken in de woonkamer en verbind mijn telefoon met de speakers in huis. Ik zet mijn afspeellijst op en vul een groot glas met wijn.
Ik ga zitten op de bank, terwijl ik door mijn Instagram feed scroll. Ik like een paar foto's, maar zodra de bel gaat, spring ik op van de bank en haast ik me naar de voordeur.
Niall draagt een gestreepte broek en een wit t-shirt. Ik sla mijn armen om hem heen en druk een kus op zijn lippen. Gelijk kust hij me terug. 'Kom binnen', zeg ik.
Zodra we op de bank zitten, vertel ik hem wat er is gebeurd toen ik thuis kwam. Ik kan het moeilijk geheim voor hem houden en misschien heeft hij er wel een logische verklaring voor.
'Oké, dat is heel vreemd...' zegt hij. Ik knik en haal mijn schouders op, 'Ik blijf nu een tijdje bij Julia slapen, hier. Wacht, ik zal haar en Levi even halen. Ze zijn boven.' Niall knikt.
Ik sta op en ren naar boven toe. Ik duw de deur open en kuch wanneer ik zie dat ze elkaar half op aan het eten zijn op het bed.
Levi rolt van Julia af en haalt zijn hand door zijn haar. 'Niall is er', zeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Julia gaat snel rechtop zitten en probeert haar kleding glad te strijken en haar haar wat minder rommelig te maken.
JE LEEST
If You Need Me✓
ФанфикI'll be by your side even if I'm not next to you Jessica en Stefan hebben al een lange tijd een relatie, maar wanneer Jessica Niall Horan ontmoet en ruzie krijgt met Stefan begint ze aan al haar gevoelens te twijfelen... 𝗚𝗲𝗹𝗶𝗲𝘃𝗲 𝗻𝗶𝗲𝘁𝘀 �...