maandag 24 september 2018, 13:00 uur
[Jessica Hayes]Met ons allen gaan we de Nando's in. We wilden eerst bij een of andere lunchroom gaan eten, maar toen we langs de Nando's reden, hadden we ons al snel bedacht.
Ik zit bij Julia, Lara en Levi in de auto van Levi. Shirley, Blake en Stefan zijn met de auto van Blake.
Zodra we een plekje hebben uitgekozen, plof ik neer op de stoel. Shirley zit naast mij en aan de andere kant zit Blake. Opeens bedenk ik me dat dit behoorlijk ongemakkelijk is; Lara en Blake zijn samen, Julia en Levi en Shirley en Stefan.
Fijn.
Uit het niks begint Levi "Isn't She Lovely" van Stevie Wonder te fluiten. Lachend geeft Stefan hem een trap en schudt hij zijn hoofd.
Mijn telefoon trilt en ik neem gelijk op, wanneer ik zie dat het Niall is. 'Hey babe', glimlach ik. De rest kijkt me verbaasd aan. Shit, niemand weet het nog.
'Hey baby. Ik ben thuis, hoor. Alles goed bij jou thuis?' 'Ja', zeg ik snel, 'Prima. Bij jou ook?' 'Ja, ik ga vanavond met mijn ouders uit eten. Ze blijven maar zeuren dat ze jou willen ontmoeten.' Ik grinnik en sta op, waarna ik richting de toiletten loopt.
'Niall...' 'Ja?' 'Is het goed als ik mijn vrienden over ons vertel? Ik kan het niet lang geheim houden voor ze...' zeg ik zacht. Het is even stil aan de andere kant van de lijn.
'Ja, maar zorg er wel voor dat ze het niet rond gaan lullen. Anders heb jij gelijk alle aandacht van de paparazzi en dat wil ik echt niet voor je. Het is beter als ze denken dat we gewoon vrienden zijn.' 'Oké, dank je.' 'Ik hou van je.' 'Ik ook van jou.'
Ik zie dat iedereen aan de tafel me vragend aan kijkt. 'I gotta go. Ik spreek je snel weer.' Ik hang op en loop terug naar de rest.
'Wie was dat?' vraagt Lara nieuwsgierig. 'Eh... Dat was... Dat was Niall. We hebben sinds een paar weken een relatie.' Een hoge gil verlaat Julia's mond, waarna ze me om mijn hals valt, 'Super leuk!' zegt ze enthousiast.
Ik grinnik en duw haar van me af. Kort kijken Stefan en ik elkaar aan, hij heeft een kleine glimlach op zijn gezicht.
Een serveerster komt naar onze tafel en neemt onze bestellingen op. Na een paar minuten hebben we allemaal een vol bord voor ons staan.
'Laten we vanavond naar een club gaan', stelt Levi opeens voor. 'Lev, het is maandag...' zegt Julia twijfelend. 'Nou en? Wie moet er morgen naar school? Niemand.'
'Ik heb eigenlijk wel zin in een feestje', zegt Blake met volle mond, 'En Jess kan Niall uitnodigen. Dan maken we er gewoon een gezellig avond uit van.' 'Ik weet niet of Niall zin heeft. Hij heeft zijn ouders lang niet gezien, en-'
'Vraag het hem gewoon. En anders wordt je gewoon even een trio met mij en Lara', lacht Blake.
Ik knik lachend en zodra we allemaal ons eten op hebben, stuur ik Niall een appje.
NIALLER♥
14:18
Hey babe :) ik ga vanavond met m'n vrienden naar een club. Zin om mee te gaan? Voel je niet verplicht, hoor.14:22
I'm in!14:25
Yay! Zie ik je om 20:00 u bij Julia thuis? Ik stuur je haar adres.14:26
Yess alrighty! Love you darling14:26
Love you x'Nialler komt ook', deel ik mee. 'Yes! Wordt geweldig!' zegt Levi. Ik kijk kort naar Stefan en hij schenkt me een kleine glimlach. Shirley zegt zacht wat tegen hem, waarna hij knikt.
'Jongens, wij zien jullie vanavond. We hebben haar vader beloofd vanavond met hem te eten en Ace wil samen wat koken.' Stefan en Shirley staan op, waarna ze het restaurant uit gaan.
'Wij gaan ook', zegt Blake en hij kijkt Lara met een grijns aan. Ze rolt met haar ogen, maar pakt toch zijn hand en staat op. 'Zie ik jullie bij mij thuis of bij de club?' 'We komen wel eerst naar jouw huis', zegt Lara, 'Kunnen we nog een beetje indrinken. Ik laat het Steef wel weten.' 'Top. Tot straks.'
Ze gaan het gebouw uit en alleen Julia, Levi en ik zijn nog over.
'Willen jullie wat girl's time of kan ik met jullie mee naar huis?' vraagt Levi aan mij en Julia. 'I don't care', zeg ik schouderophalend. 'Je mag van mij mee', zegt Julia. 'Dan doe ik dat', grinnikt hij.
We staan op en lopen naar het huis van Julia. 'Vertel ons over Amerika', zegt Levi, 'Je hebt weinig gezegd vandaag.' 'Het was heel leuk', zeg ik met een glimlach, 'Ik heb Louis Tomlinson ontmoet. En ben high met hem geworden...'
'Louis Tomlinson?' roept Julia uit, 'Ik wil ook een keer high worden met Louis Tomlinson!' Levi begint te lachen en ik grinnik.
'Wat nog meer?' 'Ik heb steeds de make-up en haar van Maren Morris gedaan. Zij was het voorprogramma van Niall. En een beetje geholpen met het opzetten van het podium en zo.' 'En kun je ons ook nog vertellen hoe jij en Niall wat gekregen hebben?' vraagt Julia, terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelt.
Flashback 21 juli 2018, 00:00 uur
Ik zit op de rand van het zwembad van het hotel waarin we verblijven. Mijn blote voeten maken golfjes in het koude water.
Dit is de laatste nacht in een hotel; Niall wil graag old-fashioned de tour eindigen en heeft me overgehaald in de tourbus te slapen.
Ik voel Nialls hand op mijn schouder en kijk op. Zijn bruine haar zit warrig voor zijn gezicht en hij draagt een simpele joggingsbroek met een zwarte hoodie.
Hij komt naast me zitten en ik voel zijn blik branden. Ik haal mijn hand door mijn haar en draai mijn hoofd naar hem toe. 'Jess, zullen we zo gaan slapen?' vraagt hij. Ik knik, maar blijf nog zitten.
Ik kijk naar de met sterren gevulde hemel en glimlach. Soms bedenk ik me hoe veel geluk ik heb hier te zijn. Met Niall.
Dit is de droom van duizenden tienermeisjes. En hier zit ik dan naast hem bij het zwembad van een luxe hotel.
Niall komt naast me zitten en legt zijn arm om mijn schouder. Ik rust mijn hoofd tegen hem aan en voel zijn kin op mijn kruin.
'Jess...' 'Mm hmm?' Ik sluit mijn ogen en adem de koele avondlucht in. 'Ik, eh... Ik ben denk ik verliefd op je.'
Mijn ogen vliegen open en ik kijk hem aan. 'Sorry, dat was lomp', mompelt hij. Zijn wangen kleuren rood en hij wil opstaan. Ik pak snel zijn hand en schud mijn hoofd. 'Ik ook op jou', fluister ik.
Hij kijkt me met een glimlach aan. 'Echt?' 'Ja. Laten we daten. En dat klonk ook lomp.' 'Laten we het zo zeggen: als jij mijn vriendin wil zijn, neem ik jou mee op een date.' 'Deal.'
We schieten allebei in de lach. Hij kijkt me aan met zijn prachtige, helderblauwe ogen. Ik leun naar voren en druk mijn lippen tegen die van hem.
Zacht kust hij me terug en trekt hij me dichter tegen zich aan. Ik glimlach tegen zijn lippen en leg mijn hand op zijn borst.
Langzaam verbreekt Niall het contact tussen onze lippen. 'You're the only one I need to put a little love on me', fluistert hij zacht, 'Oh my God, dat is een lyric!' Hij pakt zijn telefoon en typt het in.
Daarna stopt hij zijn telefoon weer weg en strijkt hij een plukje haar achter mijn oor. 'Laten we gaan slapen', zegt hij zacht. Ik knik, waarna hij me omhoog helpt en we naar onze hotelkamer gaan.
'Oh my God! Dat is zo schattig. Zei je letterlijk "Laten we daten"?' vraagt Julia, terwijl we langs een groot grasveld lopen. 'Ja. En laten we het daar maar niet over hebben', grinnik ik. Levi slaat een arm om me heen en al snel voel ik ook Julia's arm om mijn middel.
'Je weet dat dat geen optie is', grinnikt Levi.
geplaatst op 18 mei 2020
JE LEEST
If You Need Me✓
ФанфикI'll be by your side even if I'm not next to you Jessica en Stefan hebben al een lange tijd een relatie, maar wanneer Jessica Niall Horan ontmoet en ruzie krijgt met Stefan begint ze aan al haar gevoelens te twijfelen... 𝗚𝗲𝗹𝗶𝗲𝘃𝗲 𝗻𝗶𝗲𝘁𝘀 �...